A D3 2700 kg üresen (csak ezt tudom, mert nekem sajnos csak az jöhet szóba...), bár ilyenkor általában a megengedett össztömeggel kell számolni (pl. a terepjárás-elméletben is azzal kellett anno)
Pár hete, életemben először árultam járművet. Ugye mindig csak venni sikerült eddig.
Egy 50.000,- rozoga utánfutót.
A szöveg úgy volt, hogy "rozoga uf. az Egyedi elnevezés miatt univerzális forgalmi engedéllyel"
Az elsőnek odaígértem. Háááát, ha hallanád milyen szövegeket nyomtak el, mert kb. 30-an hívtak fel. :-) Bezzeg a félmilliós, meg a 3 millijós hájjtekk utánfutóra nem ugrik senki.
Fogalmam nincs. Egyszerűen a kuplungnak nincs köze a motorhoz. Tehát mint mechanikus eszköz nem is okozhat ilyet. Akkor viszont más teszi ezt, vagy nem a mechanikán keresztül. Számomra nem marad más mint az elektromosság. Mivel a kuplungban nincs jeladó, marad a testelés. Egyszerűen összekötném a motor különböző részeit az aksi testtel és megnézném, hogy továbbra is előjön-e ahiba...
Nem is kell a csörlőn rugózni, elég, ha a gyárinál több lámpát szeretnél, annak is ki van találva jogszabályilag a helye, darabszáma. A tetőlámpákért karóba húznak/máglyára vettetnek, ízlés szerint. A Szemes elvtársnak -elmondása szerint- a tetőcsomagtartót is le kellette vennie a vizsgára. Hmm...
Egyébként én hiába nézem a gyalogost a zebrán, ha jön a hüjjegyerek és kielőz.
"Az oké, hogy be lehet faragni, de tipikus szívás bármit is szerelni, aminek nem érhető el minden oldala szabadon, hanem mászókázni kell a kocsi alatt vagy nőgyógyászként matatni dolgok között."
Szerinted miért választottam klímás lököst?
És itt nem arra gondolok, hogy a felhevült kötél hűthető. Hanem a klímás definek 8 centit kilóg az orra.
Az oké, hogy be lehet faragni, de tipikus szívás bármit is szerelni, aminek nem érhető el minden oldala szabadon, hanem mászókázni kell a kocsi alatt vagy nőgyógyászként matatni dolgok között. Takarítani, karbantartani sem leányálom, ha valami a "kasztnin" belül lakik. Ehhez képest egy lökösre kirakott csörlő pillanatok alatt dzsuvázható, szétszedhető, drótozható stb.
A gyalogosvédelem ott kezdődik, hogy a fogalmatlan gyalogost megtanítják közlekedni (a KSH statisztikák szerint a gyalogosgázolások közel felében vétlenek az autósok), majd a lehető legjobban szeparálják a gyalogos-, és járműforgalmat, végül pedig brutál módon beleverik az autós fejébe az oktatás során, hogy a szükséges kontaktzónákban (gyalogátkelőhely és társai) rohadtul ésszel kell közlekedni. Ha mindez megvan, akkor lehet rászállni a csörlőre meg a többire. Ugyan már, NKH-éknál számolgattak picit? Mekkora az esélye annak, hogy valakit:
- pont egy terepjáró üt el,
- amin van csörlő,
- és nincs lökhárítóba süllyesztve?
Ha kiülnénk egy forgalmasabb városi kereszteződésbe, a forgalomszámlálás eredménye biztosan azt mutatná, hogy 0.1% alatti az esély. Ehhez képest hányan járnak tükörradiál vagy kínai csodagumikkal, fos fékkel, lengéscsillapítóval stb. Na meg minden 8. balesetet ittas vezető okozza. Szóval ez a csörlős műsor műbalhé a hatóság részéről, semmi más.
Namármost, az ilyen hápogóknak megmutatnám a Series III military spec lökösét. Oszt akkó azon nincs csörlőtok se, mégis belehal, akihez hozzáér. :)
Amúgy meg csak kicsit kell faragni, és beférne a lökös mögé a csörlő. Még a Classic Range-ben is be lehet faragni, csak a váltóolaj-hűtő csöveit kell átalakítani, meg egy picit feljebb pöccinteni a klímahűtőt, oszt úgy elfér, hogy még az alvázból se lóg ki, nemhogy a lökhárítóból.
Mert este a retteklubbon jól megaszongyák a fókuszba,hogy a zebrán a gyalogosnak elsőbbsége van!
Akkor is ha beledöglik!
Engem meg úgy tanítottak,hogy nézzek körül és ha nem jön semmi vagy egyértelműen átenged akkor átmehetek és nagy valószínűséggel megúszhatom élve! Mert hát ugye nekem a zebrán elsőbbségem van és az autós lesz a hibás ha elüt de könnyen lehet,hogy rajtam az már nem sokat fog segíteni ha őt leültetik!
Az betyáros! Mondjuk itthon (is) túlizgulják a kérdést, szerintem ha valakit elcsap egy Defi, annak már mindegy, hogy volt-e rajta csörlő vagy sem. A másik meg az, hogy első körben meg kellene tanítani a polgárt, hogy mikor, hogyan illik átmenni az úton, mert az mp3-lóg-a-füléből típusú kamikázék random módon ugrálnak napi szinten az ember elé a városban, a sinushullám alakban kivilágítatlanul kerekező mattrészeg józsibácsikat pedig szintén nem a csörlő öli meg a kocsi elején, hanem a saját hülyeségük.
Ahogy látom, itt mifelénk már az E.on és társai sem tudják elintézni a lökös előtt lévő csörlőházat, az új Rangereken és Amarokokon szépen ki van vágva a műanyag és be van süllyesztve a csörlő.