Ha esetleg lenne olyan cartárs aki szeretné "gyári" állapotra visszaalakítani a "rommátuningolt/:)/" autóját, esetleges eladás céljából és lenne eladó /cserélhető/: ültető rugószett, lefújószelep, sport kipufogó, stb. az kérem jelezze, érdekelhet.
Ha valakinek szüksége lenne motoralkatrészre: / komplett hengerfej, injektorok, gyertyatrafók, motorblokk, dugattyú, hajtókar, főtengely stb., ill. váltó.
Mellesleg a "tipus" most épp a következőt produkálja: baxxxik működni a hátsó ablaktörlő /"se kép se hang"/.:) Már kezdem megszokni, hogy mindig van valami.:)
Pedig meg olajat is csereltel a bravoban... (Eloszor nem ertettem a szereloket miert huzzak a szajukat mikor bejaratas utan par ezernel vittem.. Aztan lattam a procedurat)
Az összes lámpában cseréltem már izzót..illetve szétszedtem... A bal elsőnél tényleg picit szűkös a hely de még mindig 1000-szer jobb,mint ha le kéne venni a kereket! A hátsó lámpát kiszedni már nyűgösebb,azt is csinálhatták volna vmi egyszerűbbre.... Viszont a pótféklámpát még nem szedtem szét...egyszer nekiálltam de egyszerűen nem jött ki a helyéről....az kifogott rajtam :)
Sztem a hosszbordas szijnak koze nincs a vezerleshez. Az max. A generatort ,klimakompreszort hajtja. Ha elszakad is "vigan" mesz tovabb ellentetben ha a bordas szij szakad a fotengely es vezerles kozott. Ez hajtja , fesziti meg a vizpumpat amit javasolt a vezerles kittben cserelni. (Bar nalam meg nem volt vezerles csere a bravon, de az eddigi autoimnal igen) javits ha maskepp latod, nem sertodok meg.. :)