Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55667
Simán lehet az inerciakapcsoló a hibás. Ha a relé rendben van, jó a szivattyú, feltételezhető, hogy a kábelek rendben vannak. Más meg nincs ami miatt ne jutna el a tápfesz a szivattyúnak. Az van sorban bekötve a relé és a szivattyú közé.
Előzmény: SGN (55666)
SGN Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55666

Ennyire nem komoly a helyzet! Ha kifogy az üzemanyag akkor leáll a motor és fordulatszám jel hiányában kikapcsolja a relét a rendszer. Gondold el, ha megsérül az üzemanyag szintjelző akkor nem menne tovább a kocsi, e helyett hány autónak nem jó a szintjelzője és mégis megy a motor. Ha megtaláltad a relét akkor próbáld meg amit írtam az elmenő vezeték és rákapcsolt áram kapcsolatáról. Ki kell tapasztalnod az áram útját! Mindenképpen addig kell mérni, kontakt hibákat elhárítani ameddig nem lesz a feszültség mérhető a szivattyúnál! Ez az első, enélkül nem megy a motor. 

Előzmény: tekilla123 (55665)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55665

Én arra gondoltam,hogy ilyenkor úgy érzékeli mintha teljesen ki lenne fogyva,mert a szint jeladót nem érzékeli!És a szivattyú ne mennyen szárazon ezért gondoltam hogy letílt! :)

 

Előzmény: SGN (55661)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55664

Nekem is ugyanez a relék felosztása!

Előzmény: Köhike (55662)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55663

Semmi gond!De egy párszor kipróbáltam segítséggel és egyedül is de gyujtás ráadásakor nem volt mérhető feszültség!

Előzmény: SGN (55661)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55662

Nekem így néz ki. A jobb alsó az AC.

SGN Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55661

A vékony vezetéknek nincs beleszólása a dologba. A "vastag" vezetéknek van köze a szivattyúhoz. Az elméleted szerint ha kigyullad a hangulatlámpa a kocsiban akkor leáll a motor? Ne viccelj! Írtam a múltkorában, hogy ketten legyetek mert nem érsz hátra! Javasolnám, hogy keress fel egy ismerőst aki jártas egy kicsit a drótokban és akkor többre jutsz! Ne haragudj a kritikának! Hali.....

 

Előzmény: tekilla123 (55660)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55660

Van egy ötletem,de lehet nem jól gondolom!Nem lehet az,hogy azért nem tudtam 12v-ot mérni a csatinál mert a rendszer letíltotta?Mivel le volt húzva az üzemanyagszintet nem tudta mérni,és úgy érzékelte,hogy kifogyott a benzin a tankból, mert a kis benzinkút lámpa folyamatosan világított és amiatt leállította az áramellátást a szivattyú felé!De ez kiderül ha direktre kötöm!Mi a véleményetek?

tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55659

Egymás mellett volt a csatin két vastag vezeték feket,és fehéres sárga!A fekete volt a test a kasznival leellenőriztem zárt!Valamint a csatin volt egy vékinyabb vezeték azon mértem a feketén és a vékonyabban a 4,93V-ot gondolom az üzemanyag szintjelzőé lehetet!Mert a két vastagon semmit nem mért!Úgysem hogy ráfogtam a multit és ráadtam a gyujtást!A 4,93 mindíg mérhető volt gyujtás alatt!

Előzmény: Köhike (55658)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55658

Hogyan mérted azt a 4.3V feszültséget?

Előzmény: tekilla123 (55657)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55657

Ha a szivattyú netán nem működne az bevojásolja hogy a csatin mérhető e áram?

Előzmény: tekilla123 (55656)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55656

De majd tényleg kipróbválom az akksitól elviszem a + - és directre kötöm megnézem megmukkan e!

tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55655

Amíg eljutott odáig az áram ment!De tegnap lehúztam a csatit rámértem és semmi,csak az egyik vékony vezetéknél volt 4,93V.

