A Kodály Körönd mellett láttam nagy rakás filmes buszt, többségük ex-miskolci, de többnek is új rendszáma van.
Rájuk ragasztott matricából kiderült, hogy már weboldala is van a cégnek.
ujfigura!
DUA-460-at leállították?
Kár.
Márciusban még utaztam rajta.
Elég lestrapált volt belül.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy HKZ-209-en is kezdenek megjelenni a rozsdafoltok (főleg belül), pedig az csak 3 éves...
Ma ismét voltam a tarjáni telepen, sok érdekes kérdésemre kaptam választ. A múltkori főjavításos témához még: északival sokat beszéltünk azon, hogy mennyire különbözőek ezek a főjavítások, vajh miért lehet. Hát kéremszépen: 5 javítási típust különítenek el! Úgymint házi közép 1, 2, 3, valamint felújítás 1, 2. Itt, teljes körű főjavításokat nem is csinálnak, csak Gyöngyösön, tehát a tarjáni legrangosabb fokozat is csak a házi középjavítás 3-as kategória. Ezeken kívül még van I. szemle és II. szemle. Nálatok is ennyi javítási fokozat van? Én speciel nem tartom túl jónak ezeket a fokozatokat, mert pl: ha egy buszon csinálnak mondjuk egy 1-es, és egy 3-as középjavítást (persze eltérő időpontban, mondjuk 3-5 év), az már kerül annyiba, mint egy felújítás 2.
Off
olyanok vagytok, mint az egyszeri rendőrjárőr, akinek kiégett az indexlámpa a Zsiguliban.
az egyik kicseréli, és megkéri a járőrtársat, figyelje, jó-e.Amaz kiszáll és mondja: most jó...most nem jó...most megint jó..most megint nem jó... :-)))))))))
On
Na jó, majd mindent idejében.
Kkhalason voltatok?
Én még ott értem a 180-ast, épp idejében, mert indulóban volt.A BKV-s szakikkal cserélt zászlót Erdélyi Gyuri, amikor arra kolbászoltam.Persze kinyitottam a kagylót, és a következőket hallottam(nem szó szerinti):
"...és persze, ha ti ilyesmit terveztek, természetesen megyünk, önköltséget vállalva, csak szóljatok, mikor lesz konkrétum..."én közben leszálltam a buszról, tovább nem hallottam.
Ezek szerint tervben egy budapesti(Volánbusz, BKV) buszveterán tali?
"hogy vontatjak a tengrig es hajo, vagy vonat + hajo."
Természetesen vonat+hajó.
Vontatni kicsit sok lenne odáig. Főleg - ha jobban megnézed a képet - áll a vezető.
Csak a régi Ikarusból vontatják át az Újszász utcába.
Amikor gyárlátogatáson voltunk (néhány éve) náluk, mi is megkérdeztük a faroslemez ablakokat, és kettös választ kaptunk, részben nem érkeztek meg az ablakok, részben a kötelezően előírt százaléku amerikai alkatrész ill. gyártási tevékenység volt a válasz. (és nem volt benne ülés, a padló és a belső burkolat sem volt végleges, az utastájékoztató és hangszoró berendezéseknek csak a kábel csatlakozói voltak az utastérben)
Könnyen ki lehet deríteni, hogy a kopasz tényleg az igazi kopasz-e.
Ha meg tudja mondani:
-milyen burkolata volt a focipályának
-mi történt a 180-assal a strand bejáratánál befordulás közben
Ez a vicc, hogy fogalma sincs senkinek (akinek lehetne, azzal nem beszéltem, majd holnap). Az is fura, hogy 18-a óta ott van az autó, és nem közlekedik. Máskor már a második nap száguldozik, és már bent is van a selejtezendő busz. Telephelyt illetően a Salgótarján helyközi a legvalőszínűbb, ezt mondta az egyik ott dolgozó ember.