Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagy.attila Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14610

akkor nem a 14 es?

Előzmény: B&F1 (14609)
AAAAAAAAAAAAAAA
B&F1 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14609

195/65R15

Előzmény: nagy.attila (14607)
B&F1 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14608

Ha záráskor a távirányítóra rányomsz még egyszer (10-15 másodpercen belül?) akkor lereteszeli az ajtókat,azaz

belülről sem tudod felhúzni a nyitó gombokat!Az ablak betörése esetén sem tudják kinyitni egyik ajtót sem!Ezt a műveletet ha kulcscsal zárod be az ajtót is működik!Kulcs jobbra elfordít,majd mégegyszer és akkor is reteszelnie kell!

 

A gyújtás,majd indítás után a kulcsot ha nem alaphelyzetig fordítom vissza nekem sem lehet kivenni,de újra ráindítani sem,viszont

ha teljesen visszafordítom alaphelyzetbe,nem kell hozzá kivennem hogy újra gyújtásra tegyem,majd indítsak!

Elég hülye megoldás,ha ki kell venni a kulcsot,mert egy lefulladáskor mondjuk piros lámpánál elég macerás dolog,hogy kulcs ki,majd vissza,mint ha csak gyújtás le és már indítasz is!

Előzmény: isuzuvectra (14592)
nagy.attila Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14607

sziasztok.megtudná nekem mondani valaki hogy az 1998/02   2.0DTI motoros vectrát milyen kerekekkel szerelték? a lyukelosztás 4*100! mert hétfőn viszem KPM vizsgára.oda meg csak a gyári méret kellene.

novoz Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14606

A zár reteszélésről még annyit, hogy tudtommal a risztót is csak a második nyomásra kapcsolja be.

Előzmény: isuzuvectra (14592)
Vlad19 Creative Commons License 2011.11.18 0 0 14605

Az azért attól is függ milyen zárbetét van neki benn. Nekem a gyárival szépen működött (kihúzás nélkül is újra el tudtam forgatni) egészen addig amig el nem törött a tengelye. Csere, utángyártott zárbetét 6.000 + átlamellázás 1-2.000. Na azzal már úgy működik nekem is mint ahogy isuzuvectra írta. Ha teljesen visszatekerem a kulcsot alapállásba onnantól nemtudom újra ráadni a gyújtást, csak ha kihúzom-visszadugom. Más elven működik egyszerűen az utángyártott zár meg a gyári zárbetét. A gyári már kijjebb ugrott kicsit a helyéből mikor 0- állásba tekerted, az utángyártott viszont csak akkor ugrik ki mikor kihúzod a kulcsot.

Előzmény: varkert (14603)
isuzuvectra Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14604

ahaaa, már értem.

köszi, hasznos volt a video

Előzmény: varkert (14603)
varkert Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14603

pontosan. ha pénzt akarsz spórolni akkor kiveszed te a zárat és elviszed lamelláztatni, de vigyázz ha kiveszed a zárat a kúlcsot nehogy kihúzd belőle mert az összes lamella kiesik

http://www.youtube.com/watch?v=O9iTgerYbSs

Előzmény: isuzuvectra (14599)
varkert Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14602

valami elektromos kütyü motor ami gázolajjaműködik, az enyém sem működött mert kikötötték, a csatit visszadugtam a biztosíték táblánál a biztosítékot beraktam és láss csodát működik

Előzmény: nagy.attila (14601)
nagy.attila Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14601

ja értem.azt hittem hogy állófűtés.mert megyen bele egy kis vékony gázolajcső ami a szűrő előtt csatlakozi le és megyen bele abba a valamibe! köszönöm a gyors választ!

varkert Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14600

Nekem is van ilyen a Vectrámban, ha egyről beszélünk (szemben állsz a kocsiddal és bal oldalon  a tűzfalnál van egy fekete doboz ) az nem állófűtés hanem segít, hogy a víz hamarabb melegedjen fel.

Előzmény: nagy.attila (14596)
AAAAAAAAAAAAAAA
isuzuvectra Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14599

és akkor az eredeti kulcsal tudom inditani utána?

