A tűzkarikás megoldás sokkal merevebb, a flexibilis cső ebből a szempontból kevesebb rezonanciát visz át a kipurendszer további részére ezáltal a kasznira.
Maradj az eredeti megoldásnál.
A magasabb fordulaton megerősödő zajt szerintem a dobok körül keresd, a flexi cső szakadást már hallod kis fordulaton is. Attól, hogy a hátsó dob nem lyukas a belseje még lehet szétégve,illetve az olcsóbb utángyártott darabok eleve hangosabbak.
Lengéscsillapítóból nincs tippem nekem Sachs van hátul és elég pattogós mert az előző olajos volt ez meg gázos.
Gömbfejből Lenfördert vagy gyárit, a többi mint tapasztalod csak pénz kidobás.
Egyszer már cseréltem, KAYABA gázos lengéscsillapítóra, rém kényelmetlen, nagyon kemény. Nem csillapít, üt.
A Monroe milyen, van-e hozzá Monroe reflex?
Milyen márkájú gömbcsuklókat ajánlotok?
Az előző két évet sem bírt ki (15 ekm) ropogott, teljesen szárazon rakták össze, utólagos olaj hatásár azonnal kopogni kezdett, a szétmaródott belsejét az olaj kimosta.
A másik, - jobb - oldalit kb. 6 éve cseréltem, az más típus volt, a mai napig tökéletes.
Kipufogó búgással nagyobb, autópálya sebesség mellett volt-e már valakinek gondja.
4 ezres fordulatnál erősen beremeg, és rémes búgásba kezd. Dobok jók.
Csak tippelem, hogy a rezgéscsillapító harisnyás közdarab kezdi megadni magát, és mivel nem tartja rendesen a kipufogót, az önálló életet kezd.
Csere esetén harisnya, vagy tűzgyűrű a jobb megoldás?
Milyen akksit érdemes venni? Olyat amelyik tíz év után is működteti az önindítót! Viccet félre téve, mindenki másra esküszik, mindenkinek megvan a kedvenc márkája ami bevált nála és akkor az a jó szerinte. Az én véleményem az, hogy hozzád legközelebb levő akkut árusító boltban kéne megtudakolni, hogy melyik az amelyikkel a legkevesebb garanciális probléma van és az ár érték arányt figyelembe véve dönteni. Nem mindig a full márkás a jó akksi és nem biztos, hogy a legolcsóbb a legrosszabb. Nekem pl a gyári akksi a gyártástól és nem a kocsi forgalombahelyezésétől számított 4 évig ment el de a következő V kezdőbetűs modell is csak 4.5 évet bírt. Nálad pedig a gyári tíz éves! Akkor most legyen az ember okos és mondja meg, hogy milyen akkut vegyél! Hali...
Köszönöm a segítséget!Most jelenleg ismét működik a tápszivattyú!Az aksit most töltöttem fel és pöcre beindult!Most kivételesen az sem volt,hogy az első hideg indításnál olyan lenne mindha csak két henger menne. De szerintem egy akku csere ráférne,mert pontosan 10 éves a gyártási ideje,lehet egy pár gond megoldódna4Milyen aksit érdemes venni?Köszi mégegyszer!
Üdv.! Úgy szint Renault kangoo tgk van . A próblémám az lenne ,hogy a diagnosztika szerint a nagynyomású szívatyú nem termeli fel a nyomást és ez mellet a vissza folyon áramlik levegő a szűrő irányába.( nem is indul be) Azt mondta szerelő el van kopva nagy nyomású szivatyú cserélni kell. Cseréltűk 200km menten utána az új nagynyomású szivatyuval, egy napot állt az auto és újbol nem indult be , diagnoztika megint ugyan azt a hibát hozta. az auto azota sem indult be , ha tud segiteni előre is köszönöm.
