Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.18 0 0 92657

Előzmény: BPO-105 (92656)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 92656

-> MXF-140.

Előzmény: Komlósfecskés (92655)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.02.18 0 0 92655

BU 39-29 > BSK-958 > FVN-802

Előzmény: BPO-105 (92654)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 92654

Ezt a gépet valaki be tudja azonosítani: 256.50V.1982.0098?

norbee601 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92653

Jóvanna :D

Előzmény: lobbanórotor (92652)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92652

A 416-os nem létezik, azt bezúzták. Már legalább tízszer le lett írva a topik előző 13-14 évében. 

Előzmény: norbee601 (92651)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92651

Ha már amerikai kivitelű Ikarust akarunk, van itthon egy 436, meg tán a 416 is létezik még...

Előzmény: torqmatic (92649)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92650

Mondjuk törnek a keskeny hátsó ajtósok is, csak legfeljebb nem ott, hanem valamennyivel odébb.

Előzmény: tupolev (92646)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92649

Maradt Kanadában is. Van, ahol az üzemeltető tette el, máshol sufniként szolgálnak, a google segítségével össze lehet vadászni párat. Felújított "nosztalgia" példányról nem tudok.

Előzmény: Scatty29 (92633)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92648

Na meg a CKC-947 széles hátsó ajtóval és D10-zel...

Előzmény: bi-02 (92647)
bi-02 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92647

Az ellenpélda meg a BKV. A 415.04-eseket úgy építették át DAF motorosra, hogy megmaradt a széles hátsó ajtó. Egyik-másik még most is üzemel.

Előzmény: tupolev (92646)
tupolev Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92646

A második ok biztos, hogy közre játszott, mert az első szériánál már jelentkeztek törések, deformációk a hátsó ajtó környékén.

 

Valamint pár D10-esre átépített első sorozatú kocsin (Nógrád, PK Rt.) megszüntették a széles hátsó ajtó hátsó szárnyát, mert kellett a hely a gépészetnek.

Tehát nem igaz, hogy csak a DAF motor helyigénye miatt volt a keskeny ajtó.

Előzmény: Törölt nick (92636)
BP-16-63 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92645

A gázbusz volt a 96-os és IK 435.17A kivitel volt. TRA435V4RT1RU0004.

 

De eltértünk a lényegtől,még mindig nem írta senki meg a pontos váltótípust!

 

Előzmény: BPO-105 (92642)
Minimodel Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92644

Ezt most találtam. Nagyon szép 1:20-as papír lublini Ikarus 280-as makett. Majd az én 266-osomnak is valahogy ilyen színvonalúra kellene alakulnia.

http://www.lubus.info/index.php/artykuly/14-artykuly-komunikacyjne/138-kultowy-ikarus-1811-historia-i-etapy-budowy-kartonowego-modelu

=D Doma Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92643

sziasztok

 

az ikarus 543.9O es .92 jellegrajz akad valakinel? esetleg hatso nezet, illetve baloldali?

 

(sajna a mobilomon csak itt az index forumon nincs se ekezet, se "nulla")

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92642

Bizony: TSB435V4MY2RU0001.

Egyébként melyik volt a 96-os?

Előzmény: BP-16-63 (92639)
W2009(:) Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92641

üdv. köszönöm az infót.

Előzmény: lobbanórotor (92619)
W2009(:) Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92640

üDv. köszönöm a választ .

Előzmény: Snake-Mojzi (92617)
BP-16-63 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92639

Rosszul írtam,a gázüzemű 1996-os és  ki is ment Moszkvába,ez egy 2000-ben készült kocsi és ráadásul SZÉKESFEHÉRVÁRI,mivel 2-es van a vinben és BP-en akkor már nem volt gyártás sem.

Előzmény: eric35 (92635)
BP-16-63 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92638

De az!

 

Előzmény: eric35 (92635)
Rospe Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92637

Sziasztok !

 

Hoztam a csapatnak egy másik Ikarus buszt.

Ha jól tudom 211-es típus. Ez készült IFA motorral?

 

  

 

   

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92636

Két ok lehetséges (anélkül, hogy tudnám melyik a nyerő).

1. Nem akartak tervezni.

2. Tudták, hogy leszakad a hátulja (több éves üzemi tapasztalat volt már akkor), és azt a logikát követték, hogy minél kisebb az ajtó, annál kevésbé törik ?!

Előzmény: torqmatic (92631)
eric35 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92635

Ez véletlenül nem a zöld-fehér csíkos,eredetileg gázüzemre készült 435-ös? 

Előzmény: BP-16-63 (92634)
BP-16-63 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92634

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni?

 

A Nógrád Volán 435.17-es (HKZ-209) Pontos váltótípusára volna szükségem.

 

Üdv:Attila.

Scatty29 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92633

És hol maradt fenn USAban?

Haza kéne hozni 1-t. :)

Előzmény: torqmatic (92609)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92632

Felszereltséggel lehet játszani, de a vázzal azért nem olyan egyszerű. Nem kis költsége van egy áttervezésnek.

Előzmény: torqmatic (92631)
torqmatic Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92631

Érdekes. No de ebből is látszik, hogy ez az "olyan buszt kap a megrendelő, amilyet kér" szlogen azért nem olyan egyszerű, mint ahogy azt egyesek elképzelik.

Előzmény: Vaskerekű (92629)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92630

De még a DAF motort is be lehetett passzírozni utólag a széles hátsó ajtó mellé...

Előzmény: Vaskerekű (92629)
Vaskerekű Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92629

A '98-as eresztésű miskolci Rábás 415.35-ösök és 435.21-esek esetében eredetileg normál hátsó ajtót szeretett volna a megrendelő MVK, amit az Ikarus a tipizálásra hivatkozva visszautasított, illetve felár esetében lett volna hajlandó kivitelezni. Így hát maradt a DAF örökségű keskeny hátsó ajtó...

Előzmény: torqmatic (92627)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 92628
Rábás 435-nél bal oldalon van a hűtő.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!