Az égéstérből a valamennyi égéstermék átjut a gyűrűk mellett a forgattyúsházba,s ezt ha nem vezetik el,akkor a forgattyúsházban megnő a nyomás,s ez meghibásodáshoz vezethet,illetve vezet is.
Minél kopotabb a motor,minél kevésbé tömítenek a gyűrűk,annál több gáz távozik.
Nem kúrták el. 3 majdnem egyforma kisautója volt a Suzukinak közel azonos áron. Swift, Alto, Splash. Rendezni kellett az árakat, hogy ne legyenek ennyire közel egymáshoz, és a Swiftet megpróbálják most feljebb pozocionálni. Csak hogy akiknek ennyi pénzük van, inkább mást vesznek.
Ez olyan pofon egyszerü.Drága.Elkúrták az alapárat.Én már nem is nézném a suzukikat,másfelé kacsingatnék.de itt a SSS ami azért jó,mert jó,meg a 17 éves bajor.Ez utóbbinak lelke hangulata van.
Nem fogy a Suzuki. 2010-ben mindössze 2205 kellett a népnek. A becslések szerint Magyarországon nagyjából vásárlóik 80%-át veszítették el a hitelválság miatt.
Tovább »
Szörnyen dagadt nő megy be a Suzuki szalonba, és nézegeti az autók elején az S-jelet. Odamegy hozzá az eladó: - Segíthetek? - Igen. XXL-es méretben kéne.
Nekem a Plusz, meg az Óbuda is mindig pár ezer km-t jósolt, én meg mindig mondtam, hogy majd ha nyikorog, akkor még van benne úgy is párszáz km, akkor behozom.
Oké, köszi, csak azért merült fel a kérdés mert amit lent írtam, nekem az 2005ös 1.3-as az 52ezerrel lett eladva szintén és nem volt benne betét csere.
Oké köszönöm, de első körben azt nézem majd meg hogy valóban ki van-e múlva a betét. Ha igen akkor valami ilyesmit fogok venni, mert nekem az 1.3-ason is bevált nagyon a Ferrodo.
Apropó, a hétvégén összefutottam a Városligetben a régi autómmal. Jó volt látni hogy makulátlan állapotban van, a még általunk felragasztott 2005-ös cseh autópálya matricával az ablakában. :o) Mondjuk 2 bazi nagy Recaro gyerekülés volt hátul, ami szerintem jelentősen csökkentheti benne most a teret. :o)
Ferrodo premiert vegyél, FDB1617. egy sporttársunk a sport oldalon 11600ért adja pl párban, nekem is az van/lesz (megvettem hogy csere de még valami 7-8mm van a betéteken)