Nagyon köszönöm a választ. :) Annyit kérdeznék hogy a tükör belső borítást külső vagy belső patentok tartják? Van valami "trükk" a leszereléséhez hogy ne törjenek el a patentek illetve hogy ne karcoljak össze semmit? Milyen szerszámmal nyúlnátok hozzá? Köszi a választ előre is. Üdv: Petya
4.2 droid van rajta, Canbusos, külső mikrofonos kihangosítás,wifi, megy rajta a Torque stb stb
Aliexpresses történet 400usd környéke +áfa+vám.
Minden tökéletes kopp kopp.
Egy valami negatív dolog van, a sima FM radio hangja nem túl szép.
Amit nem értek hiszen mp3 lejátszásnál, ami ugye lejátszó szoftvertől függöen lehet akár flac is, nagyon szép hangja van ezeken fos gyári hangszórókon is, sokkal szebb mint akár a gyári fejé.
Érdeklődök majd kint, hátha valami soft vagy firm upgrade orvosolhatja e ezt.
Annyit vezettem korábban csak, hogy mikor sikerült a KRESZ ősszel, az indulást meg a sebességváltást gyakorolgattam, hogy ne úgy menjek a gyakorlati képzésre, hogy először látom a három pedált. Egy elszeparált placcon próbálgattam egy környékbeli településen, ahova mások is járkáltak gyakorolni. Azóta már elkerítették, és egy tüzép lett a helyén, úgyhogy még szerencsém volt. :)
25 múltam nyáron. Eléggé sokáig húztam a dolgot. Minden sikerült egyébként elsőre. :)
Egy dízel 4-es Golf-on tanultam (több mint 300e km volt benne).
Bar en nagyobb es dragabb kat. - bol ultem at, racionalis es jo veteli lehetoseg dontetett a bravo mellett, pedig golfot akartam. most 30 e utan is jo dontesnek erzem. Masik dolog pedig a gp iranti rajongast megertem , atelem :) a minap szoba kerult ha vmelyik autonak mennie kell en a bravot tartanam ,de a nejem nem akarna atulni a gp -bol :((
ui, ha most cserelnek en szerintem a 140 pacis tsi kombi golfot vennem, nem skodat 👅
Kesobb en is tervezek egy autot ami ilyen cseres lehet, en is szivessen kiprobalnek sokminden autot, de ettol meg a ket szarolasz maradhat. :) De 1 mindenfelekepp. Amennyit enni kernek, azt kibirom. Matekozni ezekkel meg nem szandekozom, persze tisztaban vagyok veluk, nagyon is.
A bravo eladasa mondjuk nalam akkor jonne kepbe, ha mondjuk lenne valami 4M alatt, amibe barmikor szivessen atulnek kerdes nelkul ugy, hogy meg a +2.5M hufot is szivessen kifizetem. Jelenleg ilyen nincs. Talan igy jobban ertheto mire akarok kilyukadni sajat preferenciaimmal kapcsolatban. :)
Én nem vagyok monogám a járművek terén. Kimondottan szeretem cserélgetni őket. Kicsit irigylem is az autókereskedő barátom aki nagyjából egy hétig jár egy autóval. Még akkor is irigylem, ha ezek olcsó autók.
Nem hiszem például hogy képes lennék kétszer ugyan olyan autót venni. Ahogy azt sem hogy 4 év után ne unnék rá bármilyen autóra.
Pénzügyileg persze az autó csere mindig veszteség és minél tovább tartod meg annál kevesebbe kerül átlag felhasználás mellett (mondjuk évi 15 ezer km). Gyanítom az ideális az lenne ha az ember venne egy új bravot mondjuk és használná 20 évet és 300 ezer km-et. Karbantartás sem lenne vészes és az értévesztés sem. Én viszont tuti harakirit követnék el valahol 6 és 12 év között a garázs előtt.
