Csak nem képzeled, hogy befogja a gyönyörű új állapotú 6400-ast a szutykos, redvás, olajos, trutyis vasúti talpfafűrészelésre????????????????????????????????????????????
Te vagy akiről azt hittem hogy eltűnt közben csak itt csendesen követed az eseményeket a monitoron, időnként meg írsz egy picit....azokat a tavalyi 941 C képeket jól eltaláltad....
,,amikor kuglizásnál már leér a fűrész a talajra és majdnem végeztem akkor szorul meg."
Nyílván ilyenkor visszaveszel a gázból, alacsonyabb fordulaton forog az egész rendszer, mert úgye nem akar az ember a földbe vágni, viszont ezáltal alkalmas arra hogy beszutykolja ha egy picit még a kugli meg is szorítja a láncot pláne... inkább forgasd a rönköt amikor közel kerül a gép benne a talajhoz, persze ha nem akkora a rönk mint a múltkori bükkök, ahhoz Schwarzi kell...... :-))))
Hát a nyomozáshoz látom értessz, ;-)))))) különben emlékszem még rá az egy nagyon kedves gesztus volt........kb. egy hónapja visszaolvastam a tavalyi HSZ-eket amikor eltüntem októberben............ szegény Dolmi-nak még a vakbele is beindult a hiányomtól....még a csatakancákkal sem volt kedve huncutkodni... :-)))))))))))))))))))))))))
Nekem is megszorult a vadi új Husqvarna lap orrkkereke, mivel egyedül tekézem a fát, és bak nélkül csinálom, előfordul hogy nem figyelek oda kellően a húzott/nyomott oldal dologra és ha egy pillanatra megszorítja a fa, akkor ilyesmi előfordulhat, persze kerülni kell az ilyesmit mert nem szereti, különben úgy kell orvosolni az ilyesmit hogy amikor megszorult akkormegakasztom a láncot egy vágatlan rönkben, a fogak segítségével és elkezdem magam felé húzni a gépet, úgy hogy a lábammal a rönköt rálépéssel ellentartom ésa gépet a rönknek nyomva húzom magam felé hogy a lánc ne tudjon kiakadni a rönkből, így elvileg a lánc kellő erő kifejtése mellet mozgásra bírja az orrkereket, aminek következtében kimegy a szutyok ami a szorulást okozza utána pedig ha lazult annyira hogy a gép megtudja forgatni a láncot, akkor terheletlenül meghúzom a gázkart párszor csutkára, így a magas fordulat kipörgeti a szutykot belőle.
Már írtam különben hogy az orrkerék zsírzását is érdemes nem elkövetni, inkább használat előtt orvosi fecskendőt az orrkerék likjához tenni, és a lánc mozgatása közben, a forgó orrkerékhez kis lánckenő olajat mintegy előoljazásként benyomni. És igen nagy ötlet a WD 40 is, Pucoláskor érdemes az orrkereket WD40 sprayvel, használva a spray szívószálm toldatát kicsit kipucolni, én vettem jó dolog.. ;-)))