Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jogepek Creative Commons License 2007.03.21 0 0 165

agronómustüntetésen

 

 

valamelyik traktormajálison

 

 

Előzmény: D705 (164)
D705 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 164

Nem,ez nem eltűnés. Minden reggel magamra találok:-))))

Viszont tényleg nagy a csend/mindenki DUTRÁT restaurál????/

Legaláb valami Dutrás,CSEPELES képet nyomjatok!

Előzmény: pléhúsz (163)
pléhúsz Creative Commons License 2007.03.14 0 0 163

Kedves D705!

Úgy eltűntél, mint az aranyóra. Írtam már neked vagy 3-4 emilt.

pléhúsz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 162
D705 Creative Commons License 2007.03.02 0 0 161

Lehetséges hogy késői aválasz, de szombaton ott leszek,valahogy megtalállak.

Érdekek egyben az össz Csepel,Dutra doksi/főként ha baráti az ára/ 

 

Előzmény: jogepek (155)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.28 0 0 160
Szia!!!

A sárvédők komolyan érdekelnének! Lehet tudni mi lenne az áruk, kíváncsiságképpen? Mondjuk nem hiszem hogy sokat gondolkodnék rajta :)
Egyébként milyen alternatívákat tudnál ajánlani?
Írtad hogy valami kereskedésben vannak! Te közvetítenél, vagy
megadnád a kereskedő telefonszámát?
Légyszi írjad meg még ezeket az információkat!!! totipityu@freemail.hu
Egyébként nagyon rendes tőled hogy ilyen segítőkész vagy! Kevés
ilyen jó emberrel találkozni manapság!!!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN MÉGEGYSZER!!!
Örök hálám!!!   :)
Előzmény: D705 (159)
D705 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 159

ÜDV URAIM!!

Sikerült végre képeket készítenem.Hát tessék!!

A fülkét átnéztem sztem jó nincs kirothadva,bal oldali üvegek hiányoznak.a teteje nincs rögzítve,de egyszerűen megoldható.

Hát a sárvédők elég gyenguszok,de nagyon ritkán találni,ehhez tényleg kasznis kell.

 

 

Előzmény: bobekTLF (143)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.24 0 0 158
Keress meg mailen és megbeszéljük!!!
Egyébként én nem mucseklizek ifa elemekkel, kecskeméten van motorpal 3900 ért gamma meg 2690 ért, meg fejszelep, meg minden az uccsó csavarig majdnem a motorhoz... Postán el szokták küldeni!!
Adagólóbeállításhoz meg köszi a tippet, igaz eddig itthol csináltam, van gyári beállító kapilláris csövem hozzá. Előbefecskendezéshez meg ott a gyári jel a lendkeréken.
Előzmény: hotib (157)
hotib Creative Commons License 2007.02.24 0 0 157

Nekem is van egy kabinnélküli 64beli 28as dudum.A szerelési utmutatodat lelehetne e másolni mert nekem csak hidralika van,én szántok dolgok vele.Keszthelyen van adagolos ,ifa elemel is beálitja Persovits Zoltán.

Előzmény: bobekTLF (148)
pléhúsz Creative Commons License 2007.02.24 0 0 156
Érdekel ha, valóban jó, nincs átlyukadva. Gyenge pont alul, meg a sárvédők. Üvegek gumik?
Előzmény: D705 (154)
jogepek Creative Commons License 2007.02.24 0 0 155
Nos itt vannak a cuccok (http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=sargacsiko), ha érdekel megnézheted nálam Budapesten, vagy pedig mondjuk szombaton a szigetszentmiklósi veteránbörzén. Az árban valószínüleg meg tudunk egyezni, főleg, ha többet is viszel.
Előzmény: D705 (153)
D705 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 154
Ha az a bizonyos kabin DUTRÁ-é akkor a javítási ajánlat feléért  tudok.Persze ez sem új,de jóállapotú.látni kell.Ha lessz időm átmegyek lefényképezni.Oldallemez nincs,szerintem ráállok a sorozatgyártásra,ez hiánycikk:-)))
Előzmény: pléhúsz (142)
D705 Creative Commons License 2007.02.24 0 0 153
Engem érdekel,hol ésmikor nézhetem/ vehetem /meg?
Előzmény: jogepek (152)
jogepek Creative Commons License 2007.02.23 0 0 152

Urak!

Hozám került egy jó adag Dutrás anyag (gyári fotók, gyári dolgozók kiképző tankönyvei, prospektusok (angol,német,magyar), és kezelési- iiletve szerelési utasítások több nyelven egy volt gyári mérnök hagyatékából. Ha valakit érdekel a dolog, akkor keressen meg! Majd vaterán lesz fotó a portékáról.

