Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni van egy opel astra g 1.4 16 szelepes 2003 évjáratú autóm.AZ 1 hengerben(műszer szerint) kihagy a gyújtás cseréltem már gyertyát hidat(trafót)de kis idő után elő jött újra hol megy hol nem, a fogyasztás is nagyon megjött emiatt.Tud valaki segíteni ??Előre is köszönöm!
Több mint valószínű, hogy a lambda szondád ment el, szerintem menj és méress 1 Co szintet, vagy dugjátok sz.gépre az meg fogja mondai.Ha a fogyasztásod ennyire megnőtt.
Sziasztok! Két hete vettem egy 2001es G-s 1.7dit-es karavánt és nekem is motor elektronika jelző sárga lámpával van a gondom. Szóval ráadom a gyújtást és világít a lámpa, eddig 2-3mp után elaludt aztán egy ideje 10mp után aludt ki és most meg nem alszik ki éss csak teker nem indul. Olyan mint ha az immobiliser jelet nem venné vagy nem kapna üzemanyagot vagy nem ízzíttana... vagy még sokmás.
Szaisztok úgy nézz ki lehet,hogy veszek egy 2004-es opel astra-t 1.4-et.Kb 90e. km van benne.Szeretném megtudni olyantól aki szakavatott sok a 90e km-er?Mennyinél kell vezérműszíjjat cserélni?Mire figyeljek oda vásárlásnál,mik a típushibák,szóval ilyesmik érdekelnének.Köszi előre is a választ.
Van nekem egy opel astra caravan 1996 os kiadásu Benzines 1.6-os 71 lóerös autóm. Kb 2 hónapja kivillan a motor elektronika jelző sárga lámpa a műszer falon. De csak utközben.De ha leveszem a gyujtást,tehát leálittom a motort,de még gurul az autó,várok 2-3 mp-et és elindittom,akor egy darabig megen jó. Ha világitt a sárga akkor az alapjárat le esik 1000 fordulat alá.Mostanság meg már meg is áll az autó.Hát a fogyasztást meg ne is mondjam:kb 9-12 liter.Sokan mondták hogy az üzemanyag.Elmentem a Mólkutra és teletankoltam.Ugyan az. Valaki ha tudna segitsen hogy mi a bajja,mert kezdem unni.Eltankolom a gatyámat.
Megoldódott nálad a gond? Mert ugyanilyen autóm van és ugyanez a hiba most jött ki nekem is.Cseréltem gyújtótrafót és gyertyákat én is de nem segített. Tudnál tanácsot adni?
Sziasztok. Lenne egy óriási gondom. Van nekem egy h astram és 2004-es évjáratú diezel és elment a töltése viszont a töltésjelző nem jelezte vissza, csak onnan vettem észre hogy elhalványodott a világítás és amikor leállítottam utána nem indult. Ezután kiderült "állítólag" a generátor romlott el. Vettem bele egy bontottat amit kipróbáltunk padon és működött. A szerelőm beszerelte a kocsiba és még sincs töltésem. Mi lehet ilyenkor a probléma? Ha esetleg valaki találkozott ilyennel kérlek írj mert megállt a tudományunk. előre is köszi
hali nekem van G astra és van problémám !!!!!!!!!! elvitem hgy müszer kiolvasásra de nem talált hibakodott!! közbe meg van problémám miközben utazol akármelyik sebeségben ha megtartod a fordulatot elkezd rángatni de ha odalépsz akor harap és megy segtség mi lehet a gond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi az a trafósor? A computer alatt az automatika vizsgálatát érted? Mert az most volt meg, minden OK, kivéve a lamdát, arra mondták, hogy vacak. A mai nappal különben ki lesz cserélve, gyárit kellett venni, 13.800 Ft. Majd beszámolok, tanulságul másoknak:-)
A gyertyákat nem túl régen nézték, egyikkel sincs baj. Autószerelőhöz már vittem kifejezetten azzal, hogy sokat fogyaszt, amit lehet, mindent megnéztek rajta, minden OK.
Még egy kérdés: szerintetek az normális, hogy a hűtőfolyadék egy év alatt teljesen elfogy - eltűnik a semmibe? Tavaly ilyenkor volt telitöltve, most néztem meg újra 3 hete ( a szerelők nem tudom, hogy mit láthattak a szervizen), teljesen üres volt. Azóta figyelem, de nem fogy. Egyelőre.
10 éves Opel Astrám van. Városban 10 liter a fogyasztása, mindenki azt mondja, hogy sok. Télen nem is merem használni, mert akkor sokkal több. Országúton jó, 5,8 és 6 között. Most nézték meg a lambdaszondáját, magasabb az értéke a kelleténél, de még határ alatti (nem jelez ki semmit a műszerfal). A szerelők, akik megnézték, azt mondták, vagy ettől sok a fogyasztása, vagy nem. Tehát rám van byzva. Van valakinek tapasztalata ebben a témában? Előre is kösz a segítségért.
