Sziasztok. Van itt a kertben egy öreg traktor, néhány éve áll. Én nem használtam, de most arra gondoltam, a jövő hétvégén nekiállunk és megpróbáljuk beindítani. Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy mivel érdemes kezdeni a babrálást, mert nekem semmilyen információm nincs erről a gépről(azt sem tudom pontosan milyen típus). Rakok fel képet, ha valakinek van bármilyen észrevétele, ne tartsa vissza :) Köszi
Hétvégén voltam D705 kollégánál, szép gyűjteménye van! Magyarul első osztályú leletmentő munkát végez :) Megvolt a rituális 1000-es dutra indítás is :) D705 mégegyszer köszönöm a vendéglátást, bemutatót, és persze az alkatrészeket is! Ja a cd-t nem felejtettem el, jövő héten postára adom!
A sárvédők komolyan érdekelnének! Lehet tudni mi lenne az áruk, kíváncsiságképpen? Mondjuk nem hiszem hogy sokat gondolkodnék rajta :) Egyébként milyen alternatívákat tudnál ajánlani? Írtad hogy valami kereskedésben vannak! Te közvetítenél, vagy megadnád a kereskedő telefonszámát? Légyszi írjad meg még ezeket az információkat!!! totipityu@freemail.hu Egyébként nagyon rendes tőled hogy ilyen segítőkész vagy! Kevés ilyen jó emberrel találkozni manapság!!! KÖSZÖNÖM SZÉPEN MÉGEGYSZER!!! Örök hálám!!! :)
Keress meg mailen és megbeszéljük!!! Egyébként én nem mucseklizek ifa elemekkel, kecskeméten van motorpal 3900 ért gamma meg 2690 ért, meg fejszelep, meg minden az uccsó csavarig majdnem a motorhoz... Postán el szokták küldeni!! Adagólóbeállításhoz meg köszi a tippet, igaz eddig itthol csináltam, van gyári beállító kapilláris csövem hozzá. Előbefecskendezéshez meg ott a gyári jel a lendkeréken.
Nekem is van egy kabinnélküli 64beli 28as dudum.A szerelési utmutatodat lelehetne e másolni mert nekem csak hidralika van,én szántok dolgok vele.Keszthelyen van adagolos ,ifa elemel is beálitja Persovits Zoltán.
Nos itt vannak a cuccok (http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=sargacsiko), ha érdekel megnézheted nálam Budapesten, vagy pedig mondjuk szombaton a szigetszentmiklósi veteránbörzén. Az árban valószínüleg meg tudunk egyezni, főleg, ha többet is viszel.
Ha az a bizonyos kabin DUTRÁ-é akkor a javítási ajánlat feléért tudok.Persze ez sem új,de jóállapotú.látni kell.Ha lessz időm átmegyek lefényképezni.Oldallemez nincs,szerintem ráállok a sorozatgyártásra,ez hiánycikk:-)))
Hozám került egy jó adag Dutrás anyag (gyári fotók, gyári dolgozók kiképző tankönyvei, prospektusok (angol,német,magyar), és kezelési- iiletve szerelési utasítások több nyelven egy volt gyári mérnök hagyatékából. Ha valakit érdekel a dolog, akkor keressen meg! Majd vaterán lesz fotó a portékáról.
Továbbá van még ugyanilyen anyag keletnémet traktorokról és mindenféle magyar gyártmányú mezőgazdasági kellékről is.
A széles sárvédőre vevő lennék, ha nincs más érdeklődő. Elvittem vagy két hete egy kabint lakatolni. Az iparos benyomott százezret munkadíjra, az anyagot én állom. Már előzőleg is úgy gondoltam fülkenélküli marad.
Nekem egyik gépen sincsenek oldallemezek, az UA-28-é talán megvan.
Az 1967 utáni tipus az a bukóvasas, a maszk egy vas keretben van? Az oldallemeze kidudorodik a dinamóra?
Jah, most veszem észre én is. Ha jól emlékszem volt nekem 1953-as is. Sokan bírálják hogy egy nagy hibája van, törik a főtengelye a 2 hengeres csepel motornak. Oka, hogy csak a két végén alátámasztott. Nálam 25 év használat után, akkor is nem a gép tehetett róla, rossz volt a porlasztó, ráütött az egyik hengerre és pafff.
Mint köztudott bődületes fordulatszámmal bír, 300-400/perccel lehet dolgozni vele.
A főtengely törés másik kiváltója, ha valaki hallani kívánja az ütemeket az alapjárat 80-100, jó beállításnál még ez alatti.
Van nekem most egy zetor motoros UE-28-as. Nem sokat dolgozott, de az elhíresült kedvező zetor fogyasztáshoz képest, rémes. Rengeteget zabál, jó hogy én csepelhez szoktam. A 6 hengeres csepel motor kevesebb gázolajat nyel mint egy átlag MTZ.