Lehet már más fórumról ismernek páran de azért nem leszek rest a bemutatkozáshoz! Zala megyében lakom, eddig főként csak öreg motorokkal, azok közül is csak a magyar típusokkal foglalkoztam! Régóta foglalkoztatnak a mezgazdgépek! Igaz akkor még nem sajáttal, de dolgoztam ue 28-al, 4400-al is a magyar gépek közül. Nemrég végre sikerült szert tennem egy erősen ütött kopott, kendrácsolt UE-28-ra. Most kisebb munkákat végzek vele, és közben lassan újítgatom. A téli időre tervezem a motor - váltófelújítást! Hál isten majdnem az összes dokumentum a rendelkezésemre áll, így talán csak anyagilag lesz megterhelő a dolog. közbe közbe töltögetek a www.kep.tar.hu/totipityu címre pár kép:
Renault 1810 ccm-es, 2 hengeres, 24 LE-s, léghűtéses 1965-ből, a Fritzmeier fülke oldalsó és alsó ponyva részét lemezből és plexiből pótolta az előző tulaj,
és egy Welger 3 tonnás rugós, ráfutófékes pótkocsi 1957-ből.
Együtt hoztam őket 99-ben Deutschlandból, akkor is, és 2004-ben is műszaki elsőre, csont nélkül, nem simlis helyen. Mindkettő a mai napig használatban.
Azt hiszem sokat tudok a motorokról. Mind a 2 Méray hiányos,az 1ik nagyon. A 650-es JAP V-motor jó állapotban van,a váz is OK. A pasi telefonszáma megvan.
Sajnos nincs villanyfényképezőm. A Tatra topiban emlegetett pasi udvarán volt 2 erősen veterán dieselmotor is. Mind2 állómotor lehetett. Az 1iken láttam magyar kezelési útmutatót, de a sok csoda között nem értem rá foglalkozni vele.