Én is jártam így, nagy nehezen kibányásztuk abból a fekete dobozból a törött rugót, majd egy horgász nagy szakértelemmel hajtott egy ugyanolyant...két éve gond nélkül működik. sör, kávé, cigi, süti, kb 3 óra.
A szervízben azt mondták, meg kell rendelni a komplett valamit, majd autóval beállok, valamikor értesítenek, jövök(sok pénzzel), vihetem.
Sziasztok,nem tudna nekem valaki ajánlani egy jó swift bontót, 2006os réz-vörös színű első sárvédő,meg bal sárvédő kellene...
Edddig 5 bontóssal beszéltem és sehol sincs, annyi suzi mászkál, azt hittem egyszerűbb lesz ilyet keríteni, de ugy látszink nagyon törik mindenkinek :(((
Maximum 3-5 oldalt kell visszalapoznod, hogy a legutóbbi linket megtaláld a régi swift topikhoz. Minden héten be van linkelve valakinek, aki ide ír, pici visszaolvasás helyett.
Üdv mindenkinek!
Tudom,hogy nem kimondottan a jó fórumba írok,de nem találtam alkalmasabbat.
95'-ös Swiftem van és az irányjelző csak néha működött.(próbálgatva a vészvillogó is ugyanezt műveli).Gondoltam a relével lesz a baj.De nem,mert kicseréltem és ugyanazt csinálja azzal is. Mi lehet a gond? van amikor bekapcsolt vészvillogónál beletéve a relét működik,pár villanás után semmi.
Ezt a jó benn. A Swift eladások most indultak be, 2005-ben még alig volt eladható. A régi Suzukik után kellett idő, míg az emberek megszokták, hogy már ez is olyan mint a másik kisautók..
LOCK-ban 60-nál kellene AUTO-ba átkapcsolnia. Ha 40-nél kapcsol át, akkor valami bibi van.
A viszkónak meg az a lényege, hogy csak akkor kapcsolja az összkereket, amikor az első és hátsó tengely között fordulatszám-különbség keletkezik. Az meg normál úton elég gáz lenne, ha 40-nél jobban pörögne az eleje, mint a hátulja. Persze, hóban, csúszós úton netalán megesik, olyankor meg jól jön az összkerék. Általában ezért veszik hegyvidéki emberek.
Nem frissítés, az autó ngy része új. Bőven több, hogy csak frissítés legyen. mint lentebb írtam, amit nem vesztek észre, az még ott van, és, ha új, megtervezni költség volt.
Míg volt kutyam, ha jöttünk haza a sétából, mindig felismerte a kocsim, mondtam is neki, hogy A mi autónk...
Hianyzik a kutyam, ha hallom a szlogent. :-(
Valahol egyszer nyilatkozta a "Mi autónk" szlogen egyik ötletgazdája, hogy igazából ezzel nem az autó magyar vonatkozására akartak utalni, hanem végül ez lett a "mi családunk autója" szlogen nyirbálásából. Más kérdés, hogy ez tényleg nem így jött át. :)
Igazából az a bajom vele, jelenleg nincs a típusválasztékban olyan modell, ami megfelelne az igényeimnek. Sajnálom, mert ahhoz képest, hogy nekem is fenntartásaim voltak a Suzukival, nagyon kellemesen csalódtam, és mind az előd 1,3 GLX 16V, mind a mostani 1,5 GS Aut., no meg a Zasszony, azaz pulett olvtárs 1,3 GC-je nagyon bevált. Az övé még valszeg marad pár évig a huszonezer kilométerével, meg az öt évével, de az enyémben már szépen gyűlnek a kilométerek, és nyáron, a 6. születésnap előtt búcsút veszek tőle. Az utód szinte biztos, hogy nem Suzi lesz, és ezt sajnálom.
Az Audiról meg annyit, hogy ők nem is kampányoltak a "Mi autónk" szlogennel, és gyanítom, hogy a hazai eladásai sem zuhantak akkorát, mint a Suzukié.
"Ez alapján úgy tűnik, hogy a magyar piac nem igazán fontos a Suzukinak."
