Keresés

Részletes keresés

Ballinho Creative Commons License 2021.08.27 0 0 172387

Sziasztok, jelentkezem a cafe racer 207 állapotáról. Legutóbb meséltem, hogy benyelte a zégert a rendszer. Vettem mérgemben egy taiwani "Dellorto"-t, de csak nem akart beindulni. 

 

Sajnos a zéger megölte a friss hengert, dugattyút, árkot ásott a gyűrűn át a dugattyúba, szétvert minden, elment minden kompresszió🥲

 

Vettem új 210 hengert, 210 hengerfejjel, sikerült behangolni üzembiztosra a szerkezet viszont sokáig szórakozva a keverék csavarral (érdekes módon ezen van) sík talajon sikerült 30 km/h-val menni, de dombon meghal, nincs ereje, sztenderen kipörög szépen. 

 

Kérdésem a következő, 66-os fúvóka van benne, nem sok ez? 

Nagy szűrőházas 2 szívónyílással rendelkező Dellorto-ra hasonlít. 

 

Még kicsit babrálom a keveréket de elég szűk határon hajlandó működni jelen erőtlenséget produkálva. 

4728ITI Creative Commons License 2021.08.27 0 0 172386

Egyáltalán nem bonyolult a bekötés. A korábbi képemen látható. Nincs szükség másra, mint egy jó forrasztó (pillanat) pákára. Én is azzal dolgozom. A legegyszerűbb és legolcsóbb megoldást kínáltam, ha bármiben tudok segíteni, szívesen teszem.

A címem publikus, megtalálod.

Ha kell az indexhez elektronikus ütemadó, megcsinálom Neked. Ez a legkényesebb pont, de nekem nem probléma. Munka van benne, de Neked megteszem. Ha kell. kérlek írj.

 

 

Előzmény: garázsharcos (172384)
garázsharcos Creative Commons License 2021.08.27 0 0 172385

Ja, és van 6db li-ion akku, az iránylelzős, ledes Babettához.

Előzmény: garázsharcos (172384)
garázsharcos Creative Commons License 2021.08.27 0 0 172384

Köszönöm, nekem biztosan kell egy, ha publikus a címed, oda küldöm az én levélcímem.

Hogy milyen készültségi szinten lenne, ahhoz elmondom, mit tudok magam megoldani.

Minden huzalozást, saruzást, krimpelést, forrasztást (pillanatforrasztó), indexledek beépítése, lámpaválasztás előre és hátra ezeket megoldom.Led izzókat kell még vennem, megpróbálom a lányom egyéb rendeléseihez hozzácsapni.

Amit nem tudok: nyák-ot, gyártani, beültetni, tesztelni, precíz forrasztani, SMB különösen nem, bár ezek nem is kellenek most.

A konverterhez pedig, ha van egy hozzávaló bekötési rajz, már nincs gond.

Minden ellenőrzés az én dolgom, pl bemenőfesz max, stb.

Ha elakadok valamiben, úgyis kérdezni fogok.

Köszi előre is!

Előzmény: 4728ITI (172383)
4728ITI Creative Commons License 2021.08.27 0 0 172383

Szia!

Telefonált a barátom hogy megjöttek a DC-DC konverterek. Ha kell, megveszem és elküldöm. Ha másnak is kell, írjon, van még pár darab.

Előzmény: garázsharcos (172347)
Csuvaba Creative Commons License 2021.08.25 -1 0 172382

Köszi a tippet, kipróbálom.

Előzmény: zerger88 (172379)
subaaa Creative Commons License 2021.08.24 0 0 172381

Bontottam egy 207-es blokkot, ami sajnos előttem már volt bontva, nem a legjobbak az illeszkedő felületek. Pasztával kell összeraknom, a forgattyúsházat meg a hajtómű fedelet is. 

Az nem okoz problémát, ha összerakáskor valamennyi paszta befelé fruttyan a motor felé? Vagy lehet olyan vékonyan kenni, hogy semennyi ne menjen a motorba? (Loctite olajálló tömítő paszta, fekete)

zerger88 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 172380

Nézőpont kérdése. Szerintem nem drága csak rohadt keveset keres az átlag magyar. Pl.: A nettó minimálbér a magyarhoz képest 160%-a a mi minimálbérünkhöz képest.

Előzmény: kaktusz 22 (172376)
zerger88 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 172379

Rakd fel a gáztűzhelyre/rezsóra melegíteni majd csak simán kihúzod.
Forgasd meg ha forog a kihajtás akkor az jó lesz, akkor nagy eséllyel ki van szopósodva a 4-zet alak. Sprált beletesz majd megforgatod és látod is hogy átadja a hajtást avagy sem.