Előzmény: varkert (14598)
varkert Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14598

Az első kérdésedre a válasz, pontosan így kell működnie nem vagyok bíztos, de a pontos neve retesz zár.

A második kérdésedre a válasz: Én is hasonló cipőben jártam, kb 1 évvel keződött, utánna jött az hogy a kulcsot néha nem tudtam elfordítani csak kb a 10-20 ki-ke húzgálás után, 1 hete beűltem és már egyáltalán nem tudtam elfordítani. A vége zártörés lett, bontóból vettem egy zárat 12.000 Ft-ért és kicseréltem. Ez sajnos opel betegség. A lamellák elkopnak egy idő után és ilyeneket produkálnak, ha rám hallgatsz kiveszed a zárbetétet és átlamelláztatod azt hiszem kb 7.000 Ft.

Előzmény: isuzuvectra (14592)
isuzuvectra Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14597

ez a biztonsági funkció csak akkor veszélyes, ha lezárom hogy ne lehessen kulcsal se nyitni, és utána valamiért a távirányito nem nyitja ki.

Előzmény: isuzuvectra (14595)
nagy.attila Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14596

nekem meg olyan kérdésem van hogy van egy 1998-as évjáratú2.0DTI Ecotec motoros vectrámés megláttam a tűzfal és a motor között valami kütyüt amire többen mondják,hogy állófűtés.de annak az lenne a szerepe,hogy gyújtás nélkül bekapcsoljon.na de ez nem kapcsol be.hiába nyomogatom össze-vissza a gombokat.mert csak a digitális vezérlés van semmi más.hogyan tudom azt használni?vagy azis olyan mint az izzítás hogy x hőmérsékletig nem kapcsol be?válaszotokat köszönöm!:)

isuzuvectra Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14595

aha, igy már értem.

köszi a segitséget

Előzmény: nagy.attila (14594)
nagy.attila Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14594

az előző kérdésre válaszolok.a második kattanás az az hogy nem tudják kinyitni sima vectra kulcsal.még tesem!vagy ha levan húzva az ablakod és kétszer megnyomod a gombot akkor ha felhúzod belülröl a nyitógombo takkor sem nyillik ki az ajtó.ez egy ilyen retesz nagyon jó!a kulcsokkal nincsen semmi baj ez mind ilyen!nyugi nincsen vele semmi baj!

varkert Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14593

Szia!

Nekem is ez volt  a problémám, ezt az opelnál is tudják, hívd fel a hozzád legközelebb opel szervízt és kérdezd meg, hogy mennyibe kerül a szoftverfrissítés. Nekem kb 3 éve volt 3000 Ft.

Előzmény: Törölt nick (14586)
isuzuvectra Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14592

Sziasztok!

1 hete sikerült vennem egy 97es 1,7 td isuzu motoros b vectrát. Meg vagyok vele elégedve eddig, csak lenne 1-2 kérdésem.

 

Az első az lenne, hogy ma néztem, ha megnyomom a távirányitón a zárás gomobot lezárnak az ajtók és ha megnyomom mégegyszer a zárást ujra felvillannak az indexek és egy halkabb kattanás hallatszik, mint ami sima záráskor szokott lenni. mi lehet ez??

 

a másik kérdésem pedig az lenne, hogy az normális lehet hogy ha ráadom a gyujtást vagy inditok és a kulcsot visszaforditom telejesen alaphelyzetbe, akkor nem tudom ujra elforditani, csak akkor ha kihuzom és ujra visszadugom

 

 

A segitséget köszönöm előre is !!

MBman Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14591

A Gatessel vigyázz. Én beszoptam vele, mert túl alacsonyan tartotta a hőfokot, óra szerint 80 fok alatt. Hamar bemelegedett a motor, meg minden, de nem igazán tetszett a dolog. Mikor kivettem és megnéztem, akkor láttam, hogy ez nem is Gates által gyártott termosztát, hanem VERNET. Csak a Gates csomagolja be. Szóval mielőtt elhozod, bontsd ki, mi van benne. Én amúgy a Wahlert ajánlom.

