remelem valami jo kis cross kinezetu 500X lesz. :) en is szemezgetek vele, mint hosszu evek ota az elso ertelmes uj fiat (a panda utan, de az nalam nem jatszik a merete miatt). ket bajom van vele:
1) nemet arakat mar lattam es egy nem fapad verzio ara (140 lovas multiair, kozepesen felszerelt) 7M alatt nem lesz itthon...
2) kisebb a csomagtartoja mint a bravo 50 literrel, igy max egy puntohoz lenne elorelepes a csomagtartoja...
A fütés az egy mellék dolog csak érdekesnek tartom hogy ha meleg motorra indítok forróbb a befújt levegő mint amikor hideg motor melegszik be egy idő után!
Tetőbox.
Sielni sajna nem tudok így nekem leginkább egy plussz csomagtartónak kellene!
Persze nem tonnákat akarok szállítani de azért ne legyen valami "gyenge" valami!
A zár leginkább csak a magam megnyugtatására kell! :)
Make sure the rod going into the master cylinder is clean; if it's oily it squeaks.... It should only have brake fluid as a lubricator. use something like spray brake cleaner . Then use paper towels to dry everything out.
Basically wherever you have metal rubbing on plastic; it will squeak if there's oil. Clean it up.
Use grease only on the pivot points where metal rubs on metal.
Nem tudom, hogy magyarul mik a szak szavak, de asszem tudom, hogy mire gondol az író. Elvileg pont, hogy nem zsírozni kell, hanem megtisztítani.
Másodszor pedig légyszi segítsetek. (nem röhögni, mire oda jutottam, az asszony szét fújkálta mindenhol :D )
Megőrülök a hangjától. Semmi gond nincs vele, tökéletesen működik, nem kemény, nem puha, de rohadt hangos, és hiába fújkálom zsír spray-jel, nem változik. Meg tudom valahogy oldani egyedül, vagy mindenképpen szerviz?
Szia,buek neked is.
Nekem az alfa csinalta ezt foleg telen nyaron ritkan volt erezheto.kicsereltem mindent de neha elojott nemkell aggodni jo idejig elmegy az igy.
A futessel nemvolt kapcsolatos.amit cserelyem az vezerles,szijak gorgok,klimakompresszor,es a szijak csapagyak stb,izzito,gazolajszuroo.premium gazolajat is probaltam ami a nagy fagyok ellen van.
Tetobox: Nekem jetbag van ami 500liter keskeny viszont hosszu.silecek snowboard es cipok miatt.zarhato bar ez nemjelent semmit mert siman feltorheto.harom ponton zarja a csuszka a boxot.bravoval is hasznaltam siman 150-160lehet menni.de tobbet mint 60-70kg nempakolnek bele illetve nem is ajanlja a gyarto.allitolaf a thulle gyartja mint olcsobb megoldas.megvan mar vagy 5eve.
Ahogy fékasszisztens, automatikusan sötétedő belső tükör, hátsó oldal légzsák, esőszenzor, automatikusan sötétedő külső tükör sincs benne valószínűleg. De ez csak annyit jelent hogy a kereskedő akinél van nincs képben.
Amúgy nem sport, csak sportpack van benne. A leírásban szereplő ESP-t és ASR-t sem érdemes sokáig keresni benne, mert úgyse találja meg senki. Ahogy valószínűleg a sportfutóművet sem. A rádió szerintem nem játszik mp3-t, az max pendriveról mehet.
Elnézést azoktól, akik mostanában kerestek mailben alkatrészek ügyében, de még a mailekre sem tudtam reagálni, jövő héten bepótom, kicsit talán lazább lesz a programom.
Egy két kérdésben szeretném a segítségeteket ill. a véleményeteket megkérdezni.
Az első egy új jelenség ami engem kicsit zavar!
Mint tudjátok nekem egy 2.0 Mjet van, igen leginkább benzines tulajok vannak a fórumon de hátha van ötlet! :)
Az autó új jelenséget produkált igaz eddig csak 2-szer de...
A jelenség az ingadozó alapjárat!Olyan mintha kihagyna a motor ill üzemanyag hiányában meg akarna fulladni. Ez egy gyujtás le majd indítás után megszűnik!
Amit még itt vettem észre hogy ilyenkor a fütés eröteljesebb!Arra gondolok hogy pl 23C re állítva jön a meleg de ha újraindítom akkor érezhetően melegebbet fúj.
Szerintetek minek az előjele ez?Esetleg kezdjek aggodni vagy ez csak ilyen kis szeszélyes kis olasz? :)
A másik kérdésem pedig infó gyüjtés tetőboxról!
Érdekelnének a vélemények akinek esetleg van!Mit érdemes venni?Márka,kialakítás,űrtartalom?
Én olyan 3-400L-esben gondolkodom és mindenképp zárható legyen!
Gyerekek, ilyen már rég történt - belém kötött egy Saxo...:-)
Mondjuk nem volt nehéz, hazafelé némileg elborultam. Lépésben előttem mindenki, a vas csupa gány lett, alig láttam ki a szélvédőn, folyamatosan törölni kellett stb.
Elég annyi, hogy nyilván neki is tele volt a cipője és elkezdett tolni. Hegymenetben annyira nem ment neki, de lefelé adta neki becsülettel - én meg lefelé nem tolom, megy az magától is. Így esett meg, hogy megelőzött. Akkor persze megint jött egy emelkedő, ahol megint nem ment. Na akkor én borultam be, hogy a picsába már megint tiszta kula minden. Elkezdtem tolni, ő nyomta neki, kanyarogva másik sávban gáz-fék-gáz fék.
Aztán megint lejtő, akkor jól meglépett, de utána feltartotta valami dobozos. Na akkor beértük őket (család mögöttem). Ekkor jött egy viszonylag hosszú sík egyenes. Elkezdte előzni a dobozost, én meg gondoltam majd mindkettőt. Na ekkor kezdhette kitaposni a padlót, mert sík terepen viszonylag jól ment.
Na ezt nyilván már nem hagyhattam, így muszáj volt lelépni.
Lemez..ugyanaz mint a gyári csak az ET31,5 ez meg ET44-es tehát beljebb lesz a kerék. Állítólag Scudón volt 2 évesek csak, hibátlanok. Feltettem, nem ér semmit. Gumis azt mondta ha nem ér el semmit akk jó lesz nem gond ha beljebb van...