Lehet gyertya, trafó, fojtószelepház így hirtelen ennyi. Ki kéne olvastatni, mert biztos hagyott hibakódot! Valószínűleg azt fogja hozni, hogy tökéletlen égés az X hengerben.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Tegnap egy kereszteződés után emelkedőn kigyulladt a környezetvédelmi lámpa majd lelassítottam 60 alá és elaludt de azóta rángat és erőtlen a motor. Az alapjáratnál is ráz. Ha felpörgetem a motort 2000 ig visszaesik a fordulat majd egy pillanatra megtorpan és utánna visszaáll alapjáratra.
1,4-es 8 szelepes K7J 2002-es. Mi lehet a probléma?
Üdv!
Valaki tudja e hogy a thalia fűtéskapcsoló milyen módon vezérli az előtét ellenálláson át a fűtőmotort? Egyik fokozat sem megy, a hőbiztosíték átvezet, ellenállatok nem szakadtak, motor is megy direktbe kötve szépen... A csatlakozóban kèt szálon állandó 12v van, gyujtáskulcs nélkül is. Relé van esetleg ami a motorfordulat állító kapcsoló áramát szakítja? Sejtésem szerint a kapcsolótól feljövő feszkó csak az állandó tápot kapcsolná a motorra, csakhogy nem megy másik tápfesz a csatiba egyik állásban sem, csak az állandó... valaki valami okosat?
Kivettem a kapcsolót és rámértem multiméterrel zárja az áramkört!Holnap megnézem ha lehúzom a csatit gondolom 12 voltnak kellene ott is lenni,ha eljut odáig az áram!
Megnéztem a benzinszivattyúhoz nem megy el a 12 volt!Csak 4.9 gondolom ez a visszajelzőé lehet!Reléket összecserélgettem biztit néztem semmit nem láttam!Valahól eltünik az áram de nem tudom merre!
Eladnám vagy cserélném RENAULT THALIA 1.4 8v authentique autómat ! 65.000km van benne ! sötétkék színben. linket dobok ahol meg lehet nézni. 620e ft az ára ! csere inkább AUDI A4, A6. évjárat 1998-tól
Köszi a segítséget!Multhéten ugyan ezt játszotta el csak a ház előtt akkor még rendes volt! Másnap kimentem,hogy megnézzem akkor már megint ment a szivattyú.Ma pedig ismét leállt!Ok kiszedem a hátsó ülést és megnézem van e áram,ha lehúzom a csatit gyujtás rá gondolom így nem szakítja meg 3 másudperc után hogy meg tudjam mérni!
Lehet egy újabb vezérlő már időben is figyeli a dolgokat, és nem kezdi el rángatni. Mert a Loganon én ezt a jelenséget soha sem vettem észre a 9 év alatt, csak a Thalian.
Mérd végig az egészet. Ülés alatt, megvan-e a tápfeszültség, vagy a szivattyú adta meg magát. Ha nincs feszültség végig kell menni a táp útvonalon. Inercia kapcsoló, relé. Mindent végig kell mérni, meddig van meg a tápja, és hol veszik el.
Megnéztem hogyan működik. Egy rugós szelep van benne, szóval feszültség hatására nyit, alapállapotban zárt. Közvetlenül az ECU vezérli. Több feltétel alapján. 60 fokos hűtővíz, 10 fokos levegő, nem nyitja alapjáraton, és azt is figyeli, hogy terhelés alatt legyen a motor. Valószínű, hogy ez a kattogás azért van, mert annyira nem inteligens még a vezérlés, hogy folyamatában tudja figyelni a paramétereket, és ha teljesülnek a feltételek kinyitja, valamelyik nem azonnal bezárja. És amikor valamelyik éppen határértéken billeg akkor jön a kattogás.
Nekem volt ilyen gondom. Előtét ellenállást cseréltem, a motor sajnos elég szorulva forgott wd 40 után jobb lett kb 3 hónapig. Aztán szétkeptam kitisztítottam beolajoztam kb 2 hónapig volt jó. Végén vettem bontóban egy motort.
Teljesen igazad van, a felesleges kiadással kapcsolatban.Sajnos mint írtam gyárilag hibás progival jöttek ki a 2002-es
kocsik. Aki Használta rendesen annak még garancia időben ,meg is frissítették a szervizben. Nekem egy éves korára még az első szerviz km-e sem volt meg a kocsiban,és mivel volt egy gyári visszahívása alkatrész cserére, az ott tapasztalt szakszerűtlen szerelés miatt már nem is vittem az első éves átvizsgálásra. Magam lerendeztem.
Tőlem a frissítésért 11600Ft-ot kértek Szekszárdon, (4 éve) És egy indíthatatlan kocsit adtak ki, mint lentebb leírtam.
Ez a program frissítés nem olyan ördögi dolog! 5-6 e. ft, körül van az ára./kb. fél óra/ alvázszám szerint kell lekérni és ha van frissebb azt lehet "telepíteni" ha nincs marad a régi,de igazából nagy csodák nincsenek Általában semmi külömbséget nem lehet észrevenni a régi és az új program között. Ettől csodát várni nem érdemes, de ennyit kifizetni/ha nem ez a hibája/ fölösleges .
Én a Kiskunhalashoz közeli szakinál voltam. Azzal kezdte, hogy kivette az üz.anyag nyomás felépülését szabályzó relét,
és egy kábellel áthidalta, ezzel ki is derült, hogy az a hiba oka, mert így egyből indult. Természetesen csinált egy teljes diagot is, de minden rendbe volt . Így a szervizben feltöltött szoftver tökéletesen működött. A relét már én cseréltem ki otthon , mert neki éppen elfogyott a készlete, és postán rendeltem, addig áthidalással használtam.