Sose lehet tudni, hogy a háttérben "helyzet" vagy hülyeség van. De nem feltételezem egy volánról se, hogy előre megfontolt szándékkal nagy vonalra kis kocsit, kis vonalra nagy kocsit tegyenek. idióta házi szabályok szülhetnek idióta intézkedéseket.
Az SL222 rendszeres dolog, a 280 egyszer-kétszer volt. Nem hinném, hogy ezen esetekben mindig olyan körülmények jönnek össze, hogy nem lehet kisbuszt küldeni.
Forgalmat szervezni nem mindig könnyű, metrót is küldtek pótolni 260-ast. Ez volt. Pont azon a metrón voltam, amelyik az első volt, megállt a Stadionnál, 15 perc múlva jött egy 260-as. Számold ki, hogy egy metró kocsiba is többen férnek, 5 kocsis és kb 2 percenként jöttek.
Kocsikiadásnál meg sokmindent figyelembe kell venni, melyik kocsi javít, kik vannak vezényelve, mire van vizsgájuk. Mikor ezek megvannak, utánna csak ezekkel lehet variálni, ha valami közbejön napközben.
Egyébként szerintem a MAN biztos többet eszik (a könnyebb, jobb NABI Excel eszik kb. 35 litert, úgyhogy ez 40 körül lehet, míg a kisbuszra 15-nél többet nem tartok reálisnak).
Nálunk sokszor van az, hogy a 38/39/40-et SL222 (de a 40-esen már metán-Ik 280 is volt) viszi úgy, hogy 1-2 utas van, és mind a négy kisbuszunk (három Merci és egy Ik-Renault) a telepen áll.
A javítással sok a probléma, ezen túl a kocsival a probléma, hogy az ajtószelepek állandóan eresztenek, a forgózsámolyban meg gyakran eltörik a ..... . Ez az amit nem tudok megjegyezni, valami vezeték vagy cső.