Más
BPI-017 Ik412-re fel lett szerelve a vezetőfülke fölé légkondi/légbefúvó/?????? Gondolom, csak a sofőr kényelmét szolgálja, az utasoknak marad a tetőventillátor?
(az mindenki tudja biztos, hogy a leghátsó ventillátor kb 5 cm-re van a kipufogótol a tetőn, és a fele teljesen fekete a kiáramló füsttől .... )
Könnyen lehet, hogy valamelyik nagy látogatottságú portál linkajánlójában szerepel az oldalad. Anno amikor az Origo címlapjáról is elérhető volt a RÁBA emléklap (talán szeptemberre elkészülök a frissítéssel :-), akkor nagyon megugrott a látogatottság.
A frissítés óta is annyian nézték a lapot, mint máskor egy nap alatt.
Mindenki a busztipusokra kiváncsi?
Lehet, hogy holnap is frissítek egyet, ha ekkora sikerem van:-)
De gazdagok ezek az amerikaiak. Ha jól láttam a Nabi buszon polirozott alufelni volt. Ennek darabja legalább 500EURO ami 10 kerékkel számolva 5000EURO.
Jaj, egy érdekesség, elfelejtettem mondani. Van bent a telepen az egyik javítóműhelyen belül egy kék épületecske. Nos, ezt a kis kutyaházat, úgy, ahogy van a CLU-227-ből (415) állították össze. Nagyon muris, ahogy kinéz, de nagyon f*sza, és ötletes.
tupolev!
Dögöljek meg, elfelejtettem az E94, és a DZC-876 fordáját elkérni. Jövő héten megyek valszeg a gyarmati volán-telepre, el fogom kérni, másnem a forgalmistától. De most úgy elfelejtettem, ahogy csak lehet.
Igen. Akkor furcsállottam a dolgot, amikor vagy 1 hónapja ben voltam. Akkor mindenki meg volt róla győződve, hogy leselejtezik. Most, mivel körbementünk a telepen, elhaladtunk mellette, gondoltam rákérdezek, hogy mi van. A válasz: "Ez a busz jelenleg le van állítva, már 3 hónapja itt áll. Kénytelenek voltunk leállítani, mert közlekedésbiztonsági szempontból nem megfelelő. Igazából le kellene selejtezni, mert elég öreg busz (hozzzáteszem, hogy ennél sokkal öregebbek is vannak itt, ezt lehetett látni a listában, amit küldtem), de egy 400-ast a dizájn (itt nem ez a szó van, vmi sokkal megfelelőbb) miatt ezt nem szabad megtenni. Majd Székesfehérváron lesz felújítva, ahogy most számolok, legalább 10 millió forintba fog kerülni" Az biztos, hogy elég rossz állapotban van, de ami nekem feltűnt, hogy 1 hónap alatt rengeteget rosdásodott. 2 cm-es átmérőjű lyukak vannak az oldalán.
Sajna igen, a HKZ-209 is kezd rosdásodni.
Ráadásul az egyik 411-esnek is komoly baja van (FFJ-790), elég régóta bent van.
Viszont pozitívum, hogy teljesen kitakarították belülről a 417-est.
A Kodály Körönd mellett láttam nagy rakás filmes buszt, többségük ex-miskolci, de többnek is új rendszáma van.
Rájuk ragasztott matricából kiderült, hogy már weboldala is van a cégnek.
ujfigura!
DUA-460-at leállították?
Kár.
Márciusban még utaztam rajta.
Elég lestrapált volt belül.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy HKZ-209-en is kezdenek megjelenni a rozsdafoltok (főleg belül), pedig az csak 3 éves...
Ma ismét voltam a tarjáni telepen, sok érdekes kérdésemre kaptam választ. A múltkori főjavításos témához még: északival sokat beszéltünk azon, hogy mennyire különbözőek ezek a főjavítások, vajh miért lehet. Hát kéremszépen: 5 javítási típust különítenek el! Úgymint házi közép 1, 2, 3, valamint felújítás 1, 2. Itt, teljes körű főjavításokat nem is csinálnak, csak Gyöngyösön, tehát a tarjáni legrangosabb fokozat is csak a házi középjavítás 3-as kategória. Ezeken kívül még van I. szemle és II. szemle. Nálatok is ennyi javítási fokozat van? Én speciel nem tartom túl jónak ezeket a fokozatokat, mert pl: ha egy buszon csinálnak mondjuk egy 1-es, és egy 3-as középjavítást (persze eltérő időpontban, mondjuk 3-5 év), az már kerül annyiba, mint egy felújítás 2.