Én 11 éve használom 1-1 súllyal elől hátul, de csak pozitív tapasztalatom van, sőt súlyok nélkül már többször is meg lettem volna lőve, mikor pl. nyakig érő sárban kell szüretelni.
A mellékáram lezárása miatt kell behegeszteni a furatot (különben a furaton kifolyna a kenőolaj). A mellékaramszűrő ezzel az átalakítással megszűnik, a helye üresen marad.
Tisztelt Korbulyandi!A 19900.számú hozzászólásával teljes mértékben egyetértek,sajnos nekem is hasonló véleményem van.A DUTRA ennél többet érdemelne,szerintem.Bár az is lehetséges,hogy csak én vagyok túl érzékeny ezekre a dolgokra,és ma Magyarországon ez az illő,"trendi"viselkedési forma.
Kedves Pintér Zoltán Úr! Őszintén sajnálom, hogy itt,így írtak Önnek... Elnézést érte...Maradok ismeretlenül őszinte tisztelettel: Zsebeházy "kiscsera" Ferenc Szany községből...
Talán mondanom sem kell hogy itt ebben a szöveg összefüggésben a Hoffherról volt szó.
Kételkedem hogy ettől a viszkozitású olajtól szorult volna meg !
Nem ajánlanék olyat amit magam is nem próbáltam volna ki, amíg Édesanyáméknak megvolt addig ilyet, illetve ilyenhez hasonló viszkozitású olajat használtunk.
Egyébként a nehéz talajmunkát végző gépben (50-60 cm mély lazítás) ilyen olajat használok én is, bármikor megmutathatom,nyitott vagyok. Elérhető is: pinter63@t-online.hu . Sőt a hathengeres vízszivattyút is ilyennel használta a volt gazdája,én cseréltem már kisebb viszkozitásúra.
A szavahihetőségemet még sosem vonták kétségbe, gerinces embernek tartom magam.
UE-28-as hátsó kerekére hány darab gyári pótsúlyt tehetek fel ? Mi a tapasztalat az alkalmazásakor? Előnyeire és hátrányaira is kíváncsi lennék. Korábban nem használtam pótsúlyokat. Köszönöm a segítségeteket.
A tünet alapján valóban a kipufogó szelepszár mellett juthat be az olaj a megkopott vezető és szelepszár miatt. Ha a gép erősen dolgozik, akkor a kipufogógáz nagyobb átlagos nyomása nem engedi lefolyni, másrészt a forróbb gázok miatt melegebb lesz a szelep és a szelepvezető, és ekkor a hézag kissé csökken.
Ha csak alapjáraton ketyeg, akkor szelepszárszimering nélküli motoroknál ez tipikus.
Szóval először a szelepvezetőket kellene ellenőrizni.