Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csapszi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 948

Ez mire jó? Azt éred el, hogy azok sem fognak segíteni, akik eddig megtették!

 

Előzmény: Törölt nick (942)
manta-z Creative Commons License 2010.01.23 0 0 947
ez csak fix ip címre jó.........
Előzmény: nyakinca (933)
egyérintő Creative Commons License 2010.01.23 0 0 946
Ezt kivételesen eltaláltad,fanatikus vagyok és aki ide tartozik az mind az,nem az ár a lényeg hanem a korrekt állapot megtartása......neked nem való az biztos.........
Előzmény: Törölt nick (942)
manta-z Creative Commons License 2010.01.23 0 0 945
Na idefigyelj kisbarátom. Asszem én egy rossz szót nem szóltam eddig senkihez itt és mindig próbáltam segíteni másoknak. Nyugodtan olvass vissza. Konkrétan leszarom, hogy mi a véleményed TD-ről mert jogod van hozzá, hogy véleményed legyen, de örülnék, ha nem kezdenél el elméleteket gyártani olyasmiről amiről fingod sincsen. Mint például, miért lett zárt az Omega topic. És az a szerencsétlen helyzet állt itt elő, hogy akiknek a legtöbb tapasztalata van Omegákkal azoknak joguk van írni az Omega topikba (mily fura nemdebár?)sőt, netán TD-t is ismerik személyesen, de nem hinném, hogy bárki is a csatlósa lenne. Örülnék, ha kicsit visszafognád a fantáziádat és kollektíven másokat nem kevernél bele a téged TD által ért vélt vagy valós sérelmeid kapcsán.
Köszönöm.
Ezek után próbáld meg kitalálni vajon miért lett zárt az Omega fórum.....
Előzmény: Törölt nick (930)
joker... Creative Commons License 2010.01.23 0 0 944
Nekem pontos :)
Előzmény: Csapszi (943)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.23 0 0 943

Ez mi ez az ipadress fos?

Nekem a dunakanyarhoz tett egy jelet.

 

Na azt nagyon elqrtad akkor! :-P

 

 

Előzmény: nyakinca (933)
egyérintő Creative Commons License 2010.01.23 0 0 941
Az omegádon akarsz spórolni.......nincs normális szerelő,ajka stb.....-nem is keresel normálisat,inkább próbálsz innen lopni dolgokat ,ingyen, minek neked omega ha nem tudod fenntartani??-bemennél egy riasztó szakszervízbe kb fél óra alatt rendberaknák neked az egész riasztórendszeredet 20-30 ezerből (persze újat tennének be,pl:caesar rendszer),és nem kéne itt görcsölnöd,meg személyeskedned......spórolj tovább....
Előzmény: Törölt nick (940)
egyérintő Creative Commons License 2010.01.23 0 0 939
Nem zavar hogy amíg itt szétirkálod hülyeségekkel a topicot addig anyádat az ördögök a pokolba folyamatosan kefélik??Segits inkább neki....állj be helyette
Előzmény: nyakinca (933)
egyérintő Creative Commons License 2010.01.23 0 0 938
Tudatlan spórolós faszkalap vagy te is...........idióta....
Előzmény: Törölt nick (935)
egyérintő Creative Commons License 2010.01.23 0 0 937
Minek szólsz be??Minek örülsz?Elfelejtetted hogy rákos vagy??Irkáljál inkább a potencia problémás haverjaidnak.....,vagy húzz egy pannóniát a farkadra.Jó omegád úgysem lesz soha.......
Előzmény: Törölt nick (930)
MalterKoma Creative Commons License 2010.01.23 0 0 934
Előzmény: nyakinca (933)
Vikomiko Creative Commons License 2010.01.23 0 0 932
Sziasztok! Feladtam az autóval való kínlódást. Nem tudtok XVI. kerület környékén egy megbízható diesel-s műhelyt ahova eltudnám húzni az autót?
dizeles Creative Commons License 2010.01.23 0 0 931
Gondolom személyesen nem találkoztál vele?
Előzmény: Törölt nick (930)
Omegatd Creative Commons License 2010.01.22 0 0 929
Nem is tudom ki fossa tele a fórumot, hogy nem indul a szarja! Talán gondolkodj!
Előzmény: Törölt nick (920)
dizeles Creative Commons License 2010.01.22 0 0 927
Nem, nekem a régi 2.3TD-m van!!
Riasztó one, beülök, índít, rőf, vagy nem, aztán menek..
Előzmény: Törölt nick (925)
ateszx20xev Creative Commons License 2010.01.22 0 0 926
Lekopogom, szerencsére nekem sem...
Előzmény: dizeles (924)
dizeles Creative Commons License 2010.01.22 0 0 924
De jó hogy nekem ilyen gondjaim nincsenek!!
Előzmény: Rrobi (922)
Rrobi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 922
Igen, van olyan, hogy átírják a vezérlőben a programot és akkor nem lesz immo kérés. Illetve van még egy trükk, amire nem emlékszem már pontosan.

