Dede vagyunk csak biztos mindenki a traktorját babrálja.
Én pl azt teszem a szabadidőben, talán éljen május 1 alkalmából most a hosszu hétvégén meg tudjuk kicsit nyomni a dolgot. és már csak a festés lesz hátra. Tegnap feltetem próbapadra az önindítót és pikk pakk működött. Minden vezeték gyönyörűen be volt fogatva nem oxidálódott és még a gyári Csepel. Uh ez tetszett. A csoportkábel ujrakötéséhez vagyok egy kcisit lusta de majd megoldom. Valakinek esetleg akkutöltésmérő gyári????? Mert jelenleg az olajnyomás a höfok meg a töltés iylen gány NDK müszerek nem akarom igy hagyni. Olajnyomásmérőm már van gyári.
Ide is beirom, hatha nem nezel mar be az U-Csepel topicba (tudod, onnan iranyitottalak ide): emlitetted, hogy volt a csaladban Nepmotor, nincsenek rola esetleg fotok, csaladi kepek, amin latszik? Szerintem nagyon erdekelne par embert. Ha esetleg akadna ilyesmi, akkor beszkennelhetned es feltehetned valamelyik magyar motorkerekparokkal foglalkozo topicba. Koszi.
Van egy UE 28-as DUTRÁ-m és épp felújítás kellős közepén vagyok,de nagyon szükségem lenne a gépkönyvre. A trakesz nagyon jó állapotban van fasza ropogós a hangja igazi Csepeles, nem rég lett az is felujjítva. Kb 85%-ig eredeti a gép jelenleg, de szeretném elérni a 90%-ot a minősítés miatt.
Dobok egy képet a vas-ról. Ha ez elkészül akkor egy 50-es Dutra lesz a soron már várakozik ő is a felújításra.
Ha vki tud nekem gépkönyvet szolgáltatni nagyon nagyon hálás lennék
gyomán (békés megye) vannak egyik ismerősömnek eladó trakeszai.
- 57-es(?) holder, lásd mint a 38-as hsz. gyári fűkaszával, napi használatban:)
- bulgár vagy mittomén. lánctalpas kis jószág, nem az MTZ motoros, hanem perkins! ez is lábon jár, van rajta homlokrakodó, de asszem anélkül adná.
- valami piros rettencs is van. német, 52-es kiadás, 22 lovas, kéthengeres dízelmotorral. majd az okosok megmondják milyen márka:) talán "g" betűvel kezdődik. a hajtása olyan, mint a zetornak, hogy lehet emelgetni, rövídítgetni a gépet. ez mondjuk hengerfejes, de tán kész van már hozzá az új!
- nem beszélve a rengeteg kincsről, ami szanaszét hever az udvaron!
árakat nem tudok, de meg van valahol a neten is hirdetve:)
ha valakit érdekel, irhat ide is, előkeresem az öreg számát
tegnap sikerült hazaszállítatni a vater "új" trakiját.....SUPER ZETOR 50-es
elsö tulajtól jött,a család egyik barátjától,eredeti gépkönyv megvan,földet sose látott a gép!!csak vontatásra használták egész életébe,egy ringlispilt vontatgattak vele,a kardántengely még gyárilag le van sapkázva,a hidraulikával egyetlen egyszer emeltek egy vasat........majd lesznek képek világosba is,hétfön megyek arra....
A 80-as években még néhány űzemelt belőlűk,de úgy emlékszem átalakítva /modernizálva/elektromos önindítóra.Ebben az esetben érdemes lenne meghagyni eredetinek.
1,Ha mozdul a motor, önindító beűzemelés/motorforgatás nélkűl!!!/
2,Érdemes az olajat leereszteni,rendbe tenni a vízrendszert csövek,bilincsek,hűtő,vízpumpa.
3,vízzel feltölteni és figyelni az olajleeresztő nyílást.Ez idáig kb 100óra/ha nem szakműhely
a vater pont egy ilyet vett a múlt héten csak még nincs itthon.....egy pár hét a szállítás leszervezése.....ha itt lesz akkor majd már többet tudok a tipusról meg lövök be képeket,nagyon zsír állapotú elsö tulajos,traktorként sose használták,csak vontattak vele,a kardántengely gyári müanyagsapkával le van dugózva..............