Az Audinak sem hánytorgatja fel senki, hogy a magyarok többségének elérhetetlen az Audi TT. A Mercedes sem a kecsegtető magyar felvevőpiac miatt épít gyárat Kecskeméten. A Suzuki sem azért telepedett itt le, hogy szarrá keressék magukat a magyar piacon, hanem azért, hogy legyen egy viszonylag olcsón munkaerővel megáldott európai gyártóbázisuk. Az, hogy éppen olcsó kisautókat kezdetek el gyártani, amire pont piaci igény is volt itthon, az mázli. Most épp megváltozott a válság miatt az autók iránti kereslet, az eladások 2/3-át a céges vásárlások teszik ki, Ford Focusra és társaira van igény.
Olcsóbb hazai gyártású kisautója meg most is van a Suzukinak, a Splash. Szerintem nem is szar autó, de itthon azt sem veszik. Ez van, pár év és magára talál a piac és megint több új Suzukit vesznek majd az emberek, de az aranykor, amikor fölényesen vezették az eladásokat, már nem hiszem, hogy visszatér.
Mármint a legújabb Swift és a Splash 1.2-es motorjához képest értettem, meg arra, hogy azonos áron nagyobb motorral és valamivel nagyobb utastérrel lehet venni Suzukit.
A sorok közt a lényeg... Akkor 1 liter, ha én normálisan autózom a swifttel és lábujjhegyen az sx4-el.
Az összekerék 40-től kikapcsol magától, automata módban 40 felett be sem kapcsol, hiába kívánná egy húzósabb kanyar. Vagyis dísznek, meg a telekre vezető úton jó, de alapesetben csak fronthajtásos.
Voltam ma beülni a nagyon swiftbe, háááát. A rádió dögös kinézetre, a hangjáról most nem nyilatkoznék. A többi mint a mienkben, papundekli, tejfölöspohár és a többi és a többi.
Menni nem is akartam vele ezek után.
Hoztam árlistát, az is kész vicc. Sztem ez a frissítés ezekkel az árakkal a bak meg a lövés összevont esete.
Itt áll a kertben egy 1,6 4x4 Sx4... én bizony nem adnám oda a motorjáért az én 1,3-as swiftemét. Hangos, zabál és nem megy. Kimentem vele előzni és csak a fogyasztásmérőn mentek felfelé a számok de a várt ellépés csak nem jött.
Óvatos használattal is 1 liter a különbség az én normál használatomhoz képest.
Már nagyon régen csak az összgyártás 10%-a volt a hazai eladás. A válság után az meg elillant. Csak a jóféle euró, meg ilyesmi jobb bevételnek, mint a forint. De, amíg jól ment, jólesett az is.
Igazából lassan az európai sem lesz az, ha nem jönnek a megrendelések. A VW-nek is a cikkben említett ázsiai piacok kellettek. Ha tényleg folyamatosan növelik majd a részesedésüket, az sem lenne meglepő,. ha az itteni gyárat bezárnák, és kivonulnának Európából. Van elég márkájuk, gyáruk errefelé, minek a házon belüli konkurencia? A SEAT is két év haladékkal megy most, hogy hátha növekedést tudnak produkálni, különben megszüntethetik.
Tényleg érdekes a linken árult kocsi. Tök jól néz ki, ennyiért nagyon jó vétel.
Egyetértek abban, hogy azért 3,5 milla körül már nagyobb kocsik is vannak, használtan meg pláne még fiatalok is. "Régi" eladó Swifttel meg Dunát lehet rekeszteni annyi van, 1milla körül. Újonnan inkább a Splash éri meg, ami gazdaságosabb, praktikusabb, vagy már akkor az SX4 amiben azért komolyabb motor van. (Használtan az is sok van.) Érdekes, hogy a négymilliós Sport milyen olcsón megy használtan. Ennek fényében nem éri meg a legújabb Swift. Inkább a külföldi piacokon lesz szerepe. (Én egy darabot nem látok új rendszámmal, nemhogy Swiftet, semmilyen új Suzukit.)