Szia,buek neked is.
Nekem az alfa csinalta ezt foleg telen nyaron ritkan volt erezheto.kicsereltem mindent de neha elojott nemkell aggodni jo idejig elmegy az igy.
A futessel nemvolt kapcsolatos.amit cserelyem az vezerles,szijak gorgok,klimakompresszor,es a szijak csapagyak stb,izzito,gazolajszuroo.premium gazolajat is probaltam ami a nagy fagyok ellen van.
Tetobox: Nekem jetbag van ami 500liter keskeny viszont hosszu.silecek snowboard es cipok miatt.zarhato bar ez nemjelent semmit mert siman feltorheto.harom ponton zarja a csuszka a boxot.bravoval is hasznaltam siman 150-160lehet menni.de tobbet mint 60-70kg nempakolnek bele illetve nem is ajanlja a gyarto.allitolaf a thulle gyartja mint olcsobb megoldas.megvan mar vagy 5eve.
Ahogy fékasszisztens, automatikusan sötétedő belső tükör, hátsó oldal légzsák, esőszenzor, automatikusan sötétedő külső tükör sincs benne valószínűleg. De ez csak annyit jelent hogy a kereskedő akinél van nincs képben.
Amúgy nem sport, csak sportpack van benne. A leírásban szereplő ESP-t és ASR-t sem érdemes sokáig keresni benne, mert úgyse találja meg senki. Ahogy valószínűleg a sportfutóművet sem. A rádió szerintem nem játszik mp3-t, az max pendriveról mehet.
Elnézést azoktól, akik mostanában kerestek mailben alkatrészek ügyében, de még a mailekre sem tudtam reagálni, jövő héten bepótom, kicsit talán lazább lesz a programom.
Egy két kérdésben szeretném a segítségeteket ill. a véleményeteket megkérdezni.
Az első egy új jelenség ami engem kicsit zavar!
Mint tudjátok nekem egy 2.0 Mjet van, igen leginkább benzines tulajok vannak a fórumon de hátha van ötlet! :)
Az autó új jelenséget produkált igaz eddig csak 2-szer de...
A jelenség az ingadozó alapjárat!Olyan mintha kihagyna a motor ill üzemanyag hiányában meg akarna fulladni. Ez egy gyujtás le majd indítás után megszűnik!
Amit még itt vettem észre hogy ilyenkor a fütés eröteljesebb!Arra gondolok hogy pl 23C re állítva jön a meleg de ha újraindítom akkor érezhetően melegebbet fúj.
Szerintetek minek az előjele ez?Esetleg kezdjek aggodni vagy ez csak ilyen kis szeszélyes kis olasz? :)
A másik kérdésem pedig infó gyüjtés tetőboxról!
Érdekelnének a vélemények akinek esetleg van!Mit érdemes venni?Márka,kialakítás,űrtartalom?
Én olyan 3-400L-esben gondolkodom és mindenképp zárható legyen!
Gyerekek, ilyen már rég történt - belém kötött egy Saxo...:-)
Mondjuk nem volt nehéz, hazafelé némileg elborultam. Lépésben előttem mindenki, a vas csupa gány lett, alig láttam ki a szélvédőn, folyamatosan törölni kellett stb.
Elég annyi, hogy nyilván neki is tele volt a cipője és elkezdett tolni. Hegymenetben annyira nem ment neki, de lefelé adta neki becsülettel - én meg lefelé nem tolom, megy az magától is. Így esett meg, hogy megelőzött. Akkor persze megint jött egy emelkedő, ahol megint nem ment. Na akkor én borultam be, hogy a picsába már megint tiszta kula minden. Elkezdtem tolni, ő nyomta neki, kanyarogva másik sávban gáz-fék-gáz fék.
Aztán megint lejtő, akkor jól meglépett, de utána feltartotta valami dobozos. Na akkor beértük őket (család mögöttem). Ekkor jött egy viszonylag hosszú sík egyenes. Elkezdte előzni a dobozost, én meg gondoltam majd mindkettőt. Na ekkor kezdhette kitaposni a padlót, mert sík terepen viszonylag jól ment.
Na ezt nyilván már nem hagyhattam, így muszáj volt lelépni.
Lemez..ugyanaz mint a gyári csak az ET31,5 ez meg ET44-es tehát beljebb lesz a kerék. Állítólag Scudón volt 2 évesek csak, hibátlanok. Feltettem, nem ér semmit. Gumis azt mondta ha nem ér el semmit akk jó lesz nem gond ha beljebb van...
En - sok minden massal egyutt - akkor csereltem, mikor vettem a vasat. 85.000 volt akkor benne. A szakikat ugy kellett rabeszelni a cserere. Maguktol nem akartak "felesleges" munkat vegezni. :-)
Megmondták, hogy mennyi lesz a munkadíj, majd utána felhívtak, hogy akkor még jön hozzá az examineres vizsgálat még, ami ha jól emlékszem 6500 vagy 9500 (amit vagy megcsináltak vagy nem, max kiütötték a szervízciklust) volt. Mikor eljöttem, akkor vettem észre hogy a rendszámtábla keretemet kicserélték és itthon vettem észre, hogy fordítva rakták be a pollenszűrőt.
És azóta is szisztematikusan Istvánnak hívnak az emailekben, amiket folyamatosan tolnak.
Ez kemény , tényleg több kárt csináltak szinte mint hasznot .
Nekem egyik nyáron volt náluk klíma tisztitásos akció . Már szinte záróra előtt jártak akkor kaptam vissza a kocsit egy elkapkodott hanyag munka után .
A klíma tisztitó folyadék csurgott minden szellőző rostélyból . A műszerfalra persze rászáradva több helyen .