Közzétették a 2017-es belga forgalmi adatokat. Az R1 (antwerpeni körgyűrű) legterheltebb szakaszán naponta 225.330 személygépkocsi és kisteherautó, valamint 50.885 nehéz tehergépkocsi halad. Ez NEM ÁNF, mivel csak a tanítási napokat mérték. Mindenesetre ez valamivel több, mint 350 ezer egységjármű, az ÁNF-ben is valahol 300 ezer környékén lehet. Igaz, ezen a részen tíz forgalmi sáv áll rendelkezésre, de így is minden nap torlódik.
Ez egyébként Madridon kívül Európa legforgalmasabb útszakasza.
Ha szabályosan közlekedsz, akkor nem 7 perc a különbség. Az északi elkerülő szívás, ha megy előtted valaki, akit nem tudsz megelőzni. Én eddig csak olyanba futottam bele.
Az összes ismerősöm és én is mind az M85-86-on megyünk, senkinek se jutna eszébe Veszprém felé kerülni, egyszerűen túl nagy időveszteség. És van arra is kamion épp elég. A díjmentesség meg nem fog sokáig tartani.
8-as út Várpalota elkerülő átadva. Néztem a képeken, hogy Veszprém felé a Nyugati vége felé még 3 sávos rész is van mint kapaszkodó sáv funkcióval. Ja és ma jutott eszembe, hogy hát Veszprémtől Herend nyugati végig is 2*2 sávos a 8-as, el is felejtettem, így potenciálisan már azért elég jól alakul ez a ráadásul teljesen díjmentes útvonal. Veszprém meg az északi elkerülővel hamar letudható, jobb mint a 8-ason kerülni a várost.
Leírtad, miért nem, mert az M1 nem jó, sőt nagyon is nem. Sokkal lassabb, és kiszámíthatatlan mostanság már arra közlekedni. A 8-as úton meg nulla forgalom van Veszprém után, és nincs is nagyon település, jól lehet haladni, és km-ben is rövidebb. Az M1-M85-M86-84 irányban 21 km-el hosszabb, de csak 7 perccel rövidebb, mint az M7-8-84-es útvonalon menni. Na ez a 7 perc nyereség is elvész mától a Várpalotai elkerülő átadásával.
A kormány az elmúlt időszakban döntött arról, hogy az M4-es autópálya Szolnok-Berettyóújfalu szakaszának tervezésére is biztosít forrásokat, ez a kapcsolat is fog épülni
Nem tudom, mit mondanak a statisztikák, de a Biharkeresztes-Berettyóújfalu-Debrecen vonalon; illetve Püspökladány felé a 42-esen szinte hetente vannak halálos balesetek. Csak most a hétvégén 2 személygépkocsit taroltak le a kamionok: mérleg: 3 halott+1 életveszélyes sérült. (Hozzáteszem, hogy a múlt péntek esti havazás után reggel még nem volt normálisan letisztítva a 47-es sem....
Nekem ebből ennyi volt a lényeges, azaz megerősítés: "Felhívta a figyelmet, hogy a várpalotai elkerülő pénteki átadásával Székesfehérvár és Veszprém között teljessé válik a 2x2 sávos kapcsolat."
Szombaton megyek Pestről Gércére, ki is próbálom oda-vissza, sőt jövő csütörtökön meg Veszprémbe megyek, így oda is jó lesz, nagyon hiányzott már. Már csak az M7-ről lehajtav azt a nyamvadt körforgalmat csinálnák már meg Székesfehérvárnál, mert most már ott van állandóan dugó. Nem igaz, hogy egy autóút bekötést nem tudtak volna bekötni rendesen az M7-esbe.
A 39180 alá valahogy elfelejtetted a 39187-et betenni - és még én vagyok a szelektíven olvasó?
Az előbbiben leírod, hogy Natura 2000, az utóbbiban meg hogy azért simán kettévágnád az erdőt. Amint a hozzászólásom alján látszik is, én a 39187-re válaszoltam.
Ha jártál volna arra, tudnád, hogy Fertödtöl északra nem vihették a Fertö/Hanság miatt, a várostáblától délre 50 m-re meg már Szemiklós kezdödik, úgyhogy csak délre kerülhettek, arra, amerre a nyomvonal vezet.
Ez a baj. Hogy csak a burkolatot javítják. Pedig ott az alépítményt is kellene. Herceghalom környékén egy helyen konkrétan a sóderágy is kilátszik, akkora a lyuk...