Tudna nekem segíteni valaki? A történetem a következő. Van 1 407 sw-ém nem navis és még nem is mp3-as a fejegység. A helyzet az hogy intéztem 1 mp3-ast, beraktam a helyére. minden működik rendesen de bekapcsolt állapotban 2 másodpercenként pityeg vagy sípol ˝nem tudom hogy minek nevezzem" és nem hadja abba. Ha tudja valaki a megoldást és le írja azt megköszönném!
Olyan problémám van... Hogy nem szól a kürt az autóban... Vettem újat és sajnos nem működik! Aksi sarun próbáltuk ott működött az is ami benne volt...! Szerintetek mi lehet a baj?
Van valakinek tapasztalata utolag beszerelheto nappali menetfenyrol? Ha igen ki milyet hasznal? Melyik a legprakitusabb ill. konnyen beszerelheto? Rendorok szivathatnak erte??
Köszi a gyors választ, közben utána olvastam külföldi fórumokon is. RT3-N3-04 színes 7" és ki is van vezetve a kesztyűtartóba, viszont MENU/Configuration/Display Configuration/Sound/ itt nincs nekem olyan, hogy Activate AUX. Szóval ha beaktiváltatnám, akkor SOURCE gombbal választható lenne a kesztyűtartóban lévő RCA bemenet? Hol és kivel tudnám ezt megcsináltatni Pesten és milyen anyagi vonzata lenne?
Illetve azt is megnéztem, hogy 6.62-es firmware fut éppen. Érdemes 6.63-ra frissíteni?
Adott egy RT3-as egység. Hogyan oldható meg az AUX bemenet használata? Rendeltem egy kábelt, de rájöttem, hogy ez valószínűleg csak RD4-hez jó, mivel ugye ha hátul bedugom, akkor nincs kép.
Nem tűnik rossznak. Az állófűtés utólagos, de attól még hasznos! ;) Nálam használatfüggően 8-12 között evett, spritmonitoron is megtalálod a kocsit a nickem alatti user-nél.
Nekem volt 407SW V6 benzin, ha benzinesben gondolkodsz, akkor én mindenképpen azt ajánlom a 2.2-vel szemben. A HDI is gyors, de nem tetszett a hangja, a V6 sokkal kifinomultabb, igaz, hogy többet is eszik, de talán a hibalehetőség is kevesebb. A V6 benzinnél ha hidegindítás után kerregést hallani, akkor valószínűleg az okoskerék a végét járja... Mivel 2db kell belőle, ezért elég drága javításra számíthat a kedves tulaj. Hasonló hibajelenség lehet a vezérlésmódosító olaj-eresztése és kopása, ez kb 150-200e km-enként esedékes, szintén nem olcsó.
Melyik kocsit nézted ki? A kék bőrös ezüst színű sw-t?
Szeretnék véleményt kérni tőletek 407 SW vételével kapcsolatban,melyik motor típus lenne jobb és melyik problémásabb melyik nem illetve mikre kell oda figyelni vétel előtt/kipróbáláskor. 2.2Hdi automata/manuál és 3.0 V6 benzin automata esetleg 2.2 benzin van kilátásban.
A V6 mindig is vonzott ez egy "fullos" kivitel lenne.A többi nem annyira de még keresgélek.
Az autót napi szinten használnám Kb. 25Km és 25Km vissza munkába járás ez olyan 1000-1200Km havonta,és havonta vagy két havonta jönne még hozzá plusz 2000Km hazaút autópályán mivel Németországban dolgozom.
A 25Km részben autóút részben város de nem több.
Nem igazán volt még Hdi-m mindig is benzines autóim voltak mivel egyszerűbben tudom javítani.
Egy pici tanácsot leírást szeretnék mikre figyeljek stb.
Szia! Nekem van, kapsz gumit is hozzá, és csicsás dísztárcsákat. Lehet alkudni, de nem érdemes, mert az ár fix :) 40 lepedő. Én csak a felniket vettem 40-ért. Nem akartam eladni, de muszáj gyűjtenem a pénzt, mert az autóm romokban De ez nem publikus. És ez nem az a fórum, ahol el akarnám venni a kedveteket.
Adott egy Peugeot 407 SW 1.6HDI oroszlán. Problémám mindösszesen "csak" annyi, hogy nem működik a gyári bluetooth, hiába megyek be a menübe és próbálom aktiválni, sajnos hiába nyomkodom az OK gombot nem érzékel semmit....
Valaki találkozott már ilyen problémával? Ha igen, könnyen orvosolható?