Ugyanmár, mindenki látja, hogy ez teherautómotor! Majd cseréljük a kartert laposra és úgy tesszük fel. Éljen a Volvo motoros Ikarus. (Mindez vicc, nem komolyan venni!!!)
Lehet, hogy a fotel kritikusoknak is van időről időre igazságuk. A kérdés az, hogy a sok esetben jól megfontolt, praktikus okokból meg nem fontolt kritikák hogy fordulnak termőre.
Tetszik a neve, szinte látom önt! Egy találkozón biztos megismerném a neve alapján! Nem szeretnék csalódni, ezért kérem, ha válaszolna erre a bejegyzésre, írja meg a nevét és az életkorát és akkor elnézem a "cikinek" szánt, rövid hozzászólásának helyesírási hibáit!
Térjünk a lényegre!
Komoly, megbízható forrásból tudom, hogy a fent látható, euro 6-os (OT kompatibilis) motorral lesz felszerelve.
Én mint kivülálló a Tr projekthez hozzászólva.. szerintem örüljünk mindannyian hogy a BKV mostanában rendkivül pozitivan áll hozzá a a régi jármüvek helyre állitásában ..Sajnos nem volt ez igy mindig.. remélem hogy ez a pozitiv irány későbbiekben ugyan ilyen erős ,illetve erősebb lesz.. számomra ez óriási öröm..
Vannak fotel kritikusok akinek halvány lila fingjuk sincs hogy mivel jár egy hiányos romhalmaz ujraélesztése... nyilván biztos egysze rsem szopott a melósokkal hogy is kellene ebből buszt csinálni... nem is akarom leirni egy jármű újjáépitési kinjait.. aki csak kivülálló sosem tudja meg... Aki pedig ilyet csinál nap mint nap.. szerintem az tudja hogy minden nap egy nehéz csata.
Tisztelet mindazoknak akik ilyenre szánják az idejüket és pénzüket..
Mint fogadatlan prókátor kifejtem a véleményemet az alant kerekedett vitát illetően. :)
Szerintem ahhoz, hogy valaki élesszemű és megszállott fanatikus legyen, nem alapfeltétel, hogy tevékenyen részt vegyen egy - jelen esetben busz - felújításában. Azt észre venni, hogy valami nem olyan, vagy nem úgy sikerült, illetve felhívni a figyelmet esetleg észre nem vett apró részletekre, számítógép mellől is lehet. Sokunknak van itt olyan megfigyelésekre alapozott, illetve kutakodásokból merített tudásbázisa, amely értékes lehet azoknak, akiknek megadatik az a siker, hogy egyet a közös kedvenceink közül újjá élesszenek. Ennek tálalása már más kérdés, de meg lehet találni azt a hangot, amiből építő jellegű hozzászólás, vagy kritika alakul ki.
Szerencsés ember az, akiben a fent említett megszállottság a tevékeny alkotó munkában képes megnyilvánulni egy jármű felújításában. Nyilván engem is lehet kritizálni, mert - azáltal, hogy én sem újítottam fel buszt - véleményemmel az okoskodók táborába tartozom.
Viszont a ...Te szedtél már szét?..újítottál már fel?..stb. kezdetű vagdalkozásokat egy érvek hiányában tett ideges kirohanásnak tartom.
Még egyszer mondom a kritika lehet építő, csak megfelelő stílusban kell elővezetni. Ha pedig szemmel láthatóan jogos, azt meg el kell tudni fogadni.
Ja, máskor is előfordult... A CKC miatt volt aki hisztizett, hogy ha már a protóra jellemző magasságjelzőt kapott, akkorr tessék úgy átépíteni / festeni... dafuq???
A Tr5-ön ennél nagyobb a hiba, ráadásul külsősnél készült.
De már mint mondottam volt...tisztában vagy ennek a munkának a nagyságával ? tudod milyen az mikor csak fényképek alapján tudsz helyreállítani valamit?20évesen otthona fotelből kényelmesen lehet kritizálni bármit....ezzel csak azt éritek el hogy :1az értelmes emberek nem írnak majd ide,2nem nagyon lesznek megosztva járműmentések,felújítások.És hozzáteszem nem ok nélkül...
Sajnos nem mindenki. Aki segíteni szeretne általában megtalálja a megfelelő csatornákat. Kritikát is meg lehet fogalmazni szerintem elfogadható stílusban. De ha bárki segítő szándékkal megkeresi pl. a BKV megfelelő döntéshozóit nem hiszem, hogy elutasításra számíthat. De engem felbosszant, amikor a tudás nélküli fröcsögés hódít.
Újítottál már fel bármit is?a válasz nyilván nem.....Nehéz valami olyat reprodukálni ami egyébként már nem létezik,vagy te jobban megcsinálod? megnézzük? amennyiben nem akkor szerintem ne kritizáld,örülni kellene a mostani vezetés veteránbarát hozzáállásához.
Ha elvégzed az egyetemet, és netán munkát is fogsz kapni, akkor tárgyaláskor érdemes érveket kérni, ezeket vagy ellenérvekkel cáfolni, vagy elfogadni. Végleges véleménykülönbség esetén is a tiszteletet megadni.Most úgy látom, a saját véleményedet kinyilatkoztattad és ennyi.Más járműnél is volt, hogy nem 100% lett minden helyreállítva, mert.... úgy volt gazdaságos.. így volt fenntartható.. szimplán csak egyszerűbb voltAz általam kifogásolt 405 lámpánál is kb. ilyesmi lehet a megoldás.
Akkor azt mondom. Szakember csinálta, és? Az nem ember, hogy ne követhessen el hibát? Vagy "isten" hogy ne lehessen megkérdőjelezni? Elcseszték a Tr5 felújítását, ez nem kérdés, de mivel szakemberek cseszték el, ezért nem lehet megszólni, annak úgy kell maradni?