Előzmény: extrembmx (14589)
extrembmx Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14590

csak én nem találok 5x110 es mankókereket,vagy valóban nincs? van egy 195/65R15 ös gumim gyári lemezfelnin,de túl nagy helyet foglal a csomagtartóban... :/

AAAAAAAAAAAAAAA
extrembmx Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14589

Unixnál találtam termostátot,és azt mondták a gyárival megeggyező,és majdnem 9 ezer forint.. Volt egy másik Gates az meg vagy 18ezer volt... Hmm....

Közben ma csináltam egy két képet:         nekem tetszik és nagyon szeretem :)

imate Creative Commons License 2011.11.17 0 0 14588

Elvileg 10-14c-nél nem izzít. Ezért teker annyit.

Tech2vel lehet bele nyúlni úgy emléxem.

Előzmény: Törölt nick (14586)
kapufa00 Creative Commons License 2011.11.16 0 0 14587

Szia!

nekem is elég rövid ideig izzít, ezért én úgy szoktam csinálni, hogy gyújtás kapcsolást követően megvárom még elalszik az izzítást visszajelző, majd még kb 10 másodpercet várok, majd újból gyújtást kapcsolok, és ezt követően várok még 5-8 másodpercet és csak utána indítok. Ez nálam nagyon bevált, mert egy pöccentésre indul a legnagyobb hidegben is. Persze ehhez az aksinak is becsülettel kel tudni forgatni a motort.

Előzmény: petyka_82 (14573)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.16 0 0 14586

Én nem is értem ezt: Undorító, hogy miért csak minusz fokban izzít. Nálunk a garázsban mikor minusz 10-15 van kint, akkor is plusz 3 fok van. Ehhez képes minden reggel reszelek egy sort. Utána indul, csak idegeítő. Azt hallottam, hogy valami hőmérő van benne. Nem lehet azt kiiktatni? Akkor mindig izzítana, de nem lenne vele gond.

Előzmény: petyka_82 (14573)
MBman Creative Commons License 2011.11.16 0 0 14585

"A fűtő cső szétcsúszát arra értettem,hogy maga a műanyag "légterelők" csúsztak szét valahol!Gondolok itt arra,hogy a műszerfalban valahol elnyomja a meleg levegőt!Vagy ez nem lehetséges?"

 

Csak a lábtérbe vezető levegő csatorna tud szétcsúszni, a többi az nem.

Előzmény: B&F1 (14578)
Vlad19 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 14584

Azaz igen. Nekem is ilyen van benne. A többit nem rakták B vectrába. Legalábbis nem ehhez a motorhoz.

Arra mondjuk kiváncsi lennék hová megy az a kis fütyi a többinek a tetejéről.

Előzmény: extrembmx (14583)
extrembmx Creative Commons License 2011.11.15 0 0 14583

De ugye jól gondolom hogy a 12 ezres lesz az? Mert ha ne mis innét rendelem,legalább már tudok mit mondani itthelyben a boltban....

Előzmény: Vlad19 (14582)
Vlad19 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 14582

Kell hozzá tömitőgyűrű is, de az csak pár forintba kerül. Nemtudom adják-e hozzá ezekhez (nekem a gyárihoz nem járt) de amig nincs az is a kezedben, azért ne állj neki kicserélni majd.

Előzmény: extrembmx (14581)
extrembmx Creative Commons License 2011.11.15 0 0 14581

http://www.fekmester.hu/webshop/opel-astra-benzin-1.60-2001-hutorendszer-termosztat-termosztat-gates itt van 3 termosztát  x16xel motorhoz

 

2db 15550 ft egy pedig 12625 nos mind a 3, 92 fokon nyit,de nekem nincs semmi kis külön csonk... szal ezekszerint a 12 ezres lesz az? am meg gondolom miért drága.. mert ha egybe van ezzel az alu öntött házzal akkor megértem,nem csak a lemez belső része.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!