Keresés

Részletes keresés

sonantibus Creative Commons License 2014.10.03 0 0 1393

Szia!

 

Én a gyári Honda  szélvédővel használom, minden rendben de a kéz védelem nagyon hiányzik. Ha most kellene vennem, biztos az ermax mellet döntenék.

 

 

Előzmény: pke1977 (1392)
pke1977 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 1392

Sziasztok!

 

Korábban felvetődött, hogy az Innovára milyen szélvédőt lehetne rakni. Mivel ez engem is érdekel, megpróbáltam utánajárni. Nem sok opció van... Nálam szempont volt a jó védelem, lehetőleg a kézvédelem is.

 

Két lehetőség adott:

 

A Puig terméke, de ennek nincs kézvédője: http://www.amazon.co.uk/Windscreen-Screen-Puig-Honda-Innova/dp/B00BFN4XXG

 

Illetve az Ermax Classico http://www.ermax.fr/nouveaute-CLASSICO-232.html

 

Utóbbi most van 80 euró + 18 postáért itt: http://www.same-same.fr/universal-windshield-classico-65cm-p-468.html

 

Az Ermax hazai forgalmazója a Karasna, náluk 32800 Ft, 2-3 rendeléssel.

 

Én szeretnék egy Ermaxot, van valakinek pro/kontra véleménye?

 

Üdv: PKE

mzsombi Creative Commons License 2014.09.24 0 0 1391

Nekem eddig mindegyik csinálta, van, amelyik jobban, van amelyik kevésbé.

Előzmény: vakrepulo2 (1390)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.09.24 0 0 1390

sziasztok

 

azt természetes hogy ezeket a belsős kerekeket sűrűn kell fúvogatni?

 

nekem kb 1-1,5 tankolásonként (ami nekem 1-1,5 hét időt jelent) kell mind két kerekembe fújni egy kicsit. 2,4 ről szoktam indulni és olyan 1,8-2 lesz benne akkora

 

ti is így vagytok ezzel?

 

nem gondolom hogy defekt, mert mind két kerékbe kell és gondolom azzal már 30-40 km után leeresztene

lehet öregek a szelepeim?

vagy ezeknél a belsős gumiknál természetese, hogy az ütés szerű terheléseknél itt-ott szökik a levegő?

 

 

 

 

 

sonantibus Creative Commons License 2014.09.21 0 0 1389

1379 és 1382-ben erről írtam véleményt.

Előzmény: s.olyom (1386)
Frstccdov Creative Commons License 2014.09.21 0 0 1388

Mondjuk poszt formájában, ide, esetleg?

De e felvetés jogos, frissítettem.

Előzmény: foveon (1385)
s.olyom Creative Commons License 2014.09.20 0 0 1387

Nekem kell egy ilyen körváltós!!!! Nagyon állat :D

http://www.vezess.hu/vezetunk/ettol-meg-rambo-is-elmorzsolna/54057/

s.olyom Creative Commons License 2014.09.20 0 0 1386

ETegnap sikeresen kaptam egy hátsó defektet 2 személlyel országúton!!!!

Mostmár nagyon esedékes a hátsógumi vásárlás mert én ezzel a gumival nem mertek elindulni sehová!!!

Segitségeteket kérném eröl a gumiról vélemény valaki használt már ilyet?

Erre a névre hallgat: Metzeler ME22 3.00-17 RF TT 50P M/C

foveon Creative Commons License 2014.09.18 0 0 1385

Es hova varnad a meglepit? Mert kontaktod az nincs...

 

 

Előzmény: Frstccdov (1384)
Frstccdov Creative Commons License 2014.09.17 0 0 1384

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy nem tudna valaki eladó:

- Giorcubot

- Cubot (littls, super, trail mindegy)?

- Bármilyen Honda fekvőhengeres, körváltós csodát...

 

Hirdetéseket, szerintem, ismerem. De lepjetek meg...

 

Köszönöm!

