Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t. tomi Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19916

Kösz fiúk! Tényleg volt vele meló! De ti ezt nagyon jól tudjátok!

t. tomi Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19915

Hoppá! Ezt meg majd el felejtettem!

 

  

 

Abban azért biztos voltam, hogy a 150 felvonúló közül, a legjobb képű srácot válasszák ki a címlapfotóra!

hotib Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19914

Rengeteget dolgoztál.

Előzmény: t. tomi (19912)
FügeGLX Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19913

Összefoglalom röviden: Nagyon FASZA!

Előzmény: t. tomi (19912)
t. tomi Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19912

Az elmúlt három hétre én is találtam egy kis elfoglaltságot!

 

    

 

   

 

   

 

 

 

Tegnap már dolgozott, egész nap szemerkélő esőben négy ekefejjel. Lesz egy kis videó is

 

 

 

t. tomi Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19911

Én 11 éve használom 1-1 súllyal elől hátul, de csak pozitív tapasztalatom van, sőt súlyok nélkül már többször is meg lettem volna lőve, mikor pl. nyakig érő sárban kell szüretelni.

Előzmény: Kemenyes65 (19896)
joebatyo Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19910

Többször volt már ez a video téma itt is, a youtube-ról le is vette a feltöltöje.

Ez úgy lett volna fair, ha a "küzdelem" egészéröl készül felvétel.

Történt ugyanis, hogy ezt az "eröpróbát" 3x ismételték.

Az elsö 2 alkalommal a 90-es elhúzta a ZT-t mint azt a bizonyost.

Sajnos a felvétel itt csak a 3. próbálkozást örökítette meg, aholis a Dutra pilótája vagy elaludt, vagy gondolta,

hogy ad egy kis elönyt a 303-asnak, már pontosan nem emlékszem.

A német fórumon írták ezt róla, akik látták a megmérettetést.

MDW topiktársunk egyszer leírta szépen, hogy az ilyesfajta aszfalteröpróbák korántsem tükrözik a traktor

talaj, és/vagy  más munkákban megmutatkozó valós képességeiket.

Mert ugye nem is oda készültek, legalábbis a Dutra egyáltalán nem, de ott is megállja a helyét :)

Előzmény: kiszé2 (19895)
t. tomi Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19909

Mezőkövesden Vili is kapott ilyet! Képem is van róla amikor felveszi, de az engedéje nélkül nem merem feltenni!

Előzmény: hotib (19867)
bus mann Creative Commons License 2012.10.03 0 0 19908

Üdv.

Melyik fagydugóról van szó? Add meg a méretét megnézem van-e itthon belőle.

Én is mostanában cseréltem egyet.

Előzmény: csokas_rich (19735)
szotyi94 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19907

Akkor, ez azt jelenti, hogy csak egy olaj szürő lesz, ami a traktor hátsó részéhet lesz közelebb. Ha jól értem?

Előzmény: levaizsi (19906)
levaizsi Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19906

A mellékáram lezárása miatt kell behegeszteni a furatot (különben a furaton kifolyna a kenőolaj). A mellékaramszűrő ezzel az átalakítással megszűnik, a helye üresen marad.

Előzmény: szotyi94 (19903)
UE-28 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19905

http://www.myvideo.de/watch/5946634/Trecker_Treck_Sweden_Sau_geil

 

Jó video! Az elején kifütyűlték, majd bizonyított:-)

Öregdömperes Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19904

Kéz csókom.Pont erröl beszéltem én is.

Előzmény: korbulyandi (19900)
szotyi94 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19903

Mért kell be hegeszteni azt a furatot? Mind a két szürőt le cserélted egyformára?

Előzmény: dutráslaci (17660)
offroader Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19902

Nem biztos, hogy ez okozta a vesztét, de a Dutra lemaradt egy ásónyommal a rajtról.

Előzmény: kiszé2 (19895)
stihl guru Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19901

Tisztelt Korbulyandi!A 19900.számú hozzászólásával teljes mértékben egyetértek,sajnos nekem is hasonló véleményem van.A DUTRA ennél többet érdemelne,szerintem.Bár az is lehetséges,hogy csak én vagyok túl érzékeny ezekre a dolgokra,és ma Magyarországon ez az illő,"trendi"viselkedési forma.

Előzmény: korbulyandi (19900)
korbulyandi Creative Commons License 2012.10.02 0 0 19900

Elszomorít, hogy a sok értékes hozzászólás közé egyre inkább egymás bántása kerül a Fórumra.

