Lenne egy kérdésem! Tegnap észre vettem hogy csöpög a karburátor aljából a benzin, állitottam egy kicsit a csavaron de ugyan úgy csöpög sőt még jobban a tömitések rendben vannak, arra gyanakszom hogy az uszóval van gond. Belehet azt valahogy állitani hogy ne engedje a benzint egyfolytába a karbiba? Aprilia Rallyról lenne szó.
Vagy az lehet még, hogy te az átlagosnál sokkal kisebb motorféknél már átesel a kormányon, viszont akkor ez, mint mértékadó definíció, nem használható.:)
Én nem tehetek róla, hogy az olaszokba 20w60 olaj nélkül nincs kompresszió.:D Ha leállítom a motort és lenyelezem akkor az is sokkal kevésbé lassul. A kuplung pedig csak egész lépésben, 5km/h körül old csak, de az szerintem nagyon helyes is, így tart sokáig és eszik keveset.
jo ez a redbaron, feltesznek a honlapjukra egy vevocsalogato gepet de ugye meg azt se tudni mifele tipus nemhogy venni. ismeri valaki ezt a sarga gepet?
Leginkább lassulnia kellene. :) Ccm-től is függ, de ha mondjuk egy 50-esről van szó, a motorfék kb. semmi, szabadonfutóról CVT esetén tudtommal nem beszélhetünk, váltósnál úgyszintén. Egy "nagyobb" ccm-snél (250) némi motorfék lehet, átütő lassulást ne várj.