Ma a feleségem sikeresen letörte a baloldali tükröt az autóról. Vettem egy tükröt, csak nem tudom hogy kezdjek bele a cseréjébe. Ami főképp izgat hogy miket kell lebontani az utastérben hogy hozzáférjek. A tükör belső takarásának leszerelése érdekelne, illetve hogy a vezetéket hogy kell bekötni az elektromos csatihoz. Lehet az ajtókárpitot is le kell szerelni hozzá? Várom az ötleteket, tanácsokat észrevételeket. Lehetőleg minél szájbarágósabban.
de egy normalis, ujszeru es felszerelt csaladi auto (vagy epp egy ovatos huligan auto) 6-8M es akkor ovatos voltam. na most csak azert, hogy mondjuk atlag masfel, nagyon-nagyon-nagyon max 2 millioval bentebb legyek, nem eri meg egy jo autot ellokni a haztol. ha barmi tortenik max a piac - ki tudja milyen - aktualis kinalatabol valaszthatok, ami ido, kockazat, plane amikor gyorsan kell valami. na, ezt tokeletesen teljesiti pl a bravo.
arrol nem is beszelve, ha adott esetben a helyi hazisarkany is benyujtja a jogositvany kerelmet es idovel megkapja a privilegiumot, hogy autot hasznaljon. ;p
nekunk most ket gyerekre a bravo tokeletes, nagyobb auto egyelore felesleges (vmi hatsokerekes huligan auto jo lenne de tartom magam), mire meg nagyobbak lesznek plane ertektelen lesz a bravo. elfog ez ferni, lesz neki szep garazs, minden...
egy eleve dragabb es ertektartobb autonal nyilvan nem kerdes, hogy el kell adni a megfelelo idoszakban, plana ha van lehetoseg beszallni egy ujabba.
szerintem a piac jol araz. amennyit kinal a bravo (vagy mas fiat) annak megfelelo az arazas is es ez igy teljesen rendben is van. de az egyenileg fontos szempontok es elvarasok egy autoval szemben mar elteroek lehetnek, ezert nem vesz mindenki golfot, "csak" nagyon sokan. amennyivel dragabb pl. egy golf V. azt racionalisan nezve meg is kapod vele, es itt jon ujra az egyeni preferencia, ami miatt tobben akkor is bravot vettek, ha epp megengedhettek volna maguknak egy golfot is, bar ez a ritka. aki pedig mondjuk kisebb/olcsobb kategoriarol "jott", kulon jol jart, ha maradt a fiatnal, nem kellett megugrani arban a golfot. a golfot itt most mint kategoria referenciakent mondom.
hogy mit csinalok vele? nagyjabol semmit, de ez szamomra nem relevans, mert:
- a forma idotlen, nem unja meg az ember, mint egy opel, bmw, vw, stb *
- a technika eletben tarthato
- a hasznalat jobban eloszlik adott esetben tobb auto kozott
- backup
ennyit nekem boven meger. ha beut barmilyen problema, meg mindig van mihez nyulni, ami pl. nekem fontos.
nyilvan kozrejatszik, hogy nekem pl a grande egy negy kereken gurulo szobor. a bravo nem annyira, de majdnem.
* ezt nem mint negativum mondom, biztosan lesz meg opelem, bmw -m es vw -m is, de azokat el is adom siman. :) egyszeruen mert mas alapelvek menten jottek letre es raun az ember, ha mar nem friss.
Teljesen egyetértek veled abban, hogy sajna messze nem adnak annyi pénzt ezért a kocsiért mint amit kínál.
De akkor mit csinálsz vele?Hacsak nem tervezel vele később mint OT rendszámos, fiatalkorod egyik szép emléke című autót, akkor végülis ha a hideg matekot nézed akkor csak a pénzed is áll benne.
Nem vitázni akarod, csak hangosan gondolkodom, hogy akkor egy ilyen helyzetben mi a "jó" megoldás?
A topic legeleje arról szólt főleg, hogy mindenki megvette a vasat.
Az elmúlt 1 (2?) évben pedig arról (is),h ki mikor adja el.
Every journey ends....:(
De szerintem itt akkor is megmaradna a társaság egy kis része ha már szinte senkinem nem lenne Bravója. És ez az egyik legszimpatikusabb ebben a társaságban :)