Simán lehet az inerciakapcsoló a hibás. Ha a relé rendben van, jó a szivattyú, feltételezhető, hogy a kábelek rendben vannak. Más meg nincs ami miatt ne jutna el a tápfesz a szivattyúnak. Az van sorban bekötve a relé és a szivattyú közé.
Ennyire nem komoly a helyzet! Ha kifogy az üzemanyag akkor leáll a motor és fordulatszám jel hiányában kikapcsolja a relét a rendszer. Gondold el, ha megsérül az üzemanyag szintjelző akkor nem menne tovább a kocsi, e helyett hány autónak nem jó a szintjelzője és mégis megy a motor. Ha megtaláltad a relét akkor próbáld meg amit írtam az elmenő vezeték és rákapcsolt áram kapcsolatáról. Ki kell tapasztalnod az áram útját! Mindenképpen addig kell mérni, kontakt hibákat elhárítani ameddig nem lesz a feszültség mérhető a szivattyúnál! Ez az első, enélkül nem megy a motor.
Én arra gondoltam,hogy ilyenkor úgy érzékeli mintha teljesen ki lenne fogyva,mert a szint jeladót nem érzékeli!És a szivattyú ne mennyen szárazon ezért gondoltam hogy letílt! :)
A vékony vezetéknek nincs beleszólása a dologba. A "vastag" vezetéknek van köze a szivattyúhoz. Az elméleted szerint ha kigyullad a hangulatlámpa a kocsiban akkor leáll a motor? Ne viccelj! Írtam a múltkorában, hogy ketten legyetek mert nem érsz hátra! Javasolnám, hogy keress fel egy ismerőst aki jártas egy kicsit a drótokban és akkor többre jutsz! Ne haragudj a kritikának! Hali.....
Van egy ötletem,de lehet nem jól gondolom!Nem lehet az,hogy azért nem tudtam 12v-ot mérni a csatinál mert a rendszer letíltotta?Mivel le volt húzva az üzemanyagszintet nem tudta mérni,és úgy érzékelte,hogy kifogyott a benzin a tankból, mert a kis benzinkút lámpa folyamatosan világított és amiatt leállította az áramellátást a szivattyú felé!De ez kiderül ha direktre kötöm!Mi a véleményetek?
Egymás mellett volt a csatin két vastag vezeték feket,és fehéres sárga!A fekete volt a test a kasznival leellenőriztem zárt!Valamint a csatin volt egy vékinyabb vezeték azon mértem a feketén és a vékonyabban a 4,93V-ot gondolom az üzemanyag szintjelzőé lehetet!Mert a két vastagon semmit nem mért!Úgysem hogy ráfogtam a multit és ráadtam a gyujtást!A 4,93 mindíg mérhető volt gyujtás alatt!
Heló! Ha ki akarod deríteni, hogy melyik relé működteti az üzemanyagszivattyút akkor vedd ki a relét amelyik gyanus neked és nézd meg, hogy melyik lábához van írva a 87 szám. Az az elmenő vezeték! Ha az elmenő lábának vezetékéhez biztosítékon keresztül áramot adsz és a szivattyú elindul akkor megtaláltad. Ha nem akkor egy másik relé az. Persze ez akkor érvényes ha a szivattyú és a relé között a vezeték nem szakadt. De jobb megoldás, ha lehúzod a szivattyú csatit és a szivattyú betápkábelt és a kiszemelt relé 87-ét összekötöd egy ellenállásmérővel. Ha az ellenállás közel nulla akkor jó helyen jársz. Csatit vissza, áramot a 87-nek és már berreg is a szivattyú, már ha jó! :-) Ha elfogadsz egy magánvéleményt akkor ritka hogy a relé tönkremegy mert elvileg 40 A-t bír. A szivattyúnak kb 5 A kell, gyújtásnak (találkoztam olyan Rönyóval amelyik gyújtásrészlege innen kapta az áramot) pedig elég a tartalék 35 A. Nemigen ég be az érintkezője, de nem kizárt. Inkább az szokott lenni, hogy amikor beteszel egy másik relét akkor az érintkezőkre rácsúszó kábelvégek közötti kapcsolatot erősíted, magyrul megszünteted a kontakt hibát és ezért indul el. A fotó amelyiket feltetted a reléről szerintem nem a szivattyú relé. Egy kockát keress rózsaszín házzal és ne tégla formájút. A képen a jobb alsó volt (a három egyforma melletti) a szivattyú relé. A kép egy 2004. 1.2 D7F726 Clio-ról készült. Hali....