Üdv. Mindenkinek! Van egy 97-es évjáratú Astra F confort felszereltségű kombim 1,7 TDS Isuzumotoros. Vélhetően az esőnek köszönhetően jelentkezett egy problémám és ebben szeretném a segítségeteket kérni. Pár nappja azt vettem észre egy szakadóesős reggelen, hogy a fordulatszámmérőm eggyik pillanatról a másikra 2000-ről leesett kb 500-ra, de csak a mutató - a motor rendesen működött.Ez egy pár perc múlva rendbejött és a valódi értéket mutatta.Egésszen máig, mert most teljesen nullára állt és onnan ki sem mozdul.A töltés lámpa megfelelően működik - legalábbis nem világít, hogy nincs töltés. Ami egy kicsit érdekessé teszi a dolgot az az, hogy ezzel párhuzamossan olyan jelenségek is vannak, hogy ha bekapcsolom a világítást akkor a vízhőfok mérő sem mér pontos értéket kb 80 fokot,holott üzemmelegnek kellene lenni és az is mert a fűtésen úgy érzem, hogy elég meleg a víz, de az üzemanyagszint jelző is a negyed és a fél állás között mozog, attól függően, hogy a világítás felvan-e kapcsolva vagy sem. Kicsit az az érzésem, hogy az ablaktörlő sem olyan gyorsan mozog mint kellene. A fentiek egy kicsit lehet, hogy nem függnek össze, de arra gondolok, hogy egyszerre a fordszám mérő , a víz termosztát és az üz.anyagszint mérő csak nem mehet tönkre. Vagy mégis? Mi a véleményetek, lehet, hogy zárlatos valami? Esetleg az akku? Vagy a generátor halt be? Várom válazotok, mert ez a munkaeszközöm és fontos lenne. Gábor
Sziasztok az én problémám lehet hogy egyedi opel astra g isuzu 1.7 diesel van kb egy éve vásároltam 2002-es kiadás azóta mióta megvettem a narancs sárga kis villás kulcs menet közben kivillan és az a menet tulajdonsága negatív irányba megváltozik "olyan hangja van a motornak mint a régi ford transitoknak, voltam vele szervizben lap-topos vizsgálaton kiolvasták a hiba kódját és a hiba a főtengely helyzet jeladó relé na ezt már kétszer cseréltem 25000 Ft/ db de az autó még mindig ugyanazt csinálja ebben kérném a segítségetek!! Üdv Péter
Kicsit régen írtad már ezt a hozzászólást, de hátha aktuális még a dolog. Ugyanez volt nálam is a probléma, hideg motorral semmi baj, 30km után üzemmeleg motorral idônként leállt ha kitettem üresbe, sebességet váltottam, vagy motorfékeztem, egyszóval ha nem nyomtam a gázt. Sárga lámpa nem világított, a szervíz nem tudott mit kezdeni vele.
A megoldást az EGR szelep lezárása jelentette, amit házilag meg lehet csinálni, a neten is találsz róla leírásokat. Nekem bevált, azóta 8.000km-t mentem az autóval probléma mentesen. Persze cserélni is lehet az EGR szelepet, de ahhoz kicsit drágának találtam, hogy átlag 3 évente tönkremenjen. 6 éves az autóm, és 2 éves korában már volt benne EGR szelep csere, akkor még szerencsére garanciálisan.
BODZSOOC 14NZ: Nekemis ijenhibámvolt,jol zsebenyulos.200000 Ft ba került nekem ezelöt 3 -éve.Hasznátat nevegyél bele nemérdemes .ÉN a használtat vetem 5 --honapig használtan.De beviszed a szervizbe 5000 Ft -ért kiolvasák a kodot és megmondják hogy mi a hibája. ÜDV SOK SIKERT !
Sziasztok Szerintetek, mi lehet a hiba oka? F-es Astra kombinál 110-120km/h között folyamatosan erősen ráz a kormány. Csak ebben a sebesség tartományban. Használtan vettem, kb. 150e Km lehet benne (az óra nem ezt mutatjaJ Futómű állítás, gumicentírozás nem segített a dolgon. Köszönöm előre is a segítséget!
sziasztok. van egy opel astra c14nz-m.valaki tud-e segiteni abba,hogy idönként rángat, minha kihagyna a gyujtás.elöfordult már vele olyan is menet közben minha leálitottam volna a motort közbe motor fékkel gurult az autó és 10-20másodperc múlva indult el az autó,deminha azt is tapasztaltam volna vele mikor vissza engedem a gázt és mégegyszer megnyomom akkor ujra jó.már kicseréltem az alapjárai motort az inyektoron ami kivül van gyorsitó vezérlőt is, de a diagnózis még mindig nem szünt meg.ha valaki tud rá valami orvosságot akkor segitsen.köszi:)
sziasztok. van egy garnitura eladó 13' -as acél felni nyári gumival. Gyári opel acél felni, astrán voltak, a gumik kábé 40%-ak. A gumi valószinu csere, ha csak valaki nem akar még egy kicsit vandálkodni velük. Az ár 15000 Ft. (kompletten a 4 darab felni+gumi) érd: delonge1@gmail.com
Ingadozó alapjárat: Nekem egy 1.4-es c14nz astram van. Kb 1 éve találgatom mi lehet az ingadozó alapjárat oka. Úgy volt, hogy először alapjárati motort cseréltem, mert szegényke eléggé szorult. A hiba úgyahogy megszünt. Majd 1 hét múlva ismét kezdte, felszökik az alapjárat majd csak 3-4mp múlva áll be. Ez a jobbik eset! Volt hogy 10 perc után állt helyre. Sok fórum olvasgatás után kaptam egy tippet, hogy a hiba oka lehet a motor hőfok jeladó is. Nem nagy összeg kb.4-5 ezer forint annyit megér. És tessék a hiba megszünt. Már 2 hete tünetmentes a kicsikém és a fogyasztásom is helyreállt.