A Bravo-t én se szívesen adnám el, még annyi kiaknázható lehetőség kínálkozik benne, melyeket a ház külsejének egyelőre végleges (kicsit paradox megfogalmazás :-)) befejezése után szeretnék is esetleg megvalósítani. Persze, a még mindig hosszú távre tervezett megtartását jelentősen tudja befolyásolni az, ha már a 3 gyerekhez elkezdek komolyan családi autót keresni, és abból a bizonyos típusból találok egy jó, 240 lovas benzinest, mert akkor mehetne a Bravo. Minden egyéb esetben az asszony autója megy. ;-)
Össze is állítanék egy jó kis szójátékot az esemény, valamint a saxo kapcsán, de nem szeretnék túl fáradtnak tűnni. :-)
Apropó, anno a saxo-ból volt sport változat, vmi vti, ha minden igaz. Nem egy nagy erőforrással (talán 1.6 125 ló), de könnyű kasztni, sportos forma, nekem tetszett.
Aha értem, akkor a műanyag idom belső felén kettő darab fém patent található. Tehát egy határozott hirtelen "kifelé rántással" kipattintható a helyéről. Akkor ne is próbálkozzak mögé feszíteni csavarhúzóval a kipattintáshoz. Örülök hogy nem kell külön az ajtókárpitot is lebontani a tüköridom leszereléséhez. Köszi még egyszer a választ. Üdv: Petya
Még annyi kérdésem lenne hogy az autóhoz tartozó színkódot hol tudom megnézni? Mert a tükröt le kell fényeztetnem. Köszi a választ előre is. Üdv: Petya
Nagyon köszönöm a választ. :) Annyit kérdeznék hogy a tükör belső borítást külső vagy belső patentok tartják? Van valami "trükk" a leszereléséhez hogy ne törjenek el a patentek illetve hogy ne karcoljak össze semmit? Milyen szerszámmal nyúlnátok hozzá? Köszi a választ előre is. Üdv: Petya
4.2 droid van rajta, Canbusos, külső mikrofonos kihangosítás,wifi, megy rajta a Torque stb stb
Aliexpresses történet 400usd környéke +áfa+vám.
Minden tökéletes kopp kopp.
Egy valami negatív dolog van, a sima FM radio hangja nem túl szép.
Amit nem értek hiszen mp3 lejátszásnál, ami ugye lejátszó szoftvertől függöen lehet akár flac is, nagyon szép hangja van ezeken fos gyári hangszórókon is, sokkal szebb mint akár a gyári fejé.
Érdeklődök majd kint, hátha valami soft vagy firm upgrade orvosolhatja e ezt.
Annyit vezettem korábban csak, hogy mikor sikerült a KRESZ ősszel, az indulást meg a sebességváltást gyakorolgattam, hogy ne úgy menjek a gyakorlati képzésre, hogy először látom a három pedált. Egy elszeparált placcon próbálgattam egy környékbeli településen, ahova mások is járkáltak gyakorolni. Azóta már elkerítették, és egy tüzép lett a helyén, úgyhogy még szerencsém volt. :)
25 múltam nyáron. Eléggé sokáig húztam a dolgot. Minden sikerült egyébként elsőre. :)
Egy dízel 4-es Golf-on tanultam (több mint 300e km volt benne).
Bar en nagyobb es dragabb kat. - bol ultem at, racionalis es jo veteli lehetoseg dontetett a bravo mellett, pedig golfot akartam. most 30 e utan is jo dontesnek erzem. Masik dolog pedig a gp iranti rajongast megertem , atelem :) a minap szoba kerult ha vmelyik autonak mennie kell en a bravot tartanam ,de a nejem nem akarna atulni a gp -bol :((
ui, ha most cserelnek en szerintem a 140 pacis tsi kombi golfot vennem, nem skodat 👅
Kesobb en is tervezek egy autot ami ilyen cseres lehet, en is szivessen kiprobalnek sokminden autot, de ettol meg a ket szarolasz maradhat. :) De 1 mindenfelekepp. Amennyit enni kernek, azt kibirom. Matekozni ezekkel meg nem szandekozom, persze tisztaban vagyok veluk, nagyon is.
A bravo eladasa mondjuk nalam akkor jonne kepbe, ha mondjuk lenne valami 4M alatt, amibe barmikor szivessen atulnek kerdes nelkul ugy, hogy meg a +2.5M hufot is szivessen kifizetem. Jelenleg ilyen nincs. Talan igy jobban ertheto mire akarok kilyukadni sajat preferenciaimmal kapcsolatban. :)
Én nem vagyok monogám a járművek terén. Kimondottan szeretem cserélgetni őket. Kicsit irigylem is az autókereskedő barátom aki nagyjából egy hétig jár egy autóval. Még akkor is irigylem, ha ezek olcsó autók.
Nem hiszem például hogy képes lennék kétszer ugyan olyan autót venni. Ahogy azt sem hogy 4 év után ne unnék rá bármilyen autóra.
Pénzügyileg persze az autó csere mindig veszteség és minél tovább tartod meg annál kevesebbe kerül átlag felhasználás mellett (mondjuk évi 15 ezer km). Gyanítom az ideális az lenne ha az ember venne egy új bravot mondjuk és használná 20 évet és 300 ezer km-et. Karbantartás sem lenne vészes és az értévesztés sem. Én viszont tuti harakirit követnék el valahol 6 és 12 év között a garázs előtt.
Ma a feleségem sikeresen letörte a baloldali tükröt az autóról. Vettem egy tükröt, csak nem tudom hogy kezdjek bele a cseréjébe. Ami főképp izgat hogy miket kell lebontani az utastérben hogy hozzáférjek. A tükör belső takarásának leszerelése érdekelne, illetve hogy a vezetéket hogy kell bekötni az elektromos csatihoz. Lehet az ajtókárpitot is le kell szerelni hozzá? Várom az ötleteket, tanácsokat észrevételeket. Lehetőleg minél szájbarágósabban.
de egy normalis, ujszeru es felszerelt csaladi auto (vagy epp egy ovatos huligan auto) 6-8M es akkor ovatos voltam. na most csak azert, hogy mondjuk atlag masfel, nagyon-nagyon-nagyon max 2 millioval bentebb legyek, nem eri meg egy jo autot ellokni a haztol. ha barmi tortenik max a piac - ki tudja milyen - aktualis kinalatabol valaszthatok, ami ido, kockazat, plane amikor gyorsan kell valami. na, ezt tokeletesen teljesiti pl a bravo.
arrol nem is beszelve, ha adott esetben a helyi hazisarkany is benyujtja a jogositvany kerelmet es idovel megkapja a privilegiumot, hogy autot hasznaljon. ;p
nekunk most ket gyerekre a bravo tokeletes, nagyobb auto egyelore felesleges (vmi hatsokerekes huligan auto jo lenne de tartom magam), mire meg nagyobbak lesznek plane ertektelen lesz a bravo. elfog ez ferni, lesz neki szep garazs, minden...
egy eleve dragabb es ertektartobb autonal nyilvan nem kerdes, hogy el kell adni a megfelelo idoszakban, plana ha van lehetoseg beszallni egy ujabba.