Keresés

Részletes keresés

nyuszi_ Creative Commons License 2000.06.08 0 0 511
Rájöttem! Claudia Schiffer kemosabe nicken írogat a topicba :)))
Türelmetlenül várjuk azokat a képeket...
Előzmény: kemosabe (510)
kemosabe Creative Commons License 2000.06.08 0 0 510
kaktusz7 :-)
Nem tehetek róla. A paparazzik folyton a sarkamban vannak. Ha fürdőgatyában meglátnak, egy egész tekercset ellőnek. :-)
Előzmény: kaktusz7 (508)
kiseszter Creative Commons License 2000.06.08 0 0 509
Erről most az jut eszembe, hogy nemrégiben voltam egy rendkívül tudományos testzsír-mérésen az egyik fitness teremben. (Még piros színű zsírégető italt is kaptunk). Úgy zajlott, hogy egy kb. írólap nagyságú szerkezetbe betáplálták a magasságom, és a súlyom, eztán az ember lánya megmarkolta a szekezetet, nyújtott karral fél percig maga elé tartotta, és máris csodálkozhatott az eredményen.
Aki engem ismer, az tudja, hogy nem vagyok egy kövér típus, meg úgy ált. rendszeresen mozgok is, ki is jött kb. 18%. Majd step-óra után elvégezve ugyanezt a mérést, már 23%-ot mutatott a műszer. :-) Barátomnál is meglepő eredmények mutatkoztak. Ő sem kövér, bár néha kerekedik neki vmi úgy pocaktájékon. Kedvenc eledele a csoki, meg mindenféle kolbász, szalonna, no és a sört se veti meg. Hát ehhez képest neki jó, ha 6% lett az eredmény, óra után meg 11%.
Mi ebből a tanulság? Ha csökkenteni akarod a testzsír-százalékodat, ne mozogj, és egyél minél több édességet, zsíros kaját! :-)

kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 508
Kemosabe
Kicsit exhibicionista alkat lehetsz, ha a fürdőruhás képeid már a neten vannak. :-))
Előzmény: kemosabe (507)
kemosabe Creative Commons License 2000.06.08 0 0 507
Keresek a neten valami jó fürdőruhás képet, de az nem tudom mit fog bizonyítani. :-)
Előzmény: Butch Cassidy (503)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 506
"Nekem 19.82!"

Butch, most már értem, miért késpárbaj. :-)

Előzmény: Butch Cassidy (501)
nyuszi_ Creative Commons License 2000.06.08 0 0 505
:)))
Előzmény: Butch Cassidy (503)
Zmac Creative Commons License 2000.06.08 0 0 504
Ha valaki vagy valami engem normálisnak talál, abban biztosan van valami hiba. :-/
Előzmény: kemosabe (502)
Butch Cassidy Creative Commons License 2000.06.08 0 0 503
Ez még nem bizonyíték. Küldj be egy egész alakos, fürdőruhás képet, és akkor megvitatjuk :-)

Butch

Előzmény: kemosabe (502)
kemosabe Creative Commons License 2000.06.08 0 0 502
Szerintem megbízható lehet ez a BMI kalkulátor, mert engem 22.15-tel a "Normális" közepére helyezett. :-)
Előzmény: Zmac (498)
Butch Cassidy Creative Commons License 2000.06.08 0 0 501
Ezek szerint vagy tényleg kórosan sovány vagyok, vagy versenysportoló (a többi lehetőség objektív okok miatt megbukott). Én igazából egyiket sem tudnám felvállalni, de azért a második jól esik...

"Nekem 20,01-gyel sikerült behomorítanom a "normális" kategóriába... :))) (20 alatt túl sovány... :))) )"

Nekem 19.82! Néhány dekán vagy centin múlhat, hogy egy egész kategória van köztünk.

Butch

Előzmény: Zmac (498)
bodzavirag Creative Commons License 2000.06.08 0 0 500
500 métert szeretnék futni....
és ez az 500.
bodzavirag Creative Commons License 2000.06.08 0 0 499
500:-))
Zmac Creative Commons License 2000.06.08 0 0 498
Megnéztem azt a BMI-t, azért van ott egy megjegyzés:

"(A Testtömegindex mind férfiak, mind nők esetében bármilyen testforma esetében megbízható kalkulációt végez. Ez alól csak a 18 éven aluliak, a terhesek, a verseny sportolók a kivételek.)"

A 3 feltételből te legalább egynek megfelelsz...

Nekem 20,01-gyel sikerült behomorítanom a "normális" kategóriába... :))) (20 alatt túl sovány... :))) )

Az viszont több mint gyanús, hogy nem tesznek különbséget férfiak és nők között. A ffi hosszútávfutók normális testzsír-százaléka 5-10 között van, a nőké 15-20 között, ami azért nagyon nagy különbség.

Előzmény: Butch Cassidy (497)
Butch Cassidy Creative Commons License 2000.06.08 0 0 497
"Megpróbálhatod a futást vacsora helyett is, nekem el szokta venni rövid távon az étvágyamat."

Ezt alá tudom írni. Nekem nem egy vasárnapi ebédem maradt ki azért, mert elmentem előtte futni, aztán nem volt étvégyam estig. Meg is kaptam a BMI-index kalkulátortól (http://www.hazipatika.hu/tools/bmi/) a "kórosan sovány" kategóriát.

Butch

szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 496
OFF

Tudom. : )

ON

Előzmény: kaktusz7 (495)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 495
Off

Avatatlanok részére: így kezdődik a bányász himnusz, szerencse fel, szerencse le...
Aki Miskolcra járt, az tudja.

