Semmi, nyár van, kevesebb kocsi kell. Ha ősszel nem jönnek meg az új kocsik, akkor újra hadra fogják őket. (Szerintem e Merci megint nem fogja tartani a határidőt, én erre számolok.)
"Kötözk" ON:
felállítani mást, és máshol szoktak... Esetleg forgalombaállították? >:o)
Ezt a labdát le kellett csapni... Lásd tűzoltóautó...
"Kötözk" OFF...
De vannak, csak sajnos nagyon relatív: BPV-140 és AFC-658 a két 284-es fut. A BPV-052 (1980) ex miskolci és BPV-093 (1980) fut. GMX-021 Korai 415-ös fut, csak sajnos most már az első homlok fal szélvédője is ki lett cserélve, így egy kicsit fiatalabbnak tűnik.
Tényleg, a Merciről jut eszembe.
A VB honlapján van, hogy "5 új Mercit vettünk" és pamparam.
Namost ez az az öt lenne, amit még régebben vettek idén, vagy újabb öt?
Képes hírek Pécsről
BPV-009, leállításra került
BPV-014, leállításra került
BPV-041, leállításra került
BPV-043, leállításra került
BPV-045, leállításra került
BPV-057, leállításra került
BPV-058, leállításra került
BPV-108, leállításra került
BPV-109, leállításra került
BPV-118, leállításra került
BPV-136, végleg leállításra került
BPV-143, leállításra került
BPV-146, végleg leállításra került
BPV-154, selejtezésre került az idén.
A Mi MAN-ünk Salgótarján-Nógrádmegyer-Szécsény útvonalon közlekedik. Ez egy órás út (33 km), de az út minősége és az arra elő utasok tulajdonságai hamar nyomot hagynak majd rajta.
Az egyik Tisza Volános 15 méteres háromtengelyes kocsit törték össze eléggé (ránézésre azt mondaná az ember, hogy selejt lesz belőle, mert homlokfala és az alváz elejéből nem sok maradt)
Tizenkét ember sérült meg, mikor álló autóbuszba rohant egy másik, utasokat szállító busz ma reggel Algyőnél.
A baleset az algyői híd szegedi oldalánál történt ma reggel fél hét után néhány perccel. Győrffy Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője a WestelPress-nek elmondta: a sérülteket rövid idő alatt ellátták a helyszínre érkező szakemberek. A környék összes roham- és esetkocsija, valamint orvosi ügyelete is segédkezett a helyszínen. A 12 sérült közül tizen könnyebben, egy ember súlyos, egy másik pedig életveszélyesen megsérült. Mindannyiukat a szegedi kórházba szállították - írja a radio.hu.
Az Iveco - anno - a FIAT, a Sauer, a Deutz, és még pár haszongépjármű ( elsősorban teherautó) egyesüléséből, ill. a FIAT általi felvásárlásából jött létre.
Pár évvel később ehhez a teherautó birodalomhoz vásároltak pár autóbusz gyárat is.
Az Irisbus pedig az Iveco"Renault+spanyol buszgyárak piacra lépő egyesüléseként született.
Nem igazán működött a dolog.
Ezért úgy döntöttek, hogy szorosabb együttműködést alakítanak ki.
Így se nagyon ment.
Ekkor döntöttek arról, hogy egyesülnek.
Egyesülési terveiket az Unió verseny-piac felügyelősége nem hagyta jóvá, mert a vonatkozó szabályok szerint egyes Unios területeken ( E, F, I.) döntő piaci fölénybe kerültek volna.
Kötelezték az Irisbust, hogy vagy-vagy.
Előbb a Renault akarta megszerezni de a Renault igazgató tanácsa ezt nem hagyta jóvá, helyette a kamion gyártás felé fordult.
Így az Iveco=FIAT egyedül maradt, felvásárolta a még másoknál lévő IRISBUS részvényeket, s tiszta helyzet teremtődött.
Még részletezzem ?
SZVSZ kb. ennyi elég, a többi inkább már tiszta kötvény/közgadaságtan.