Petrányi Jen Creative Commons License 2014.09.01 0 0 1383

Szia! Én a gyári gumival mentem 45 ezret. Ezeket 2012. augban lecseréltem Mitas-ra. A két külső, a két új belső és a szerelési díj együtt volt 17.800 Ft. Jelenleg 66.500 km van a motorban, és a gumikon nincs érdemleges kopás. 

 

Náluk vettem: http://www.strauszgumi.hu/termekek/kat/gumiabroncs_motorkerekpar

 

Konkrétan ezeket:

 

1 db: 70/90-17 (2 1/2-17) M06 Mitas 6.005 Ft

1 db: 80/90-17 (2 3/4-17) M06 Mitas 8.281 Ft

Előzmény: s.olyom (1377)
sonantibus Creative Commons License 2014.08.31 0 0 1382

3.00-at előre-hátra. Kényelmesebb lett az utazás, a kátyúkat jobban viseli. Kanyarban is stabilabb. Fogyasztásom 1 decivel nőtt.

Előzmény: s.olyom (1381)
s.olyom Creative Commons License 2014.08.31 0 0 1381

Köszönöm a tippeket! 

Nem nagyon használom a gépet rossz időben, meg max novemberig használom ezért nincs szükségem téligumira.

Van aki 2.75-östöl eltérö gumit tett hátra, ha igen milyen tapasztalatokkal?

Előzmény: foveon (1380)
foveon Creative Commons License 2014.08.27 0 0 1380

Igaz az en cubom kereke kicsi de en telire heidenau teli gumit raktam fel. Ugyan olyan teli gumi mint az autoknal szokas. Nem tom van e innova meretben. Eleg hegyes gumi jobban fordul rajta a gep amit egy darabig szokni kell de telen hoban havas-esoben sokkal jobban tapadt mint a normal gumi.

 

 

Előzmény: s.olyom (1377)
sonantibus Creative Commons License 2014.08.27 0 0 1379

 A Dunlop után Metzeller ME22-t raktam fel. Mintha kicserélték volna a motort.

Előzmény: s.olyom (1377)
mzsombi Creative Commons License 2014.08.27 0 0 1378

Többen használnak többfélét, én télen alapvetően nem hajtom, így nem volt szempont a ballonos, terepmintás gumi. Már a második Innovámra raktam ContiGo-t, elölre 2.5-17 TT, hátulra 2.75-17 TT méretet. Így együtt a kettő valahol 15-20e Ft között megáll, és kibír 20-30e km-t egy szett.

Előzmény: s.olyom (1377)
s.olyom Creative Commons License 2014.08.26 0 0 1377

Innovások!!! Lekopott a motoromról a gyári gumi és a segitségeteket kérném ,hogy milyet vegyek mert tanácstalan vagyok. 

 

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 1376

A kettő és a négy üteműt nehezebb összehasonlítani.

Az Innova és a Mex féle motorok  azonos alappal rendelkeznek, jobban lehet következtetni az űrtartalomra. Persze még sok tényezőnek kellene megegyezni:vezető súlya-nagysága, üzemanyag, gyári áttétel, terepviszony... 

Pontos mérés adna választ a kérdésre, addig meg találgatunk.

 

Előzmény: foveon (1375)
foveon Creative Commons License 2014.08.18 0 0 1375

Ebbol nehez a ccm-re kovetkeztetni ocsemnek egy 50 es scarabeoja van az 75ot ugy ment mint az ordog es nagyon jol is gyorsult. Az en kis 50es cubom is megy 63-at (gps) de mivel lancos igy lehet varialni rajta. Tudtam menni 80-al is de az mar halalkozeli elmeny meg hat nagyon harmatgyenge a gyorsulas (gyari attetelen is nem, hogy nagyobbal). 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1373)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 1374

ezt is el tudom képzelni

én 83-ra tippeltem az enyém végsebességét, miközben a kmórája olyan 95 körül mutatott

 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1373)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 1373

Békéscsabán a Mobil-Tech árulja, ők mérés alapján 70-esnek mondták.

Ez reálisnak is tűnik, az én sherpám is ekkora és gps szerint 75-öt tud.

Egy 110-es motor mint pl. a wawe könnyen viszi a 90-100-at. Erre nem képesek ezek a kínai motorok.