On

Előzmény: szerencsefel (494)
szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 494
OFF

Nem Te vagy az első, aki ezt kérdezi. Nem, nem, nem, nem vagyok bányász.

ON

Előzmény: kaktusz7 (493)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 493
Off

Szerencsefel, Te amúgy "bányász" vagy?

On

Out :-)

Előzmény: szerencsefel (492)
szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 492
Kemosabe!

Az edzettségi szintem biztos nem 0, de azért nem hiszem, hogy egyből le tudnék futni 7 km-ert. Azért a fokozatosság elvét betartva remélem előbb-utóbb sikerülni fog. : )

Előzmény: kemosabe (491)
kemosabe Creative Commons License 2000.06.08 0 0 491
Kedves Szerencsefel és mindenki,

2 évvel ezelőtt hasonló cipőben jártam én is. Ekkor kb. 10 kg feleslegem volt (legalábbis akkor úgy saccoltam) és elkezdtem a barátaimmal futni járni. A fokozatosságot nem nagyon tartottam be, mert társaim jobb kondiban voltak, mint én. Rögtön 7km-mel kezdtük, de csak az első alkalommal kellett rövid sétával megszakítanom a futást. Szerintem ez annak köszönhető, hogy előtte igen rendszeresen és keményen edzettem kerékpárral (a Hármashatár-hegyre fel). Érdekes, hogy a kerékpározás hatására egy grammot sem vesztettem testsúlyomból.

Ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy a kezdeti futásadagodat is az erőnléted alapján magadnak kell belőnöd úgy, hogy ne menjen el mindjárt a kedved tőle. A (szerintem nem vészesen nagy) túlsúlyod ellenére lehet, hogy az erőnléted jó. Nagy segítség szerintem, ha sikerül társakat is találni az edzéshez, mert akkor könnyebb a rendszerességet betartani és kevésbé unalmas.

A futás elkezdését csak ajánlani tudom. Semmilyen más rendszeres mozgás azelőtt nem lendített ennyit az erőnlétemen és közérzetemen. Hatására fokozatosan elveszítettem 15 kilót annak ellenére, hogy sokkal többet eszem, mint előtte (90 kg -> 75 kg). Pedig a fogyás nem is volt elsődleges célom.

Sok sikert az edzésekhez!
Kemo

szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 490
Kaktusz7!

Köszi, kipróbálom. : )

Előzmény: kaktusz7 (489)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 489
Szerencsefel
Erre is van egy jó ötletem. :-) Előfordul, hogy hétvégén reggel 8-9 körül megyek futni, néha így a reggeli szokott kimaradni. És ha utána, de még ebédidő előtt megjön az étvágyam, eszem rá valami zöldséget, vagy egy almát.
Előzmény: Inner Circle (3590)
szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 488
Én inkább reggel szeretnék futni. Vacsorára egyébként már alig eszem valamint (pl. 1 fél karalábé v. kefír v. egy kis gyümölcs).
Előzmény: Inner Circle (3590)
kaktusz7 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 487
Hurvinekhez kapcsolódva:
Megpróbálhatod a futást vacsora helyett is, nekem el szokta venni rövid távon az étvágyamat. Szóval nálam be szokott jönni: ebéd, kevés(!) uzsonna, este 7-8 körül futás, 10-kor fekvés.
Bár Szerencsefel, ha betartod a tényleg nagyon fontos fokozatosságot, akkor nem biztos, hogy ez az elején, rövidebb távok esetén Nálad is bejön.
Előzmény: Inner Circle (3590)
szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 486
Hurvinek_2!

Neked is köszönöm a tanácsokat. Akkor döntöttem, elkezdem a futást is. Már csak egy jó cipő kellene, de a vásárlás előtt alaposan átolvasom a topicot.

Előzmény: Inner Circle (3590)
szerencsefel Creative Commons License 2000.06.08 0 0 485
Zmac!

A biciklizést már 1,5 hónapja csinálom és fitness kazettákra is tornázom. Eddig már 8 kg lement.

Köszi a tánácsot.

Előzmény: Inner Circle (3590)
hurvinek_2 Creative Commons License 2000.06.08 0 0 484
Kedves szerencsefel,

Szerintem kezdj el futni szep fokozatosan, ha lehet akkor ne betonon. Egy stabil cipo is sokat segithet (cipo temarol a topicban olvashatsz eleget).

Ami fontos:
Egy futas utan a fogyni vagyo boldogan latja a merlegen, hogy lement egy-ket kilo. Igen am, de ezt a sulyveszteseget nagyobb reszben potolni kell. Futas utan (na nem egybol utana) igyal, egyel. A szervezetet nem lehet sokaig kizsigerelni.

Szerintem jo modszer egy korai (szereny) vacsora utan egy-ket oraval futni egyet, utana inni es masnap bosegesen reggelizni.

Udv,

H

Előzmény: Inner Circle (3590)
Zmac Creative Commons License 2000.06.08 0 0 483
Ki

Mostanában minden hozzászólás úgy jelenik meg, mintha IC-nek válaszoltunk volna. :(
Természetesen Szerencsefel-nek írtam.

Be

Zmac Creative Commons License 2000.06.08 0 0 482
Javasolnám először a gyaloglást és a biciklizést, amíg egy kicsit könnyebb leszel. Ha módod van rá, mindenképpen puha talajon (földút) kezdd a futást, és ne aszfalton, mert az utóbbi sokkal jobban megterheli az ízületeket. Ha mégis kénytelen lennél aszfalton futni, akkor csak óvatosan emeld a terhelést.

Sok sikert!!!

Előzmény: Inner Circle (3590)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!