segítséget szeretnék kérni, feltöltöttem olajjal a hidraulikát a tapasztalatom az hogy hol emel hol meg nem, arra gyanakszom hogy levegős a rendszer, mert ha emelés után mmég megy a sülyesztés de másodikra már nem mindíg emel. Hogyan lehet a hidraulikát légteleníteni ha egyáltalán kell, vagy magától fog légtelenedni csak idő kérdése. Esetleg ha más is találkozott már hasonló problémával nála mi volt és hogyan oldotta meg.
Igazán nincs még erről tapasztalat remélem sokáig fogja bírni.
A videón a kipróbáláskor nem finomkodtam,de a mindennapi használatkor sokkal finomabban adagolható a fékerő.Viszont nagyon élvezem .Továbbfejlesztésen is gondolkodom,a hátsókat is rá fogom kötni,egy (valamilyen)kuplungmunkahenger segítségével.
Szép jó estét minden Dutrásnak! Kicsit megint eltűntem, de hála istennek csak azért mert annyi a munka, hogy nem tudok gép elé kerülni. Teszek fel pár képet a jelenlegi mukáról. Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy érdemes egyedi fülkét készíteni rá, vagy a gyári fülkéjével foglalkozzam mert szeretnék egy fülkét rá, mostanában elég sűrűn eláztam rajta, valamint már túl melegem sincs rajta hajnalonkét, és úgy néz ki egész november végéig lessz munkám vele. Szívesen fogadnék tanácsokat ezügyben, és előre is köszönöm.
Üdv Joebatyo!Köszönöm a választ,at UAz fék meg külön történet,azt a mai követelményeknek megcsinálni nagyon nehéz.Kérdezném,hogy miért tértek át anno olajfékre a légfék helyett a Dutra 1000-nél.Jó volt a légfékes Dutra is,olyat csináltam,én inkább szeretem a tiszta légféket,mint a kombináltat.
Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehet levenni a váltóban lévő elsőkerék hajtás tengelyéről a hátsó csapágyat? Ugyanis az első csapágyam összetört szeretném kicserélni de nem tudom levenni a hátsó csapágyat a tengelyről .
Üdv Peti UE50!A fékrásegitős átalakitásról kérdeznélek.A fékrásegitő nagyobb nyomást képez a fékrendszerben,azt a nagyobb nyomást hogyan tolerálják a munkahengerek,egyéb fékszerelvények?Vagy van benne anyi tartalék még,hogy gond nélkűl birják?Annak idején UAZ-ra tettűnk nagyobb fékszervót,mint a gyári,fogott is erősebben,de a munkahengerek hamar megadták/átlagos idő előtt/magukat.
Ha már így benne vagyok az írásban! ( A múlt heti konfliktusokhoz némi kis megjegyzés )
Úgy gondolom, hogy nem kellene azokat az embereket bántani, akik tényleg tesznek ezért a közösségért. Önzetlenül segítenek mindenkinek, gépet, alkatkatrészt hajtanak fel, találkozót szerveznek, meg még sorolhatnám.
Tálákozó!!! Erről meg aztán lehetne beszélni. Nagyon könnyű kritizálni egy rendezvényt. Meg kell próbálni! Leszervezni mindent, hogy az jó legyen, vendégül látni mindenkit, ( a sok ingyen élőt is, mert sajnos van ) én is csináltam már egyet ha valaki esetleg nem tudná. Ezt sajnos le kellett írnom, mert ez a tapasztalat. Már régóta a begyemben van.
Kritizálták kövesdet többen. Én ott voltam már csütörtöktől, hogy amit tudok segítsek Kádár Zoli barátunknak. Ha tehetem jövőre hétfőtől ott leszek! Nem kis pálya az, hogy rendben legyen a múzeum, gépk stb., pénteken közel 500 főnek vacsorát, piát, szállást adjon, pénzben sem meg szervezésben sem, és akkor még nem beszéltünk a szombati napról, és egyebekről.
