Ahogy fékasszisztens, automatikusan sötétedő belső tükör, hátsó oldal légzsák, esőszenzor, automatikusan sötétedő külső tükör sincs benne valószínűleg. De ez csak annyit jelent hogy a kereskedő akinél van nincs képben.
Amúgy nem sport, csak sportpack van benne. A leírásban szereplő ESP-t és ASR-t sem érdemes sokáig keresni benne, mert úgyse találja meg senki. Ahogy valószínűleg a sportfutóművet sem. A rádió szerintem nem játszik mp3-t, az max pendriveról mehet.
Elnézést azoktól, akik mostanában kerestek mailben alkatrészek ügyében, de még a mailekre sem tudtam reagálni, jövő héten bepótom, kicsit talán lazább lesz a programom.
Egy két kérdésben szeretném a segítségeteket ill. a véleményeteket megkérdezni.
Az első egy új jelenség ami engem kicsit zavar!
Mint tudjátok nekem egy 2.0 Mjet van, igen leginkább benzines tulajok vannak a fórumon de hátha van ötlet! :)
Az autó új jelenséget produkált igaz eddig csak 2-szer de...
A jelenség az ingadozó alapjárat!Olyan mintha kihagyna a motor ill üzemanyag hiányában meg akarna fulladni. Ez egy gyujtás le majd indítás után megszűnik!
Amit még itt vettem észre hogy ilyenkor a fütés eröteljesebb!Arra gondolok hogy pl 23C re állítva jön a meleg de ha újraindítom akkor érezhetően melegebbet fúj.
Szerintetek minek az előjele ez?Esetleg kezdjek aggodni vagy ez csak ilyen kis szeszélyes kis olasz? :)
A másik kérdésem pedig infó gyüjtés tetőboxról!
Érdekelnének a vélemények akinek esetleg van!Mit érdemes venni?Márka,kialakítás,űrtartalom?
Én olyan 3-400L-esben gondolkodom és mindenképp zárható legyen!
Gyerekek, ilyen már rég történt - belém kötött egy Saxo...:-)
Mondjuk nem volt nehéz, hazafelé némileg elborultam. Lépésben előttem mindenki, a vas csupa gány lett, alig láttam ki a szélvédőn, folyamatosan törölni kellett stb.
Elég annyi, hogy nyilván neki is tele volt a cipője és elkezdett tolni. Hegymenetben annyira nem ment neki, de lefelé adta neki becsülettel - én meg lefelé nem tolom, megy az magától is. Így esett meg, hogy megelőzött. Akkor persze megint jött egy emelkedő, ahol megint nem ment. Na akkor én borultam be, hogy a picsába már megint tiszta kula minden. Elkezdtem tolni, ő nyomta neki, kanyarogva másik sávban gáz-fék-gáz fék.
Aztán megint lejtő, akkor jól meglépett, de utána feltartotta valami dobozos. Na akkor beértük őket (család mögöttem). Ekkor jött egy viszonylag hosszú sík egyenes. Elkezdte előzni a dobozost, én meg gondoltam majd mindkettőt. Na ekkor kezdhette kitaposni a padlót, mert sík terepen viszonylag jól ment.
Na ezt nyilván már nem hagyhattam, így muszáj volt lelépni.
Lemez..ugyanaz mint a gyári csak az ET31,5 ez meg ET44-es tehát beljebb lesz a kerék. Állítólag Scudón volt 2 évesek csak, hibátlanok. Feltettem, nem ér semmit. Gumis azt mondta ha nem ér el semmit akk jó lesz nem gond ha beljebb van...
En - sok minden massal egyutt - akkor csereltem, mikor vettem a vasat. 85.000 volt akkor benne. A szakikat ugy kellett rabeszelni a cserere. Maguktol nem akartak "felesleges" munkat vegezni. :-)
Megmondták, hogy mennyi lesz a munkadíj, majd utána felhívtak, hogy akkor még jön hozzá az examineres vizsgálat még, ami ha jól emlékszem 6500 vagy 9500 (amit vagy megcsináltak vagy nem, max kiütötték a szervízciklust) volt. Mikor eljöttem, akkor vettem észre hogy a rendszámtábla keretemet kicserélték és itthon vettem észre, hogy fordítva rakták be a pollenszűrőt.
És azóta is szisztematikusan Istvánnak hívnak az emailekben, amiket folyamatosan tolnak.
Ez kemény , tényleg több kárt csináltak szinte mint hasznot .
Nekem egyik nyáron volt náluk klíma tisztitásos akció . Már szinte záróra előtt jártak akkor kaptam vissza a kocsit egy elkapkodott hanyag munka után .
A klíma tisztitó folyadék csurgott minden szellőző rostélyból . A műszerfalra persze rászáradva több helyen .