Mert régiek is tök jó minőségben, tök jól működnek.
Mert nem cégautónak használták - ezért éves 10.000km futásteljesítménnyel, könnyedén hozzájuthatsz 50.000km futott autókhoz. Ez pedig még a "szinte új" kategória.
Mert az új Swift ugyanúgy néz ki elsőre, mint a régi ... másodikra is...
Mert nincs státusza, megveszed és tök úgy nézel ki mint a többi szerencsétlen, aki 10 évre hitelre vásárolt kocsit.
Mert az újakat nem veszi senki sem, ezért senki nem ért hozzá, nincs alkatrész bontva hozzá.
A f**z kivan, hogy ennyiért is kínálnak Sportot!! Nem tudom, hogy mi lehet a háttérben, de ha nekem ennyit ajánlanának -az idősebb- Sportomért biztosan elhajtanám az embert.
Viszont ha valaki most akar venni, az nagyon jól járhat!
...és miért nem fogy az új Swift??? Többek között ezekért a dolgokért.
Ha nekem lehúzná a zsebem 3-3,5 miller, akkor a Suzuki szalon lenne az utolsó hely ahová benéznék. És nem a minőséggel vagy a megbízhatósággal van a problémám. Egyszerűen ilyen árban komoly és jó autókat lehet venni. Vagy ha minden áron Swift, akkor Sport két évesen, garanciával és a zsebemben marad min. 1 miller.
Nívópálca behejezése,autó hossztengelyével merőlegesen a szemet ütközésig betol, majd 90 fokot jobbra teker!Megszorul!Elkerülendő a szivárgás,olajpára!
Szerintem megvan a megoldás kulcsa:) a multkor a apunál volt a kocsi. Most mondta, hogy leellenőrizte a folyadékszinteket. Szerintem a nívópálcát nem tolta le teljesen és onnan kerülhetett az olajpára arra a környékre.
A csövet megvizsgáltam (tükrök segítségével) nincs rajta repedés.
Most lepucolom róla a párát és majd figyelem, hogy visszatér e.
A csatolt képen jelölt bilincs fogja a gumicsövet. (itt olajpárás) A csővégződés és a motorblokk között között van kb 2 mm. Szóval nincs lecsúszva csak olyan mintha a cső nem lenne rátolva a blokkra teljesen. Próbáltam teljesen rátolni de a bilincs szorosan fogja. Viszont akkor ha ez gyárilag ilyen, akkor azt nem tudom, hogy a bilincs és a cső mitől olajpárás?
Na, igen, mihez képest. Nekem most a 20 éve volt 107 lovas autóm az eddigi legerősebb, de ez is automata, úgyhogy nekem az a 320 versenyautó lenne. Ha ezt nem veszem ( mert ótómatával padlógázon megyen csak valamennyire, de amúgy elég lusta ), akkor az eddigi legdinamikusabb autóm az 1.0 Swift volt, hehehe...
Aztán az a kartergáz utána beszívódik és elég? Hadd tudjam már meg énis mire jó! :)
Egyébként pedig:
Két székely felmegy Pestre ügyes-bajos dolgaikat intézni úgy adódik,hogy lekésik a hazafelé tartó vonatot. - Bátyám ha már így alakúlt vegyünk ki egy szobát, menjünk el színházba, érezzük jól magunkat. Úgy is tesznek, kiveszik a szobát, beesznek, beisznak, irány a színház. Elkésnek, így a középen kapnak helyet, beoldalaznak huszonöt ember feláll, elkezdődik. Jó tíz perc elteltével megszólal ez öreg : - Fiam, szarnom kell! - Menj ki, bátyám! Benyit az öreg székely az első ajtón, amit meglát, sötét, üres szoba, bemegy a következőbe, szintén, már kezdi feladni, ám a harmadikban fény, asztal, rajta egy váza - gondol egyet, beleszarik a vázába. Visszamegy. - Na mi volt, fiam ? - Hát bejött az őrgróf és a cseléd, az őrgróf elővette hatlövetűjét lelőtte a cselédet és kihúzta a hajánál fogva, bejött az őrgrófné lelőtte azt is és kihúzta a hajánál fogva, aztán jöttél te, beleszartál a vázába és most várjuk, hogy mi lesz!
Az égéstérből a valamennyi égéstermék átjut a gyűrűk mellett a forgattyúsházba,s ezt ha nem vezetik el,akkor a forgattyúsházban megnő a nyomás,s ez meghibásodáshoz vezethet,illetve vezet is.
Minél kopotabb a motor,minél kevésbé tömítenek a gyűrűk,annál több gáz távozik.
Nem kúrták el. 3 majdnem egyforma kisautója volt a Suzukinak közel azonos áron. Swift, Alto, Splash. Rendezni kellett az árakat, hogy ne legyenek ennyire közel egymáshoz, és a Swiftet megpróbálják most feljebb pozocionálni. Csak hogy akiknek ennyi pénzük van, inkább mást vesznek.
Ez olyan pofon egyszerü.Drága.Elkúrták az alapárat.Én már nem is nézném a suzukikat,másfelé kacsingatnék.de itt a SSS ami azért jó,mert jó,meg a 17 éves bajor.Ez utóbbinak lelke hangulata van.