Pléhúsz! Csöves találkozó??? Te csak azt hiszed! Az egyik legjobb rendezvény! Sőtt! Én azt mondon hogy négy rendezvény van az országban aminek nem szabad megszűnni: Bokor, Mezőkövesd, Szigethalom, Szőny. Mindeggyiknek meg van a maga egyedi varázsa, és ettől szép, mindeggyik más, és ezért jó.Emlékezz már vissza milyen élményt nyújtottál mindenkinek, hogy át kompoztuk a Dunát csepel motorral?
Ne hogy azért ne írjatok, mert van egy két nem ide illő ember, ez mindíg is így volt, nagyon jól tudjátok hogy az elején én hány embert elküldtem!!!! Okosabbnak kell lenni, rá kell hagyni, úgy is le morzsolódnak!
De a gép Lévay Sanyi érdeme. Nem tudtam én sem, csak két hete kövesdről telefonáltak, tudom e, hogy én vagyok a címlapon?
Különben meg, nem egy egyszerű kategóriás gép, sőt nagyon oda kell figyelni vele, főleg egy ilyen másfél órás menetben, mert jobb oldalon van a kuplung, balon a fék. 33 éves berögződés után nem egyszerű. Szívesen kipróbáltatnám a sok okoskodóval!
Miért kell neked a két súly, mit vonszolsz a géppel meg milyen földbe? Ha túl sok a súly az sem jó, főleg homokban, de kötött földben sárban is az ellenkezőjére fordul a dolog.
11 év alatt egyszer kellett difiznem, de akkor már a váltó alja húzta a sarat, igaz hogy egy 450 l-s függesztett permetező ( persze tele, kb. 550 kg ) nehezedett a kicsike hátuljára, de nem maradtam ott. Difi nélkül is kivitte volna csak már csúsztam rá a szőlő sorra, mert egy kicsit oldalgós.
Szerintem maradj csak az 1-1 súlynál, meg persze jó gumi is kell hozzá!
De ez sem igaz, mert ha látnád, hogy milyen gumik vannak rajta, ( majd teszek fel képet, meg lesz videó is ) el sem hinné senki hogy négy eke fejet hogy vitte. Nálunk aztán igazán kötött talaj van. Szántottam vele szombaton olyan földet ami 3 éve csak kapirgálva volt, csak azért hogy a parlagfűkommandónak is tetszen.
Üdvözletem az uraknak! A tegnapi napon igénybe kellett vennem a Kisdutránk tudását.Adott 2 ha frissen vetett őszi árpa+ egy ue-28+egy ház készítésű " fogas" ....ebből csak jó dolog sülhet ki:) Elindulás előtt zsírzás, tankolás, olajszint ellenőrzés és idulás. Országút 1-ben elsőhajtással nagyon szépen vitte , szépen takarta a vetést , kiváló munkája volt a földnek . A vízhőfok felment 80 fokra ( termosztát nincs) és tartotta szépen , olajnyomás 2 bar . Fogysztással sajnos nem tudtam dűlőre jutni mivel nem teli tankal indultam.
Szia! Rendben, ha már választási lehetőségem, van akkor a kép jobb oldalán látható órát kérem. A baloson kis sárga elszíneződéseket lehet látni. Jó lenne ha megadnál valami elérhetőséget, ahol pontosíthatnánk ami a postai szállításhoz szükséges. Várom jelentkezésedet!
V. Dutra traktor találkozó és szántó verseny. 2012. okt. 13. Tököl, Krusik. Egyből ott gyülekezünk, ahol tavaly volt a szántás, a Duna parton.infó: Gergics Antal 30/három21negyven31.Van rampa az állomáson, lehet fixes teherautóval érkezni.
Mivel sokan nem tudják hol is volt a szántóverseny (jómagam sem, mert Bocsinka Csepeljében ültem a bódéban) rákérdeztem, hogyan is találnánk meg.
Szigethalom felöl érkezve Tökölre ki lesz táblázva, nem lehet eltéveszteni.
A gyülekezö reggel 9-töl, a szántóverseny pedig 10-kor kezdödik.
Mi a különbség a kettő kőzőtt? Mint ha a jobb oldali valamelyest kisebb lenne. A hátulsó átmérője- ami így szemből nem látszik -, ahol beleül a műszerfalba, hány mm?