Előzmény: Csuvaba (172375)
4728ITI Creative Commons License 2021.08.23 0 0 172378

Nézőpont kérdése hogy mi a drága. Ha valaki eredetit akar, akkor nem is annyira drága. Az én motoromba egy tízessel drágább, de ha menni akarok vele, ki kell perkáznom. 

Előzmény: kaktusz 22 (172376)
garázsharcos Creative Commons License 2021.08.23 0 0 172377

Hát, nem mondanám hogy olcsó.

Szerencsére nincs szükségem főtengelyre egyelőre, van pár tartalék.

Előzmény: kaktusz 22 (172376)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 172376
Előzmény: subaaa (172374)
Csuvaba Creative Commons License 2021.08.22 0 0 172375

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, van egy Babetta 207-esem, amelyen a sebességmérőt szeretném megjavítani. A kerék szerintem 210-es, mert a km-óra meghajtó az agyon belül van, és nem kívül, ahogy az a 207-eseken lenni szokott. Óra a lámpatestbe van elhelyezve, melyet a vásárolt spirál meg is hajt, viszont a kerék kihajtótengely nem hajtja. Vagy vmi alkatrész hiányzik még a spirál és a tengely közül, vagy a spirál nem jó hozzá. Szemre a kihajtó tengelyen négyzet kiképzése nagyobb mint a spirálon lévő.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a km-óra meghajtó tengelyt hogyan kell kiszedni? A rögzítő csavart kihajtottam, de nem sikerült sem kihajtani, sem kihúzni a tengelyt. 

Előre is köszönöm a választ!

subaaa Creative Commons License 2021.08.21 0 0 172374

Engem a 207 főtengely érdekel, azt hol lehet eredetit kapni?

Előzmény: kaktusz 22 (172373)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.08.21 0 0 172373

A 210-es eredeti főtengely a cseheknél 1800 kcs( 25000 Ft a boltban) és a bolt is haszonnal dolgozik. Biztosan van forrás még olcsóbban is annak, aki ezzel foglalkozik.

subaaa Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172372

"érdekes, hogy Tábori kifogyhatatlan a gyári alkatrészekből."

 

Sakk matt, ez egyszerűen nekem se fér a fejembe hogyan csinálja. Mindkét alkalommal hosszú percekig vizsgálgattam a "csehszlovák gyári" főtengelyeket mielőtt fizetek egy rakás pénzt, keresve akármilyen kopásnyomot, bármit, ami arra utalna hogy csak felújított, vagy nem gyári. Nem találtam semmit, tökéletesen egyezik minden részletében azokkal a főtengelyekkel amiket bontatlan blokkokból szedtem ki, egyszerűen hihetetlen, 38 évvel a gyártás befejezése után. Gyakorlatilag az a kategória hogy sajnálom beépíteni :D 

Ha őszinte akarok lenni, én se adnám olcsóbban...

 

Viszont a hengerfúrás más tészta: annak van piaca, és nála kb mindenki lényegesen olcsóbb, kismillió helyen megfúrnak a feléért egy babetta hengert az országban, és nem biztos hogy rosszabbul, teljesen inkorrekt az ár.

Előzmény: miko? (172371)
miko? Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172371

Igen, a mofakeres ár is durva... érdekes, hogy Tábori kifogyhatatlan a gyári alkatrészekből. Szerencsére idejekorán bespejzoltam mindenből, pl van g:ári 210 főtengelyem 4 db, és 207-ből is van pár darab.

 

Amúgy az Öreg pár házzal lakik odébb tőlem, valamelyik reggel láttam, hogy az egyik gyönyörű veterán BMW-jét rugdalta a sarkon hogy beinduljon. Sikerült, lazán elberregett vele.

Előzmény: subaaa (172370)
subaaa Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172370

Igazándiból nem változott semmi, mindig is a piaci ár minimum duplájáért csinálta a dolgokat, amikor nála 8000 volt egy fúratás akkor máshol 4000, most csak az összegek nagyobbak az azóta eltelt infláció miatt.

Más kérdés, hogy van-e piaci ára egy szemre is új 207 főtengelynek, amiben ott figyel az érintetlen bronzpersely, és még ott belepróbálva a csapszeget gyönyörűszépen illeszkedik benne ahogy kell..... ugyanis hol kapok máshol ilyet??

Mofakernél tudnék venni rocket hajtókarral, abba még kell persely, dörzsárazás, és mégse gyári, a sonkák kialakítása is más, ki tudja jó-e, a gyári meg tuti az. És a mofakeres is 21330. 

