Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92740

Azonos az általam is emlegetett léghengerdobozzal, a helyét pedig már le is írták előttem...

Előzmény: R A S Z T A (92734)
P.stephenson Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92739

Elöl nem a trópusivá alakított egykori proto (P2?) áll?

A gyári trópusi kocsi pedig 1975-ben készült el.

Előzmény: BPO-105 (92733)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92738

Amikor megjelent a 200-as család, hol volt a helye a világban? Miket gyártottak akkor a nyugati gyártók? Náluk már akkor volt tolócsuklós meg alacsonyabb padlószint?

Előzmény: BV-78-14 (92737)
BV-78-14 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92737

Előzmény: BV-78-14 (92736)
BV-78-14 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92736

Kicsit helyrebillentettem a színeket,tónusokat,képkivágást.Ez a kép megérdemelte az utómunkát ; )

Előzmény: -= BPO-478 =- (92732)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92735

Az ajtó feletti "doboz".

Előzmény: R A S Z T A (92734)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92734

Hello! :-)

A "léghengerbox" kifejezés nem tudom mit takar...

(van egy gyenge tippem, de nem akarok találgatni...)

Előzmény: -= BPO-478 =- (92732)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 92733

Az utolsó kép még érdekesebb.

Ha jól gondolom, az előtérben az 1970-es trópusi kivitel, a háttérben pedig az 1971-ben készült P3 áll - ennek már nem fut körbe semmi hátul (de ezt már csak nagyon sejtem, mert akár egy nullszériás is lehetne, mindenesetre 1972-nél újabb gyártású nem lehet a szögletes léghengerdobozok miatt).

Előzmény: -= BPO-478 =- (92732)
-= BPO-478 =- Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92732

A topictárs által berakott fotókon jól megfigyelhető a kezdeti léghengerbox kialakítás is.

Élesbe', hátulról:


Színesben:





Más:

Előzmény: BPO-105 (92726)
tupolev Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92731

Konkrétan az első 260-as.

Előzmény: norbee601 (92730)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92730

Gondolom ez valami nagyon protó példány:)

Előzmény: Ricardo Klement (92724)
suraki1 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92729

Nagyon furcsák azok a hajtűkapaszkodók... ami még érdekes, hogy a B tengely mögé is át van vezetve az utastérfűtés, valamint a hátsó vízszintes kapaszkodó túl alacsonyan van. Aranyosan elbújnak a kerek ködlámpák a szögletes kivágásban, gondolom még nem volt megfelelő hozzá gyártásban.

Előzmény: Ricardo Klement (92724)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92728

Az a dolog néhol maradt még később is, igaz, csak farmotoros típusoknál.

Előzmény: Vaskerekű (92727)
Vaskerekű Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92727

Hja...meg a hátsó köténybe integrált kipufogó is nagyon trendi :D

Előzmény: BPO-105 (92726)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92726

Hűha!

Eszméletlen jól néz ki a hátul is körbeérő díszlécekkel...

Előzmény: Ricardo Klement (92724)
504LACI Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92725

Nincs itt semmi titkolózás. Majd ha akarja akkor bejelenti azon a fórumon ahol kedve tartja. Ha az FB-n akkor ott.

Előzmény: BHJ-962 (92723)
Ricardo Klement Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92724

Netes képek:

 

      

 

 

BHJ-962 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92723

Mi ez a nagy titkolódzás,az Fb tele van a csere képeivel. :-(

Előzmény: 504LACI (92671)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92722

Nagyon adja, ahogy elegánsan bele van hányva a harmónika keret a váz belsejébe :-)

Előzmény: P.stephenson (92719)
P.stephenson Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92721

Egész pontosan ahhoz hasonlóak, mivel ezeket én készítettem. :-)

Előzmény: BPO-105 (92720)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92720
Akkor viszont illett volna beleütni valamit.
(Igen, ezek azok a képek.)
Előzmény: P.stephenson (92719)
P.stephenson Creative Commons License 2015.02.24 0 0 92719

Nem, készen vették a vázat valamelyik Ikarus-utódtól.

Előzmény: BPO-105 (92716)
GRY-569 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92718

Ezzel jár még most is. Sofőrje szerint egyből vitték vázcserére miután megvette a volán,egy kis ideig még járt azzal a kék fényezésével,amit belinkeltem a nemrég,aztán lett piros,és vázcserés.

Előzmény: BPO-105 (92714)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92717

Még a megyei újságban is írtak róla:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/17700695-92c362b5/466391

Előzmény: BPO-105 (92716)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92716

Azaz elvileg ott rakták össze a vázat eredeti tervek alapján, és nem ütöttek bele semmi újat? (Anno még pont egy Vértes Volán-vázcserén részletezték a szépet és jót Szegecs tt. oldalán képekkel meg miegyébbel.)

Előzmény: lobbanórotor (92715)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92715

Szerintem nincs új. A Vértesnél is többször előfordult, hogy a régi alvázszámmal vitték véghez a vázcserét. 

Előzmény: BPO-105 (92714)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92714

1142.

Legalább akkor az új is megvan valakinek valahol?

Előzmény: GRY-569 (92713)
GRY-569 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92713

"A másik gép a HCP-593-as ami vázcserés volt így az eredeti vín nincs meg!

 

Annyi biztos,hogy:280.06-1980-....! Tehát az utolsó négy karakter érdekelne,mivel ez egy ex pécsi kocsi volt,mégpedig a BPV-117-es."

A Vértes Volán topicban találtam.. :-) 

Előzmény: BPO-105 (92710)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92712

Van Győrben is olyan 280 aminek van rácsa, de nincs intercooler...

Előzmény: Törölt nick (92711)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92711

A bal oldali szellőző motor függő, nem vázcsere függő.

Előzmény: BPO-105 (92710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!