Sztem a hosszbordas szijnak koze nincs a vezerleshez. Az max. A generatort ,klimakompreszort hajtja. Ha elszakad is "vigan" mesz tovabb ellentetben ha a bordas szij szakad a fotengely es vezerles kozott. Ez hajtja , fesziti meg a vizpumpat amit javasolt a vezerles kittben cserelni. (Bar nalam meg nem volt vezerles csere a bravon, de az eddigi autoimnal igen) javits ha maskepp latod, nem sertodok meg.. :)
Sokat szidtam az olajcsere miatt, hogy mennyire nem jól szerelhető.
Na ma kiégett a bmw angel eye. Ahhoz hogy hozzá férjek az izzóhoz le kellett venni a kereket és a dobot. Majd jött a pofon, hogy izzó (500 ft) nem cserélhető csak az úgynevezett light modullal együtt.
Mivel a bmw fórum adott hozzászólásait nem olvastam magamnak kellett feltalálnom a spanyol viaszt. Kb. mint a link 15552-es hozzászólása.
Így betegen a két óra térdelés alatt a garázsban örök barátságot kötöttem a bmw mérnökök és a fogyasztói társadalom anyukáival.
Ez nyári gumi, télen nem ezt használjuk, de ha nyárra kérdezed esős időben, akkor sincs rá panasz. Nagyon jó vétel volt. (ezúton is köszi (újra), Fáber :D )
Usákoknál meg is nyerné. Nálunk viszont simán elhajtanák a "nem az útviszonyoknak megfelelően" formulával, mert 130-nál semmi hasonló nem történik vele. Ettől még azok a dilatációs ugratók a legtöbb sztrádánkon sz@rok, mondjuk ki. :-/