Viszont ha kiiktatták, akkor próbáld meg, vedd ki a chipet, az nélkül mit csinál. Tényleg kiírtották e az agyából (szoftveresen). HA indul igen, ha nem nem volt az irtás sikeres.

Mert ez a téma a motorvezérlőben blokkolja az indítási folyamatot.
Digitális komunikáció van a motorvezérlő és az immo vezérlő közt. Változó kódok, oda-vissza adatforgalom, stb...

Szemben a korai modellben lévővel, ahol volt egy vezérlő, ami 2 relén keresztül blokkolta az önöndítózást, az üzemanyag pumpa működtető feszültségét és egy feszültséget még elvett a motor vezérlőtől. Ezt kiiktathattad 1 rövidzárral meg két relé helyére betehető átvezetéssel.

Az indítási problémádat diagnosztikai eszközzel lehetne úgy megnézni, hogy mely jelek vannak meg, illetve nincsenek meg. Mert lehet nem is lett kiirtva az agyából az immo-s dolog.
Pro és kontra, viszont menet közben már nem nézi az immot. Menet közben nem tilthat le az miatt szerintem.

Múltkor csináltam egy Astra-t, immo gondja volt, ez kipróbáltam. Gyújtás ráadásakor ellenőriz, utána levettem a kiolvasó gyűrűt a kulcs körül, de nem állt le.

Egy Citroen-t is javítottam a nyáron. Gyujtás kapcsoló csere volt, kopletten kapott egy másik bontottat (kulcs+zár+kapcsoló). Ott viszont nem ilyen egyszerű a chip csere, úgyhogy minden indítás előtt a régi kulcsot oda kellett tennie a kiolvasóhoz a csávónak. De miután elindult, már elvehette.

Szó mi szó, talán valamelyik bemenő tápfesz, vagy a főtengely impulzus jel pillanatnyi megszakadása lehet?
Előzmény: Törölt nick (921)
Omegatd Creative Commons License 2010.01.22 0 0 919
Mit írt át? Mivel? Te menthetetlen vagy...
Előzmény: Törölt nick (918)
Rrobi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 917
A motorvezérlőt meg az immo olvasó és a kulcsokat újra kellene programozni, tanítani. Ha utána is hülyéskedik, akkor talán a immo kiolvasó lehet a ludas.

CSak 1 kulcs van a karikán?
2 immo kulcs 1 karikán okozhat galibát.

Az immo kiolvasóban is találkoztam forr. hibával.
Előzmény: Törölt nick (911)
Rrobi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 916
Pedig jól mondták a szerelők.
Előzmény: Csapszi (905)
Rrobi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 915
Ez csak a '94-es modellekben, és a '95-ös elején volt egy darabig, aztán jött a kulcsos immo, azt nem tudod így kiiktatni.
Előzmény: Csapszi (904)
Rrobi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 914
Ez már más történet!
Előzmény: Csapszi (901)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 912

Joker talán tud segíteni, Sümegen.

 

Előzmény: Törölt nick (911)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 910
"az orrodon keresztül nyomom ki a szemedet" Vajda!!! :-P
Előzmény: Omegatd (909)
Omegatd Creative Commons License 2010.01.22 0 0 909
Mi az az OMI? Nagymama németül nem? OMI! Vicc! Az autó az OMEGA!!!
Előzmény: Csapszi (905)
Omegatd Creative Commons License 2010.01.22 0 0 908
Cseréld le a kókler szerelődet...
Előzmény: Törölt nick (902)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 907

Pl. itt:

De a keresőt is használd! :-P

 

http://forum.index.hu/User/UserDescription?u=298555

Előzmény: Törölt nick (906)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 905

Az a szerelő nem tudja milyen az OMI.

 

Előzmény: Törölt nick (902)
Csapszi Creative Commons License 2010.01.22 0 0 904

Kesztyűtartót kiveszed, ott az immo, vagy riasztó doboza.

Azt le kell húzni a csatiról, és lehet kapni 3és fél ezer körül egy gyári vak csatit, ami összeköti azokat a lábakat, melyek kellenek az indításhoz.

De nekem V6-os van, abban van így tutira.

Rrobi a profi ebben, ő lehet meg tudja mondani miket kell neked összekötni, akkor nem kell azt a vakbizbaszt megvenned.

 

Előzmény: Törölt nick (902)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!