Előzmény: vakrepulo2 (1372)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.08.18 0 0 1372

anno a praktikerben 50-esként adták el az első tulajnak, de szerintem ez lesz az:

http://www.yujueelectrical-mechanicalcoltd.com.cn/product/752668019-212818199/hot_selling_110_cc_cub_motorcycles_made_in_chongqing.html

 

 

Előzmény: Daytona (1371)
Daytona Creative Commons License 2014.08.15 0 0 1371

Es ötvenes, vagy 125-os?

Előzmény: vakrepulo2 (1367)
foveon Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1370

sztem nem lesz mert nem 50ccm-esek, azok meg eddig is rendszamkotelesek voltak (no meg szarmazas igazolas).

sztem azert mert sok van, az nem jelenti hogy ettol legalisak lesznek mindenfele papir nelkul. de majd meglassuk.

 

Előzmény: vakrepulo2 (1368)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1369
Előzmény: vakrepulo2 (1367)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1368

én nem félek személy szerint a lepapírozástól

a sok 10000 ilyen motroból pár 10000 rendezetlen

ennyi emberrel nem tólhatnak ki, már csak a 4 évenkénti választások miatt sem,

inkább lesz valami amnesztia, egyszeri lehetőség, stb, amikor mindenki büntetés nélkül beléphet a rendszerbe, meglesz az ősfeltöltés

Előzmény: foveon (1360)
vakrepulo2 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1367

nekem is ilyen van (max sherpa) és a topik korábbi részeiben is van jó pár ilyen leírás

egyébként az enyém törések és mostoha ridegtartás mellett most tart 23.000-nél, soha nem hagyott ott, soha nem volt olyan hibája amit azonnal orvosolni kellett volna, illetve többe került volna mint 6 rugó

 

picit lassabb, hangosabb, műanyagjai gyengébb minőségűek, de kb 1/3 annyi az ára

ha 1/3 annyit elmegy mint egy innova (nem tudom az mennyit megy el), akkor már gazdaságilag ott tartasz kisebb pénz ráfordítással

természetesen a fent említett jellemzők miatt a komfort érzet kisebb, de az én izlésemnek még elmegy

 

csatolok is róla egy képet, ha sikerül

Előzmény: Daytona (1362)
pke1977 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1366

Köszi a választ! Szerintem nem fogom eröltetni a Tucanot, megpróbálom a saját, meglévő takarómat, ami a motort nem takarja. Már csak a korábban említett kamáslit lesz érdemes beszerezni. Meg egy plexit talán.

Előzmény: mzsombi (1365)
mzsombi Creative Commons License 2014.08.13 0 0 1365

Ismerek olyat, aki tett föl Tucanót, működik, de a csizmádat az sem védi az esőtől, ha jól emlékszem. Ha neked bejön, tedd rá nyugodtan, én nem szeretem annyira.

Előzmény: pke1977 (1364)
pke1977 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1364

Sziasztok!

 

A múlt hét óta boldog tulaja vagyok egy 2005-ös, ezüst színű, kifogástalan állapotú 125-ös Innovának. Sajnos, jogsi még folyamatban...

 

Alapvetően robogót (SH 125) kerestem, de a körváltós gépek már régóta foglalkoztattak. Ezért csak kipróbáltam egyet. Zseniális ez a motor a maga végtelen egyszerűségében, célszerűségében! Jól is megy, jól rugózik, és jól esik az a kis gépészkedés, amit a váltogatás jelent. Pillanat alatt ráállt a lábam, 10 km után már szinte ösztönös a vezetése. Meg is vettem szépen.

 

Node egy kérdés: próbált-e már valaki Tucano lábvédőt (pl. R019) felszerelni? Egy másik fajta lábtakaróm (ami az ember térdén pihen, nem a motoron), meg esőruhám van, igazából csak a cipőt kell majd védeni.

 

Mostantól átolvasgatom a fórumot is :-), és amint jogsi is lesz, megkezdem a napi 50 km-t Budapesten.

 

Üdv: Kálmán

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!