Nem értem, mit szopatjátok az újakat. Egyáltalán nem ők kezdték. Ha én 5 évvel ezelött ilyen dumákat kaptam volna, tuti én is elküldök mindenkit a picsába...
Ezt kivételesen eltaláltad,fanatikus vagyok és aki ide tartozik az mind az,nem az ár a lényeg hanem a korrekt állapot megtartása......neked nem való az biztos.........
Na idefigyelj kisbarátom. Asszem én egy rossz szót nem szóltam eddig senkihez itt és mindig próbáltam segíteni másoknak. Nyugodtan olvass vissza. Konkrétan leszarom, hogy mi a véleményed TD-ről mert jogod van hozzá, hogy véleményed legyen, de örülnék, ha nem kezdenél el elméleteket gyártani olyasmiről amiről fingod sincsen. Mint például, miért lett zárt az Omega topic. És az a szerencsétlen helyzet állt itt elő, hogy akiknek a legtöbb tapasztalata van Omegákkal azoknak joguk van írni az Omega topikba (mily fura nemdebár?)sőt, netán TD-t is ismerik személyesen, de nem hinném, hogy bárki is a csatlósa lenne. Örülnék, ha kicsit visszafognád a fantáziádat és kollektíven másokat nem kevernél bele a téged TD által ért vélt vagy valós sérelmeid kapcsán. Köszönöm. Ezek után próbáld meg kitalálni vajon miért lett zárt az Omega fórum.....
Az omegádon akarsz spórolni.......nincs normális szerelő,ajka stb.....-nem is keresel normálisat,inkább próbálsz innen lopni dolgokat ,ingyen, minek neked omega ha nem tudod fenntartani??-bemennél egy riasztó szakszervízbe kb fél óra alatt rendberaknák neked az egész riasztórendszeredet 20-30 ezerből (persze újat tennének be,pl:caesar rendszer),és nem kéne itt görcsölnöd,meg személyeskedned......spórolj tovább....
Nem zavar hogy amíg itt szétirkálod hülyeségekkel a topicot addig anyádat az ördögök a pokolba folyamatosan kefélik??Segits inkább neki....állj be helyette
Minek szólsz be??Minek örülsz?Elfelejtetted hogy rákos vagy??Irkáljál inkább a potencia problémás haverjaidnak.....,vagy húzz egy pannóniát a farkadra.Jó omegád úgysem lesz soha.......
Igen, van olyan, hogy átírják a vezérlőben a programot és akkor nem lesz immo kérés. Illetve van még egy trükk, amire nem emlékszem már pontosan.
Viszont ha kiiktatták, akkor próbáld meg, vedd ki a chipet, az nélkül mit csinál. Tényleg kiírtották e az agyából (szoftveresen). HA indul igen, ha nem nem volt az irtás sikeres.
Mert ez a téma a motorvezérlőben blokkolja az indítási folyamatot. Digitális komunikáció van a motorvezérlő és az immo vezérlő közt. Változó kódok, oda-vissza adatforgalom, stb...
Szemben a korai modellben lévővel, ahol volt egy vezérlő, ami 2 relén keresztül blokkolta az önöndítózást, az üzemanyag pumpa működtető feszültségét és egy feszültséget még elvett a motor vezérlőtől. Ezt kiiktathattad 1 rövidzárral meg két relé helyére betehető átvezetéssel.
Az indítási problémádat diagnosztikai eszközzel lehetne úgy megnézni, hogy mely jelek vannak meg, illetve nincsenek meg. Mert lehet nem is lett kiirtva az agyából az immo-s dolog. Pro és kontra, viszont menet közben már nem nézi az immot. Menet közben nem tilthat le az miatt szerintem.
Múltkor csináltam egy Astra-t, immo gondja volt, ez kipróbáltam. Gyújtás ráadásakor ellenőriz, utána levettem a kiolvasó gyűrűt a kulcs körül, de nem állt le.
Egy Citroen-t is javítottam a nyáron. Gyujtás kapcsoló csere volt, kopletten kapott egy másik bontottat (kulcs+zár+kapcsoló). Ott viszont nem ilyen egyszerű a chip csere, úgyhogy minden indítás előtt a régi kulcsot oda kellett tennie a kiolvasóhoz a csávónak. De miután elindult, már elvehette.
Szó mi szó, talán valamelyik bemenő tápfesz, vagy a főtengely impulzus jel pillanatnyi megszakadása lehet?