Továbbá van még ugyanilyen anyag keletnémet traktorokról és mindenféle magyar gyártmányú mezőgazdasági kellékről is.

bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 151
Igaz akkor is nekem szólt az ajánlat!!!
De ezen nem veszünk össze!!! :D
Előzmény: pléhúsz (149)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 150
Vazze, mondasz valamit.... :)
Előzmény: pléhúsz (149)
pléhúsz Creative Commons License 2007.02.22 0 0 149
Csak egy bibi van, a 127-ben szó sem volt hátsósárvédőről.
Előzmény: bobekTLF (144)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 148
Ilyen:
Előzmény: bobekTLF (147)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 147
Ja és az első képen lévő 16-os cikkszámú lemezből is kétféle volt, a képen lévő, és amiben volt a dinamó számára kidudorodás!!!
Előzmény: bobekTLF (145)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 146
Ja tudok egy 1000-es Dutra fülkét!!!
Ha valaik érdekel postázom az elérhetőséget!!!
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 145
Ez a különbség:
Előzmény: D705 (140)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 144
Remélem nem haragszol hogy én is jelentkezem érte, de eredetileg nekem szólt a válasz :).
Előzmény: pléhúsz (142)
bobekTLF Creative Commons License 2007.02.22 0 0 143
Szia!!!
Hát engem is nagyon érdekelne a sárvédő!
Akár a hétvégén mennék is érte!!!
Megkereslek priviben!!!
Előzmény: D705 (140)
pléhúsz Creative Commons License 2007.02.22 0 0 142

A széles sárvédőre vevő lennék, ha nincs más érdeklődő. Elvittem vagy két hete egy kabint lakatolni. Az iparos benyomott százezret munkadíjra, az anyagot én állom. Már előzőleg is úgy gondoltam fülkenélküli marad.

Nekem egyik gépen sincsenek oldallemezek, az UA-28-é talán megvan.

Az 1967 utáni tipus az a bukóvasas, a maszk egy vas keretben van? Az oldallemeze kidudorodik a dinamóra?

Előzmény: D705 (140)
pléhúsz Creative Commons License 2007.02.22 0 0 141

Jah, most veszem észre én is. Ha jól emlékszem volt nekem 1953-as is. Sokan bírálják hogy egy nagy hibája van, törik a főtengelye a 2 hengeres csepel motornak. Oka, hogy csak a két végén alátámasztott. Nálam 25 év használat után, akkor is nem a gép tehetett róla, rossz volt a porlasztó, ráütött az egyik hengerre és pafff.

Mint köztudott bődületes fordulatszámmal bír, 300-400/perccel lehet dolgozni vele.

A főtengely törés másik kiváltója, ha valaki hallani kívánja az ütemeket az alapjárat 80-100, jó beállításnál még ez alatti.

Van nekem most egy zetor motoros UE-28-as. Nem sokat dolgozott, de az elhíresült kedvező zetor fogyasztáshoz képest, rémes. Rengeteget zabál, jó hogy én csepelhez szoktam. A 6 hengeres csepel motor kevesebb gázolajat nyel mint egy átlag MTZ.

 

Előzmény: D705 (139)
D705 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 140

Eredetileg fülke nélküli?Találtam egy pár eredeti széles sárvédőt,+néhány lemezt!

ja és mi a külömbség????

Előzmény: bobekTLF (127)
D705 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 139

Nem nem,kéretik a motort figyelmessebben megnézni!!!!

A többi stimmel.

Előzmény: pizo (138)
pizo Creative Commons License 2007.02.20 0 0 138

Bocs, hogy beleszólok,

 

A "ketyere" egy házi készítésű ún. csettegő, ha jó látom, UAZ/GAZ hidakkal, MIA motorral. Ez is egyfajta ipartörténeti emlék. Főleg Soltvadkert környékén lehet ilyeneket látni.

 

Üdv: Zoli

Előzmény: D705 (136)
pléhúsz Creative Commons License 2007.02.20 0 0 137
Mind a két árat teljesen jónak itélem, talán a kis-dutra csábítóbb. Ez a betegség kezd tipikus lenni, különösen ha valami jó kis mai traktoros féle barom akaszt a nagy kátyúban és leszakad a hidraulika. 8 csavar tartja az egészet. A mai munkagépek súlya nem volt 1960-ban.
Előzmény: D705 (136)
D705 Creative Commons License 2007.02.20 0 0 136

UE-50 teljesen üzemképes,azonnal munkára fogható 600e-ft

UE-28 üzemképes,a hidraulikaházfedél az alatta lévő résszel eggyüt leszakadt.

Adnak hozzá egy másik /sebességváltóházat???nem biztos hogy ez a neve/át kell szerelni,most át van pántolva azért használható,gumik nullássak,első felni áthegesztve/azthiszem csepel/200e-ft. A ketyerét nem tudom nem is lényeges,legfeljebb érdekes.

Előzmény: pléhúsz (135)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!