Előzmény: miko? (172368)
sándor67 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172369

"Rabló lett az Öreg, sajnos. Vagy inkább az a fúrás...."  szerintem inkább mi lettünk szegényebbek, és csak most vesszük észre....

miko? Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172368

Rabló lett az Öreg, sajnos. Vagy inkább az a fúrás ár már inkább vicc kategória...

Előzmény: subaaa (172367)
subaaa Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172367

Én is vettem tőle gyári főtengelyt, kb 2 hónapja 25 volt, tegnap pedig 30. Felújítottat meg 3 honapja vettem kb, az egy 20-as volt akkor is. Cseredarab nélküli fúrt henger is egy huszas nála. Pár infarktuson túlvagyok az elmúlt hónapokban, és valahogy mindig ott a templom utcában ér utol...

Előzmény: tisti (172365)
Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.08.20 0 0 172366

Üdv a tagoknak. Volna egy nagy adag Babetta cuccom amitöl megszeretnék válni. (kb 10db motor vegyes állapotban) Vannak közte eredeti fényezésü tankok, sárvédök, egyebek is. Itt talán jó kezekbe kerülne. 100eFt-ra gondoltam, vagy cserélném magyar motor alkatrészekre. Helyileg Jászberény. Képeket sajnos nem enged feltölteni, azokat emailben tudom elküldeni. Tisztelettel, Bálint

tisti Creative Commons License 2021.08.19 0 0 172365

Sziasztok!

Ígértem,hogy jelzek ha oda jutok.

Tábori úr csinálta a következőket:

Henger fúrás gyári dugóval,gyürüvel 15000ft

                         magyar -"-.                     12000ft

Felújított főtengely:20000ft

      gyári -"-.              30000ft

Csapszeg,tűgörgős kosár,biztosító:2000ft

Nekem így 34 volt a 210-hez.

4728ITI Creative Commons License 2021.08.19 0 0 172364

Azért írtam hogy sajnos, mert a két motor dugattyúja egyébként passzolna egymásba. Össze lehetett volni a kettőt, de így sajnos eléggé körülményes.

Előzmény: kaktusz 22 (172363)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 172363

Jogos! Legutóbb a Puch Maxim csináltam, az a 12 mm-es. De a 14-es furatban nem tesz kárt a 14-es dörzsár szerencsére. Mikor a Babszit csináltam nekem is kérnem kellett, mert az nincs nekem sem. (Örülök az éberségért és a kijavítást köszönöm!)

Előzmény: 4728ITI (172362)
4728ITI Creative Commons License 2021.08.19 0 0 172362

De, 14 mm. Sajnos.

Előzmény: subaaa (172361)
subaaa Creative Commons License 2021.08.19 0 0 172361

A babetta csapszeg ätmérője nem 14 mm?

Előzmény: kaktusz 22 (172360)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 172360

Üdv.! Kell szerezned egy állítható dörzsárat amiben a 12 mm benne van. Benyomod a perselyt a hajtókarba. Előtte legyen a fagyasztóban úgy csináld. Amikor belenyomtad, már látod a hajtókaron, hogy mit kell csinálni. Fúrógéppel átfúrod a hajtókaron ahol a furat van és vasfűrész lappal meg bevágod ahol látod a hajtókaron is. A dörzsárt beállítod, hogy kicsit vigyen. Apródonként csináld addig, amíg bele tudod nyomni kézzel. Olajosan! (vagy elviszed olyanhoz, aki meg is csinálja neked)

Előzmény: ScooterRider (172358)
subaaa Creative Commons License 2021.08.18 0 0 172359

A csapszeg és a persely se nem túl szorosan, se nem túl lazán lötyögősen illeszkedik egymáshoz. Amit megvettél, az nincs ilyen szinten összeházasítva a csapszeggel. Főleg amikor bepréseled a hajtókarba és még zömül is. Gyakorlatilag lehet hogy bele sem tudod tenni a csapszeget....

Ezt kell feldörzsárazni a kívánt átmérőre, hogy az a csapszeg ami szorosan illeszkedik a dugattyúval, az itt a perselyben úgy illeszkedjen ahogy az elején leírtam.

Előzmény: ScooterRider (172358)
ScooterRider Creative Commons License 2021.08.17 0 0 172358

Köszi a válaszod!

Mit kellene rajta dörzsárazni? :D

És hogy lehetne kialakítani rajta a gyári bevágásokat? Dremellel?

Előzmény: subaaa (172357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!