Valószínűleg nem fagyott be a szivattyú, hacsak nem Novoszibirszkben parkoltál le! :-) Mielőtt relét vagy egyéb dolgot vásárolsz mindenképpen győződj meg róla, hogy a gyújtás ráadásakor, ha a szivattyú nem dolgozik megkapja-e a megfelelő feszültséget. A világtörténelemben volt már példa arra, hogy a szivattyú tönkrement! Ellenben tapasztaltam Clionál olyat is, hogy a kulcs gyújtáskapcsolóba helyezése után, a gyújtás ráadásakor a szivattyú nem dolgozott, de a második vagy sokadik gyújtás ráadásakor mindig működött a szivattyú, de ha a kulcsot kihúztam a helyéről majd visszatettem az első gyújtás ráadásakor a szivattyú nem tekert! Magyarázatot erre nem találtam. Ez egyébként a motor indítását nem zavarta. A szivattyú tápfesz. vizsgálatánál ketten legyetek, mert nem érsz hátra megnézni, hogy van-e fesz. ha te teszed rá a gyújtást, mert elég hamar kikapcsol a relé. A relén kívül, ha nincs tápfesz hátul a szivattyúnál lehet vezeték, inercia kapcsoló vagy ahogy azt Lulumba írta biztosíték hiba is, mert a relének is kell kapcsolni valamit. Amikor a relé szórakozik a gyári hibakódkiolvasó hibakódot talál ellenben az általános hibakódkiolvasókkal! Remélem nem kell beszélni az ECU hibájáról ami adja a relé behúzótekercsének a testet. De ez utóbbi hiba inkább ne legyen azt kívánom! Hali....
Engem szivat ez a kocsi!!Tegnap este nem ment a szivattyú most megyek hogy megnézzem és láss csodát gyujtás és zúg a szivattyú és indul!4Mi a fene lehetett vele befagyott tegnap!!
Nálam annyi volt, hogy leállítottam az autót a parkolóban, lezártam, kb. egy óra múlva mentem vissza, indítok és semmi. Először az volt a furcsa, hogy kicsit gyorsabban tekert az önindító mint szokott( ugye nem volt anyag, amit összepréseljen a dugattyú a hengerben) . A fiam akkor szól, nem lehet valamelyik biztosíték a hiba? (akkor volt a gyerek kb. 12 éves)
Olyan problémával fordulok hozzátok,hogy a thalia egyáltalán nem indul!Ahogyan észleltem az üzemanyag szivattyú meg sem nyikkan gyujtás ráadáskor.A reléket összecserélgettem hátha az a gond de semmi!A pillanatleállítója rendesen zárja az áramkört be van nyomva.Amikor leálltam egy hete semmi gond nem volt, a szivattyú csak így megadhatja magát,Valami ötlet mit csináljak? Köszönöm!
Egyszer jártam Ukrajnában nem mertem tankolni gázolajat Clióba, de a határnál Magyar oldalon azt mondták ezt nem hiszik és írjak be fél tankot a papírra. Az üzemanyag jelzőm meg negyeden állt mind eközben.
Én Kárpátalján élek, és félig itt, félig Magyarországon használom az autót. Tankolni csak ukrán benzint tankolok bele másfél éve az ár miatt (285 körül van a 95-ös), de a fogyasztása így sem kiemelkedő. Saját számítások alapján az 1.4-es 16 szelepesnek 7 körüli átlagfogyasztása van.
Persze lehet, hogy hosszú távon a motor nem fogja nagyon szeretni :(
Vannak itt is jó benzinek, ahogy Magyarországon is gyatrák. Nem véletlen, hogy a fél Szabolcs ide járt tankolni, amíg rá nem szállt a NAV (köszönhetően Fletónak).
De volt olyan is, hogy az 1500-as Ladám minden 100 méteren megállt tankolás után, pedig az előtt ment, mint a kisvonat :)
Ez már nekem is feltűnt, csak hát a reklámokat nem szakembereknek/hozzáértőknek csinálják, és ha belegondolsz, pl anyuci nem akar úgy járni, hogy ne induljon, és ezért inkább ott tankol, mert nálunk sűrűn van -35 fok :))))
Van a TV-ben a szóban forgó gázolajról egy reklám. Valakit üldöznek, bevágódik egy kocsiba próbál indítani, de az indítómotor csak keservesen, lassan köszörül. A reklám szerint, ha a szóban forgó kúton tankolt volna, akkor -35 fokon is indulna az autó. Ez nem úgy van, hogy jó akku és indítómotor esetén a motor szokott indítási módon pörög, csak nem indul be? Nekem a reklámban hallható hangból a gyenge akku ugrik be.