Korábban felvetődött, hogy az Innovára milyen szélvédőt lehetne rakni. Mivel ez engem is érdekel, megpróbáltam utánajárni. Nem sok opció van... Nálam szempont volt a jó védelem, lehetőleg a kézvédelem is.
azt természetes hogy ezeket a belsős kerekeket sűrűn kell fúvogatni?
nekem kb 1-1,5 tankolásonként (ami nekem 1-1,5 hét időt jelent) kell mind két kerekembe fújni egy kicsit. 2,4 ről szoktam indulni és olyan 1,8-2 lesz benne akkora
ti is így vagytok ezzel?
nem gondolom hogy defekt, mert mind két kerékbe kell és gondolom azzal már 30-40 km után leeresztene
lehet öregek a szelepeim?
vagy ezeknél a belsős gumiknál természetese, hogy az ütés szerű terheléseknél itt-ott szökik a levegő?
Szia! Én a gyári gumival mentem 45 ezret. Ezeket 2012. augban lecseréltem Mitas-ra. A két külső, a két új belső és a szerelési díj együtt volt 17.800 Ft. Jelenleg 66.500 km van a motorban, és a gumikon nincs érdemleges kopás.
Igaz az en cubom kereke kicsi de en telire heidenau teli gumit raktam fel. Ugyan olyan teli gumi mint az autoknal szokas. Nem tom van e innova meretben. Eleg hegyes gumi jobban fordul rajta a gep amit egy darabig szokni kell de telen hoban havas-esoben sokkal jobban tapadt mint a normal gumi.
Többen használnak többfélét, én télen alapvetően nem hajtom, így nem volt szempont a ballonos, terepmintás gumi. Már a második Innovámra raktam ContiGo-t, elölre 2.5-17 TT, hátulra 2.75-17 TT méretet. Így együtt a kettő valahol 15-20e Ft között megáll, és kibír 20-30e km-t egy szett.
A kettő és a négy üteműt nehezebb összehasonlítani.
Az Innova és a Mex féle motorok azonos alappal rendelkeznek, jobban lehet következtetni az űrtartalomra. Persze még sok tényezőnek kellene megegyezni:vezető súlya-nagysága, üzemanyag, gyári áttétel, terepviszony...
Pontos mérés adna választ a kérdésre, addig meg találgatunk.
Ebbol nehez a ccm-re kovetkeztetni ocsemnek egy 50 es scarabeoja van az 75ot ugy ment mint az ordog es nagyon jol is gyorsult. Az en kis 50es cubom is megy 63-at (gps) de mivel lancos igy lehet varialni rajta. Tudtam menni 80-al is de az mar halalkozeli elmeny meg hat nagyon harmatgyenge a gyorsulas (gyari attetelen is nem, hogy nagyobbal).
nekem is ilyen van (max sherpa) és a topik korábbi részeiben is van jó pár ilyen leírás
egyébként az enyém törések és mostoha ridegtartás mellett most tart 23.000-nél, soha nem hagyott ott, soha nem volt olyan hibája amit azonnal orvosolni kellett volna, illetve többe került volna mint 6 rugó
picit lassabb, hangosabb, műanyagjai gyengébb minőségűek, de kb 1/3 annyi az ára
ha 1/3 annyit elmegy mint egy innova (nem tudom az mennyit megy el), akkor már gazdaságilag ott tartasz kisebb pénz ráfordítással
természetesen a fent említett jellemzők miatt a komfort érzet kisebb, de az én izlésemnek még elmegy
Köszi a választ! Szerintem nem fogom eröltetni a Tucanot, megpróbálom a saját, meglévő takarómat, ami a motort nem takarja. Már csak a korábban említett kamáslit lesz érdemes beszerezni. Meg egy plexit talán.
Ismerek olyat, aki tett föl Tucanót, működik, de a csizmádat az sem védi az esőtől, ha jól emlékszem. Ha neked bejön, tedd rá nyugodtan, én nem szeretem annyira.
A múlt hét óta boldog tulaja vagyok egy 2005-ös, ezüst színű, kifogástalan állapotú 125-ös Innovának. Sajnos, jogsi még folyamatban...
Alapvetően robogót (SH 125) kerestem, de a körváltós gépek már régóta foglalkoztattak. Ezért csak kipróbáltam egyet. Zseniális ez a motor a maga végtelen egyszerűségében, célszerűségében! Jól is megy, jól rugózik, és jól esik az a kis gépészkedés, amit a váltogatás jelent. Pillanat alatt ráállt a lábam, 10 km után már szinte ösztönös a vezetése. Meg is vettem szépen.
Node egy kérdés: próbált-e már valaki Tucano lábvédőt (pl. R019) felszerelni? Egy másik fajta lábtakaróm (ami az ember térdén pihen, nem a motoron), meg esőruhám van, igazából csak a cipőt kell majd védeni.
Mostantól átolvasgatom a fórumot is :-), és amint jogsi is lesz, megkezdem a napi 50 km-t Budapesten.