Itt inkább a Dutrák szeretetét, tiszteletét, a helyrehozásokban való segítséget, együttműködést lenne jó látni.

Én lehetőségem szerint ezt képviseltem, a tudásom és emlékeim szerinti történelmet igyekeztem ápolni.

Amíg ez a hangnem nem változik meg, nem is szeretnék hozzászólással jelentkezni.

Természetesen más vonalon nagyon szívesen tartom a Klub tagjaival a kapcsolatot.

Andi

UE-28 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19899

Köszönöm a sok és egyöntetű segítséget!!!

 

Nem változtat a dolgon, csak a rend kedvéért körfűrész és nem szalag:-))))

kiscsera Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19898

Kedves Pintér Zoltán Úr! Őszintén sajnálom, hogy itt,így írtak Önnek... Elnézést érte...Maradok ismeretlenül őszinte tisztelettel: Zsebeházy "kiscsera" Ferenc Szany községből...

Előzmény: pinter63 (19897)
pinter63 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19897

Tisztelt asztalosfavago Úr

 

Talán mondanom sem kell hogy itt ebben a szöveg összefüggésben a Hoffherról volt szó.


Kételkedem hogy ettől a viszkozitású olajtól szorult volna meg !


Nem ajánlanék olyat amit magam is nem próbáltam volna ki, amíg Édesanyáméknak megvolt addig ilyet, illetve ilyenhez hasonló viszkozitású olajat használtunk.

Egyébként a nehéz talajmunkát végző gépben (50-60 cm mély lazítás) ilyen olajat használok én is, bármikor megmutathatom,nyitott vagyok. Elérhető is: pinter63@t-online.hu . Sőt a hathengeres vízszivattyút is ilyennel használta a volt gazdája,én cseréltem már kisebb viszkozitásúra.

 

A szavahihetőségemet még sosem vonták kétségbe, gerinces embernek tartom magam.

Sajnálom hogy így ismeretlenül így itélt meg.

 

 

Üdvözlettel,

 

Pintér Zoltán


Előzmény: asztalosfavago (19875)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19896

UE-28-as hátsó kerekére hány darab gyári pótsúlyt tehetek fel ? Mi a tapasztalat az alkalmazásakor? Előnyeire és hátrányaira is kíváncsi lennék. Korábban nem használtam pótsúlyokat. Köszönöm a segítségeteket.

kiszé2 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19895
Nekemis28 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19894

A 19828 kérdésre Kisdutrás Lacinak: telefonon könnyebb elmondanom 06305377408

levaizsi Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19893

A tünet alapján valóban a kipufogó szelepszár mellett juthat be az olaj a megkopott vezető és szelepszár miatt. Ha a gép erősen dolgozik, akkor a kipufogógáz nagyobb átlagos nyomása nem engedi lefolyni, másrészt a forróbb gázok miatt melegebb lesz a szelep és a szelepvezető, és ekkor a hézag kissé csökken.

 

Ha csak alapjáraton ketyeg, akkor szelepszárszimering nélküli motoroknál ez tipikus.

 

Szóval először a szelepvezetőket kellene ellenőrizni.

Előzmény: UE-28 (19884)
hotib Creative Commons License 2012.10.01 0 0 19892

Fűrészeléskor 40-45 fokos vízhőfoknál mivel nincs bent termosztát nekem is felkapja az olaját alacsony fordulaton új hengerfejekkel is.

Ha üzem-meleg a motor akkor nem füstól .

Előzmény: UE-28 (19884)
endrebá Creative Commons License 2012.09.30 0 0 19891

Nakééérem...    :-))))

 

(csuklottál kissé...?)

Előzmény: MDW (19890)
MDW Creative Commons License 2012.09.30 0 0 19890

Üdv!Elküldtem,a tel.számot.Remélem,meg érkezett!?

Előzmény: asztalosfavago (19874)
endrebá Creative Commons License 2012.09.30 0 0 19889

...már meg is beszéltük...

Előzmény: asztalosfavago (19888)
asztalosfavago Creative Commons License 2012.09.30 0 0 19888

Priviben szeretnék kérdezni tőled valamit.email cim?

Előzmény: endrebá (19887)
endrebá Creative Commons License 2012.09.30 0 0 19887

Nekem sajnos nem ennyire szép a kép, de vannak jó emlékeim is róla...   :-))))))

Előzmény: asztalosfavago (19886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!