szerintem a piac jol araz. amennyit kinal a bravo (vagy mas fiat) annak megfelelo az arazas is es ez igy teljesen rendben is van. de az egyenileg fontos szempontok es elvarasok egy autoval szemben mar elteroek lehetnek, ezert nem vesz mindenki golfot, "csak" nagyon sokan. amennyivel dragabb pl. egy golf V. azt racionalisan nezve meg is kapod vele, es itt jon ujra az egyeni preferencia, ami miatt tobben akkor is bravot vettek, ha epp megengedhettek volna maguknak egy golfot is, bar ez a ritka. aki pedig mondjuk kisebb/olcsobb kategoriarol "jott", kulon jol jart, ha maradt a fiatnal, nem kellett megugrani arban a golfot. a golfot itt most mint kategoria referenciakent mondom.
hogy mit csinalok vele? nagyjabol semmit, de ez szamomra nem relevans, mert:
- a forma idotlen, nem unja meg az ember, mint egy opel, bmw, vw, stb *
- a technika eletben tarthato
- a hasznalat jobban eloszlik adott esetben tobb auto kozott
- backup
ennyit nekem boven meger. ha beut barmilyen problema, meg mindig van mihez nyulni, ami pl. nekem fontos.
nyilvan kozrejatszik, hogy nekem pl a grande egy negy kereken gurulo szobor. a bravo nem annyira, de majdnem.
* ezt nem mint negativum mondom, biztosan lesz meg opelem, bmw -m es vw -m is, de azokat el is adom siman. :) egyszeruen mert mas alapelvek menten jottek letre es raun az ember, ha mar nem friss.