Fox kollegától vettem nemrégiben egy mobil esp 5w-30-as motoroljat és most került bele a verdába egy hete. Mindenkinek nyugot szívvel ajánlom, a kocsi könnyebben indul és könnyebben is lodul meg alacsonyfordulatnál.
Váltó ban vagy inkább a difiben az áttételnem tudom,hogy az 1,3 1,5 váltója különbozik e de a végáttétel befolyásol. mindent.difinél pl a bmw nél nekem 3,38 as van de ez a 4 kerék meghajtás miatt .sima 525 alatt hosszabb szok lenni.
bocsi, kicsit lemaradtam a témában, de nekem 90e km-es csereperiódusú bosch-gyertyákat (Yttriumos) tudnának óccón hozni.
mivel itt eddig csak a gyári ngk került szóba, meg a brisk, így örülnék neki, ha erről is lenne valakinek infója, jó, nem jó, ártól függetlenül megéri-e, stb...
Az alant leírt szépremények hozzászolás alapján az én tisztelt szerkesztők höz irott hozzászólásomat törörlték,nem azt. mi itt amaradt....Mindig itt van pedig embeünknek próbáltam segiteni.és más topikon hasonlót válaszoltak neki.Ez ilyen bicaj......
Krüld az elmeroggyantakkal való találkozást mert a szintjükje süllyedsz,és ott ök a rutinosabbak......
Enyém nem a vége volt, csak téligumi+5 ember, s nekik a 7 napra való cuccuk volt a kocsiban. Így én nem mertem jobban nyomni, pedig német Autobahn azért királyság! :-)
Kemény a sok 1,3-as Swifes végsebessége. :)) Majd az 1,5-tel letolom őket. :) Én még ekkor gyorsulok. (Nem fotóztam le, egyszer kipróbáltam mit tud, sík úton
Mellesleg ami az off dobozban van, az is ngk (rajta is van szepen a dobozon), meg a leirastol kezdve a gyari szervizanyag is konkret ngk tipus-t rendel a gyari cikkszamhoz.
Oké, értelek! Te tudod, hogy honnan és mit veszel és ha megbízható a forrás az csak jó a mai átb**os világban.
A "márkázott" termékekkel én mindig óvatosan bántam. Azt nem az adott autógyár készíti, csak a nevét adja hozzá. Gondolok itt pl. a bajor olajokra. Ha egy adott olajmárka specifikációja megfelel a gépkocsi szervizkönyvében foglaltaknak akkor az az olaj megfelelő és használható. És még lehetne 100 példát hozni az életből, amikor a logót fizettetik meg, ami a csomagoláson virít.
Reszemrol kizarolag importalok. Jobban megbizom benne, mint a hazai piacban. Nem is volt gondom meg soha, pedig par garnitura import gyertyat mar elfogyasztottam.
...és ennek a beszerzési forrásnak az eredetisége mennyire garantált? Azért ennek is nézzetek utána mielőtt rendeltek, mert van hamisítvány is a piacon. Egyébként erről a dologról volt itt már szó. Mitől "gyári" az NGK és mitől nem az pl: a Brisk? Sok offos autóban ezt pont fordítva van. :)
Termeszteen kizarolag ngk ifr6j11-re. Mast nem tennek bele soha (mar ha olyanom lenne, de mivel off-om van, abba mas tipus valo - de az is NGK-t kap mindketto :)
Apropo gyertya. A testvertopicban felmerult epp a kerdes, es 4000 ft alatt (hogy mennyivel alatta, az az aktualis arfolyamtol meg a rendelt mennyisegtol is fugg) lenne a belevalo iridium gyertya.
Ha erdekel valakit, szoljon, aztan nekiallok rendelni.