Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

korzo Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40279

Közben mellébeszéltem: meghaladják. Nekem a 90-es LandCruiser is meghaladja.

Előzmény: turbo2 (40277)
korzo Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40278

A D3 2700 kg üresen (csak ezt tudom, mert nekem sajnos csak az jöhet szóba...), bár ilyenkor általában a megengedett össztömeggel kell számolni (pl. a terepjárás-elméletben is azzal kellett anno)

Előzmény: turbo2 (40277)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40277

csak kérdezem: A 2500 kG-OT  MEGHAladják a diszkók ?

 

Mert szerintem a range össztömege több mint 2500 kg.

 

És akkor mi is a könnyebség ,  mert én nem találtam igazán beazonositható idézetet  a müben..

Előzmény: fúrószár (40274)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40276

Látod, én meg most kandidálok. :-)

Előzmény: korzo (40275)
korzo Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40275

Ezek jófejek, náluk diplomáztam (c:

(mezőgazdasági gépészmérnök, járműtechnika szak)

Előzmény: fúrószár (40274)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40274

Tanárúr!

 

Akkor toljuk a leckét!

 

http://www.ibbhungary.hu/d-projects/mezei_laib_tata_2010.pdf

 

Arról volt szó, hogy beépített ember. Noskérem, az egyenes út jobb.

Az enyémen készül a gyűrődőzóna a nyalogosok kedvéért. Persze ez is szabadalmaztatva. Aztán majd ebből jól megmillijomosodom.

Előzmény: spapda (40258)
joegabi Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40273
Előzmény: Vizdi78 (40262)
Discota Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40272

Van e valakinek ilyen gumival tapasztalata? :

 

http://www.ficsor.hu/gumi_felni/gumi_aloldal.php?item=80&gyarto=Italia%204x4%20terepgumi&modell=COUNTRY&tipus=terepj%E1r%F3&idoszak=4%20%E9vszakos&meret_ossz=265/70R16

 

Illetve vajon D1-en elfér a 265/70R16?  Átmérője biztosan, a szélessége a kérdés.

 

Köszi

terrano1 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40271

Mos mééér?

Há mer nem beszélni kicsit mádzsár?

Hiszen lemeztetős a gép, meg EDS-es!:-)

Előzmény: Boery (40269)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40270

Nem hüJe, és nem poénkodik, ez a valóvilág.

 

Pár hete, életemben először árultam járművet. Ugye mindig csak venni sikerült eddig.

Egy 50.000,- rozoga utánfutót.

A szöveg úgy volt, hogy "rozoga uf. az Egyedi elnevezés miatt univerzális forgalmi engedéllyel"

 

Az elsőnek odaígértem. Háááát, ha hallanád milyen szövegeket nyomtak el, mert kb. 30-an hívtak fel. :-)  Bezzeg a félmilliós, meg a 3 millijós hájjtekk utánfutóra nem ugrik senki.

Előzmény: Boery (40269)
Boery Creative Commons License 2014.05.18 0 0 40269
Discota Creative Commons License 2014.05.17 0 0 40268

Rövid összeállítás a múltkori kiruccanásról:

 

https://www.youtube.com/watch?v=tRDgfWXxZ-I&feature=youtu.be

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 40267

Diagnosztikara meg sok lehetosegem van a kozelben!  :) azert koszonom!

Előzmény: discov8 (40266)
discov8 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 40266

Csak diagnosztikával. Tisztogatás nem számít. 

Előzmény: Törölt nick (40265)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 40265

jo otlet, azt hogyan tudom kimerni, hogy rossz? Esetleg pucoltasam ki az osszeset?

Előzmény: discov8 (40264)
discov8 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 40264

Jeladós porlasztó ?

Előzmény: Törölt nick (40244)
turbo2 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40263

Fogalmam nincs.  Egyszerűen a kuplungnak nincs köze  a motorhoz. Tehát mint mechanikus eszköz nem is okozhat ilyet. Akkor viszont más teszi ezt, vagy nem a mechanikán keresztül. Számomra nem marad más mint az elektromosság. Mivel a kuplungban  nincs jeladó, marad a testelés.  Egyszerűen összekötném a motor különböző részeit az aksi testtel és megnézném, hogy továbbra is előjön-e  ahiba...

Előzmény: Törölt nick (40250)
Vizdi78 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40262

Megrángattam ott is de semmi. Megnézettem, és jó eséllyel féltengely menesztőtárcsa kombó probléma:(

 

Előzmény: pinguru (40226)
élijen Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40261

Nem is kell a csörlőn rugózni, elég, ha a gyárinál több lámpát szeretnél, annak is ki van találva jogszabályilag a helye, darabszáma. A tetőlámpákért karóba húznak/máglyára vettetnek, ízlés szerint. A Szemes elvtársnak -elmondása szerint- a tetőcsomagtartót is le kellette vennie a vizsgára. Hmm...  

 

Egyébként én hiába nézem a gyalogost a zebrán, ha jön a hüjjegyerek és kielőz.

Előzmény: spapda (40258)
fúrószár Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40260

"Az oké, hogy be lehet faragni, de tipikus szívás bármit is szerelni, aminek nem érhető el minden oldala szabadon, hanem mászókázni kell a kocsi alatt vagy nőgyógyászként matatni dolgok között."

