Nekem a hengerfejre csavarozott termosztátház pár csavarja nem volt megfelelően lehúzva, ennek egyik tünete volt, hogy az olaj bejutott a hűtőfolyadékhoz, illetve szivárgott a motor oldalán látványosan. Az én esetemben a csavarokat kézzel lehetett tekerni!!!
Olvastam régebben de nem emlékszem pontosan és persze most nem is találom, hogy van valami érzékelő vagy szonda ami ha tönkre megy akkor a fogyasztás drasztikusan megnőhet és ez valahogy az alapárját kismértékű ingadozásával jár......
Mivel meg sem mozdítja a motort, a fények nem hunyorognak, vagy is az önindító nem teker, főleg hogy miután megtaláltam hol az önindító reléje... cserélgettem, de sajna nem vezetett eredményre, szóval kétlem hogy a holdpont jeladó, mert akkor általában tekeri az önindító csak nem indul el a motor
kérdés az hol a fenében van ebben az önindító, rásóznék egyet kalapáccsal amolyan régi ladás szokásként... tuti elindulna és legalább a szerelőig saját lábán elmenne...
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Renault clio 1.4 tech run nem működik a műszerfal világítás állító, nem világít a fűtéskonzol, valamikor a biztonsági öv visszajelző is ment de már régóta nem és az immobiliser visszajelző sem villog. Nemtudom összefügg-e egymással valamelyik, de nem tudom mit kellene megnéznem szétszednem. köszi!
Szia Szaki! Nem,nem kattan,de előtte sem adott kattanó hangot mikor működőképes volt. Igazából olyan mint amilyen volt,csak nem csinál semmit. Szétszedtem,de én nem értek hozzá,igy nem látom hogy bármi letört volna róla. Egy zöld színű lap,ami éppnek tűnik.
Mikor nyomod a gombot, akkor kattan vmi vagy beesik a nyomogomb? Nekem nem kattant, mert a mikrokapcsolo letort a nyákról. Szedd szet, nezd meg mi van vele.
Ismét sziasztok!:) Közben mint rendes babakocsis ujoncnak eszembe jutott még egy kérdés ,amire keresem a választ,és a megoldást. Egy olyan problémám van még,hogy az egyik kulcsom megadta magát. Egyre közelebbről és közelebbről kellett vele nyitni a központi zárat,és többször nyomni,majd végleg megadta magát. Kicseréltem benne az elemet ,de semmi. Az immó működik benne,mert indítja az autót,csak a központit nem nyitja továbbra sem. Szerintetek csak rá kellene ujra tanítani? Vagy komolyabb a baj? Ha pedig tanítani kellene,akkor ahhoz hogyan fogjak hozzá? Előre is köszi.
Sziaztok! Új vagyok itt,és még a renaultokban is :) Fél éve vettem egy Clio III.-ast. 1.5 dci most van benne 150000km. Olyan problémával fordulnék hozzátok akik már bizonyára több mindent megéltetetek ezen autókkal,hogy alapjáraton,kb 4-5 másodpercenként olyan mintha egyet rántana a motor.Hidegen nem tapasztalható a jelenség,de ha már 5-10 kilométert mentem vele,akkor igen,és minél melegebb a motor annál erősebb,vagy ha hosszabb ideig van alapjáraton. Akkor néha olyan,mintha fenékbe billentenék az autót. A szerelőm kitisztított egy szűrőt a nagynyomású szivattyúnál,és persze üzemanyagszűrő,és minden folyékony dologo ki lett cserélve olajak ilyesmi. De a jelenség továbbra is fennál. Akivel eddig beszéltem mind azonnal rávágta hogy porlasztócsúcs,vagy porlasztó.Tudom el kéne vinnem diagra,de ismerősöm csak pesten van akinek ilyenje van ott pedig nem igazán szeretek közlekedni:) Renault szervíztől pedig óvakodom,mert egyrészt 30 ezer forint az hogy köszönök,és még 30 ha kinyitom náluk az ajtót:) Van esetleg valami javaslatotok,észrevételetek? Minden segítséget előre is köszönök!!!
Szerencsére nem kellett levenni, a ködlámpa alatti borításon van egy kis ajtó azt kell felhajtani és hozzá lehet férni. Elég egy kárpit bolhát ( vagy minek hívják) kipattintani. :)