Igen, Egerben is van egy leharcolt belőle. Olyan érdekes kék színe van, tele spoilerekkel, az első elég viharvert, de a formája tényleg jól eltalált volt anno. Valami hasonló volt az oroszlánosnak is akkoriban...
---
Tegnap ködben értem be egy rendőrótót - a driver magasról tett a záróvonalra, (ha már szolgálunk és védünk). Szerintem telefonált is közben, mert kb 40 volt a csúcssebessége, pedig annyira nem volt köd. Viszont valami fura perverziótól hajtva minden ködlámpa világított elől-hátul. Ezektől be tudok borulni, főleg a hátsótól, amit ha már látja hogy ott vagyok, akár le is lehetne kapcsolni. Talán a beborulás lehetett az oka, de észre sem vettem, hogy túlságosan mögötte vagyok,már-már féktávon belül. Asszonypajtás szólt, hogy ne toljam már ennyire...
Naszóval "hegytetőn" látom, hogy indexel jobbra. Fasza, ha záróvonal is van, de megelőzöm, gondoltam megáll dumálni.
Hát nem állt meg, hanem vadul nekiállt villogni, amit csak a záróvonalra tudtam fogni, egyéb okot nem tudok elképzelni. Szóval úgy voltam, hogy amíg nem a tetején villog, addig nem állok meg. Hirtelen elkezdtem matatni a ködlámpák körül, de nem volt bekapcsolva. Illetve a nagy matatásban ekkor kapcsolhattam be a hátsót, mert kb 5-6 km után vettem észre, hogy világít.
Na elég annyi, hogy ezek után meg ő jött majdnem féktávon és végigkísért a következő falun. Köd persze már egy deka nem volt, de ő azért használta mindet. Kínosan tartotta az 50-et és volt ahol a 40-et. Azt hittem hogy a kapuig jön velünk, de nem jött.
Mondjuk így utólag lehet, hogy a nem teljesen működő rendszámtábla világítás szúrta a szemét...
A Bravo-t én se szívesen adnám el, még annyi kiaknázható lehetőség kínálkozik benne, melyeket a ház külsejének egyelőre végleges (kicsit paradox megfogalmazás :-)) befejezése után szeretnék is esetleg megvalósítani. Persze, a még mindig hosszú távre tervezett megtartását jelentősen tudja befolyásolni az, ha már a 3 gyerekhez elkezdek komolyan családi autót keresni, és abból a bizonyos típusból találok egy jó, 240 lovas benzinest, mert akkor mehetne a Bravo. Minden egyéb esetben az asszony autója megy. ;-)
Össze is állítanék egy jó kis szójátékot az esemény, valamint a saxo kapcsán, de nem szeretnék túl fáradtnak tűnni. :-)
Apropó, anno a saxo-ból volt sport változat, vmi vti, ha minden igaz. Nem egy nagy erőforrással (talán 1.6 125 ló), de könnyű kasztni, sportos forma, nekem tetszett.
Aha értem, akkor a műanyag idom belső felén kettő darab fém patent található. Tehát egy határozott hirtelen "kifelé rántással" kipattintható a helyéről. Akkor ne is próbálkozzak mögé feszíteni csavarhúzóval a kipattintáshoz. Örülök hogy nem kell külön az ajtókárpitot is lebontani a tüköridom leszereléséhez. Köszi még egyszer a választ. Üdv: Petya
Még annyi kérdésem lenne hogy az autóhoz tartozó színkódot hol tudom megnézni? Mert a tükröt le kell fényeztetnem. Köszi a választ előre is. Üdv: Petya
Nagyon köszönöm a választ. :) Annyit kérdeznék hogy a tükör belső borítást külső vagy belső patentok tartják? Van valami "trükk" a leszereléséhez hogy ne törjenek el a patentek illetve hogy ne karcoljak össze semmit? Milyen szerszámmal nyúlnátok hozzá? Köszi a választ előre is. Üdv: Petya