 

Szerinted miért választottam klímás lököst?

 

És itt nem arra gondolok, hogy a felhevült kötél hűthető. Hanem a klímás definek 8 centit kilóg az orra.

Előzmény: spapda (40258)
Defi 110 sw Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40259

Szia !

 

Valami hasonló , lehet van Szentendrén de biztosan nem ez .

A kocsi Debrecenben van és minden ami van rajta saját gyártás, amit árulunk is.

 

Üdv:Gabi

Előzmény: Prolee2 (40225)
spapda Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40258

Az oké, hogy be lehet faragni, de tipikus szívás bármit is szerelni, aminek nem érhető el minden oldala szabadon, hanem mászókázni kell a kocsi alatt vagy nőgyógyászként matatni dolgok között. Takarítani, karbantartani sem leányálom, ha valami a "kasztnin" belül lakik. Ehhez képest egy lökösre kirakott csörlő pillanatok alatt dzsuvázható, szétszedhető, drótozható stb.

A gyalogosvédelem ott kezdődik, hogy a fogalmatlan gyalogost megtanítják közlekedni (a KSH statisztikák szerint a gyalogosgázolások közel felében vétlenek az autósok), majd a lehető legjobban szeparálják a gyalogos-, és járműforgalmat, végül pedig brutál módon beleverik az autós fejébe az oktatás során, hogy a szükséges kontaktzónákban (gyalogátkelőhely és társai) rohadtul ésszel kell közlekedni. Ha mindez megvan, akkor lehet rászállni a csörlőre meg a többire. Ugyan már, NKH-éknál számolgattak picit? Mekkora az esélye annak, hogy valakit:

- pont egy terepjáró üt el,

- amin van csörlő,

- és nincs lökhárítóba süllyesztve?

Ha kiülnénk egy forgalmasabb városi kereszteződésbe, a forgalomszámlálás eredménye biztosan azt mutatná, hogy 0.1% alatti az esély. Ehhez képest hányan járnak tükörradiál vagy kínai csodagumikkal, fos fékkel, lengéscsillapítóval stb. Na meg minden 8. balesetet ittas vezető okozza. Szóval ez a csörlős műsor műbalhé a hatóság részéről, semmi más.

Előzmény: Tie (40257)
Tie Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40257

Namármost, az ilyen hápogóknak megmutatnám a Series III military spec lökösét. Oszt akkó azon nincs csörlőtok se, mégis belehal, akihez hozzáér. :)

 

Amúgy meg csak kicsit kell faragni, és beférne a lökös mögé a csörlő. Még a Classic Range-ben is be lehet faragni, csak a váltóolaj-hűtő csöveit kell átalakítani, meg egy picit feljebb pöccinteni a klímahűtőt, oszt úgy elfér, hogy még az alvázból se lóg ki, nemhogy a lökhárítóból.

Előzmény: spapda (40255)
terrano1 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40256

Mert este a retteklubbon jól megaszongyák a fókuszba,hogy a zebrán a gyalogosnak elsőbbsége van!

Akkor is ha beledöglik!

 

Engem meg úgy tanítottak,hogy nézzek körül és ha nem jön semmi vagy egyértelműen átenged akkor átmehetek és nagy valószínűséggel megúszhatom élve! Mert hát ugye nekem a zebrán elsőbbségem van és az autós lesz a hibás ha elüt de könnyen lehet,hogy rajtam az már nem sokat fog segíteni ha őt leültetik!

Előzmény: spapda (40255)
spapda Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40255

Az betyáros! Mondjuk itthon (is) túlizgulják a kérdést, szerintem ha valakit elcsap egy Defi, annak már mindegy, hogy volt-e rajta csörlő vagy sem. A másik meg az, hogy első körben meg kellene tanítani a polgárt, hogy mikor, hogyan illik átmenni az úton, mert az mp3-lóg-a-füléből típusú kamikázék random módon ugrálnak napi szinten az ember elé a városban, a sinushullám alakban kivilágítatlanul kerekező mattrészeg józsibácsikat pedig szintén nem a csörlő öli meg a kocsi elején, hanem a saját hülyeségük.

Ahogy látom, itt mifelénk már az E.on és társai sem tudják elintézni a lökös előtt lévő csörlőházat, az új Rangereken és Amarokokon szépen ki van vágva a műanyag és be van süllyesztve a csörlő.

Előzmény: Kisa.kreatív (40254)
Kisa.kreatív Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40254
Előzmény: Kisa.kreatív (40253)
Kisa.kreatív Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40253
Előzmény: spapda (40232)
terrano1 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40252

Nem jön le!

Legfeljebb erőszakkal de csak akkor szokták levágni ha zavaróan zörög!

Illetve az egyik lejön, amelyik alatt a kerékőrös csavar van.Ennek be van horpasztva a vége,hogy felismerhető legyen.

Legalábbis a P38-nál így van de gondolom a Disconál is.

Ha rajta a kupak akkor 27-es kulcs kell ha levágod a csavarról akkor 26-os.

Előzmény: Prolee2 (40249)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40251

Bocs, ez kerdes turbonak szolt? Vagy aki tud ra esetleg valaszolni!

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 40250

es merre talalok test kabeleket, ami ezzel kapcsolatba hozhato?

Előzmény: Prolee2 (40249)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!