Előzmény: Köhike (55654)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55654
Ha simán megtáplálod akkuról akkor megy a szivattyú?
Előzmény: tekilla123 (55653)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55653

Bizti nem relé gond van mert most is össze vissza kicserélgettem őket és a szivattyú csendes benne lakozik a sötétség! :)

Előzmény: tekilla123 (55652)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55652

Köszönöm a segítséget mindenkinek!Én csak 3 relét találtam az áram a relékik eljut!2000-es 1.4 8 szelepes  K7J700-as a rönyó!

Előzmény: Köhike (55651)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55651
Nem tudom, de nekem ennek pont a tükörképe volt. De lehet rosszul emlékszem.
Előzmény: lao13 (55650)
lao13 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55650

Hello!

egy kis segítség a relékhez  : http://data.hu/get/3323428/biztik.pdf motor tér/utastér.

SGN Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55649

Ezek szerint változatfüggő! A leírást azonban ha figyelembe veszi akkor megtalálhatja a kívánt relét. Szerintem.

Előzmény: Köhike (55648)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55648
Ez szerintem változattól függ. Én nemrég cseréltem, és ilyen mikrorelé van az AC-n a k7j-nél.
Előzmény: SGN (55646)
SGN Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55647

És íme a kép amit az imént ígértem! Na most hali....

 

Előzmény: SGN (55646)
SGN Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55646

Heló! Ha ki akarod deríteni, hogy melyik relé működteti az üzemanyagszivattyút akkor vedd ki a relét amelyik gyanus neked és nézd meg, hogy melyik lábához van írva a 87 szám. Az az elmenő vezeték! Ha az elmenő lábának vezetékéhez biztosítékon keresztül áramot adsz és a szivattyú elindul akkor megtaláltad. Ha nem akkor egy másik relé az. Persze ez akkor érvényes ha a szivattyú és a relé között a vezeték nem szakadt. De jobb megoldás, ha lehúzod a szivattyú csatit és a szivattyú betápkábelt és a kiszemelt relé 87-ét összekötöd egy ellenállásmérővel. Ha az ellenállás közel nulla akkor jó helyen jársz. Csatit vissza, áramot a 87-nek és már berreg is a szivattyú, már ha jó! :-) Ha elfogadsz egy magánvéleményt akkor ritka hogy a relé tönkremegy mert elvileg 40 A-t bír. A szivattyúnak kb 5 A kell, gyújtásnak (találkoztam olyan Rönyóval amelyik gyújtásrészlege innen kapta az áramot) pedig elég a tartalék 35 A. Nemigen ég be az érintkezője, de nem kizárt. Inkább az szokott lenni, hogy amikor beteszel egy másik relét akkor az érintkezőkre rácsúszó kábelvégek közötti kapcsolatot erősíted, magyrul megszünteted a kontakt hibát és ezért indul el. A fotó amelyiket feltetted a reléről szerintem nem a szivattyú relé. Egy kockát keress rózsaszín házzal és ne tégla formájút. A képen a jobb alsó volt (a három egyforma melletti) a szivattyú relé. A kép egy 2004. 1.2 D7F726 Clio-ról készült.  Hali....

 

Előzmény: tekilla123 (55644)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55645
Lábkiosztás ugyanaz, mindegy hogy diódás vagy ellenállásos.
Előzmény: tekilla123 (55644)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55644

Nem tudod ez a relé jó lenne hozzá? A lábkiosztás ugyan az! 890ft-ba kerül!

Előzmény: Köhike (55642)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55643

Jó lenne ha erre járna!De végül is ezt látni kellene!

Előzmény: Köhike (55642)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55642
Kerekati a Thália elektromos hálózatának nagy ismerője, de nem tudom mostanában merre van. Ő általában minden kérdésre tudja a választ.
Előzmény: tekilla123 (55641)
tekilla123 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55641

Értem köszi!Úgy látom nagyon kened ezeket!Én ez elektromosrészét sajna nem nagyon!Túl sok a vezeték!:)

Előzmény: Köhike (55639)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55640
Én vettem sima Hella relét az Unixban, és beleraktam a diódát.
Előzmény: tekilla123 (55637)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55639
A baloldali a hűtőventillátoré, a jobb felső meg az ecu-é.
Előzmény: tekilla123 (55637)
Köhike Creative Commons License 2014.02.02 0 0 55638
A két vastag lába zárja az áramkört.
Előzmény: tekilla123 (55635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!