Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 92702

Szerintem a kecskemétiek fognak nyerni a BOP-303-mal.

Előzmény: Törölt nick (92700)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 92701

Köszönöm szépen a segítséged! A GF O?-??-ig jutottam csak el. :)

Előzmény: lobbanórotor (92699)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.22 0 0 92700
A Volán-utód KK-kat tekintve hol fut a legidősebb, menetrend szerinti forgalomban részt vevő kocsi? Rendszám+évjárat is érdekelne, persze.
Előzmény: lobbanórotor (92699)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.22 0 0 92699

Ha GF 09-86 a rendszám (márpedig annak látszik), akkor arról tudni lehet, hogy BZ 78-60 néven élt tovább 1982-től, majd a rendszerváltás után AVE-406 lett belőle. 1977-es gyártás volt, 1978 januárjában lett állományba véve (valószínűleg eleve Mátészalkára is került), és 1993-ban lett selejt. 

Előzmény: pumukli89 (92697)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 92698

Akkor az jó eséllyel télen, vagy még a tavasz legelején készülhetett.

Előzmény: pumukli89 (92697)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.22 0 0 92697

Üdv! Tudnátok segíteni egy rendszámmal? A képről ennyit tudok,Mátészalkán készült 1982-ben. Kösz előre is.

 

vt976 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92696

Szerintem is érdemes volt megnézni. Jó látni ilyen részletesen egy veteránjármű történetét. Ahogy nézem, a Classic Truck & Bus Facebook-oldalán ( https://www.facebook.com/pages/Classic-Truck-Bus/310352722415848?fref=ts ) még nincs fönt a videó.

Előzmény: fhusimiki (92688)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92695

Már az is jó lett volna, ha az ÜL-eket is békén hagyják, nem pedig ezzel a tesco gazdaságos Student Agency-bevonattal ragasztják összevissza őket.

Előzmény: Törölt nick (92694)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92694

És ezt sem tudják egységesen megcsinálni. Ennek pl. fekete a lökhárítója, a HHY-826 viszont teljesen fehér. A sárgításos történet még rosszabb...

Előzmény: =D Doma (92692)
buszosjocó Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92693
=D Doma Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92692

és soha nem lesz keveredés :D

 

egyébként szép így csíkok nélkül is..

meg is lepett, mikor a szemem sarkából láttam valami furát.. sajna már csak a hátát kaptam le..

Előzmény: Törölt nick (92691)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92691

És sárgul is helyi-helyközi/távolsági kocsik más színűek lesznek.

Előzmény: =D Doma (92690)
=D Doma Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92690

a volánbusz is fehéredik? 

 

Ep128 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 92689
fhusimiki Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92688

Érdemes megnézni:http://youtu.be/MYsNUyC9ktw

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92687

Gondolom még a gyárban módosítottak rajtuk. Szerintem csak ez lehet a magyarázat, mivel csak 1983 végén, 1984 elején érkezett több 280.33 a Volánokhoz, sem azelőtt, sem azután nem volt jellemző, hogy ilyen kivitelt rendeltek volna (talán a 280.27 és .47 állnak ehhez közel, már ha az ajtót és a futóművet nem nézzük).

Előzmény: EKM-765 (92686)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92686

Köszi. Ez nekem mind új info. Annak ellenére hogy szovjet maradék, rendes sofőr fülkéje volt.

Előzmény: BPO-105 (92685)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92685

Bizony.

ABF-359 (ex. BU 40-53), AEU-766 (ex. BU 40-65) 1982-es 280.17-esek. AEU-768 (ex. BX 37-32) pedig egy szovjet maradék, egy 1983-as 280.33.

Előzmény: EKM-765 (92684)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92684

Ahogy írták, a két AEU. A 768 eredetileg 4 ajtós volt és az akkor még ráncos CTD-647 NDK-ból megérkezéséig az egomi 4-es helyi kocsija volt. Végig Dorogon üzemelt, a 766 volt egy darabig tbányai is. Ez volt Dorogon az első amelynek D2156HM6U motorját D10-re alakították.

 

A meglévők közül ráncos volt még ABF-359 is:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/10721941-ad6ac5db/364999

 

Meg CLU-721 is ráncos volt:

http://indafoto.hu/ekm-765/image/10721955-051293f8/364999

 

Előbbit újonnan vette a 18. sz Volán és mindig dorogi volt.

Előzmény: trizs77 (92677)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92683

Dorogon nincs, többi üzemnél nem tudom.

Előzmény: siófoki35 (92681)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92682

Az a biztos ami elmúlt. :) Akkor csak sikerült,jó helyre kerül.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133844926&t=9177480

Előzmény: 504LACI (92668)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92681

Köszi, így már tisztában vagyok az állománnyal ;)

 

A GEX-en kívül már más ráncajtós zöld festésű csuklós nincs is a Vértesnek?

Előzmény: EKM-765 (92676)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92680

GEX-811 az csehszlovák kivitel. Az a kedvenc ;)

CTD meg NDK-s.

Előzmény: trizs77 (92677)
BPO-105 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92679
A két AEU az - kétszeresen is.
Előzmény: trizs77 (92677)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92678

Kedves Krissz31!

 

Ez nem börze topic.

Előzmény: Krissz31 (92675)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.20 -1 0 92677

elég viharvertek szegények.................:-((

 

Van közöttük olyan is mely új korától Vértes Volános ?

 

 

Előzmény: EKM-765 (92676)
EKM-765 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92676
Előzmény: siófoki35 (92673)
Krissz31 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92675
kikó Creative Commons License 2015.02.20 0 0 92674

Örülök hogy haza kerül.

Előzmény: 504LACI (92672)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 92673

Ja: és van több ráncos kocsi is, eddig nekem úgy tűnik hogy 280-ból egy piros háromajtós, egy piros négyajtós és egy zöld négyajtós van, szólóból meg egy háromajtós zöld. De lehet hogy van több ráncos is. Bolygóajtós 3 ajtós 280-asból van több is.

Előzmény: siófoki35 (92670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!