Igen a bukócső gyári rendelhető tartozék volt, és a tetején ponyva volt varrva mint nektek és az elejéből egy rész nyitható volt mint egy tetőablak, az is lesz.
Az a keret is gyári ami nektek van ,de sokan becsinálták lemezzel azt a csőkeretet és a beszállónyilásra tettek egy ajtót is nekünk iylenre van átalakítva.
Viszont egy kérédésem lenne. A doblemez és a fülke oldala összeillesztésénél milyen profilu gumival van megoldva???? egy U profilu gumi??? vagy L alaku és fel van szegecselve a fülke oldalára???
Ma új családtag érkezett a hofherr és a 28-as mellé. Egy bukócsöves 50-es Super Zetor.
Egy mobil gattert hajtott szegényem uh a fűrészpor sok helyen megtalálható rajta olajjal vegyítve, de egy uj akksit beletettünk és már tutult is. dekompresszprral 4-et fordult visszanyomtam az első röffre indult. Na persze kapott dúsítót is.
A motorrol csak anyit .hogy kikell hozni a mühelyböl egykicsit leporolni.Aztán csinálunk rola képet.Utánna majd felrakom ide.Bocs nem Gy-s házán lakom.
Megnéztem a rajzot.Szerintem egy jóerös körmöslehuzó kell hozzá.Aminek vastag az orsoja ,és kicsi a menetemelkedése.Lánggal megmelegiteni/gáz-oxigén/de a fogaskerék ne égjen meg!Gondolom ezt te is tudtad? Nemtudom tudtam-e segiteni?
A kollégámnak is van ilyen motorja.Lehet hogy eladára kerül.A gépet már elvitték,ez tartalék motor volt.Maradt még egy-két apróság.Üdv.
szerintem meg szarabb, ahogy egyre többen vannak jelen. Pár éve még rendesen a faluban volt, nem kint a pusztán a tűző napon. Hamarabb lemotoroztunk 10 kilóméterre egy lévő étterembe zabálni és vissza, mint ahogy ott kaptunkvolna kaját, akkora sor volt.
Igen,mi voltunk BOKOR-ban traktormajálison.Nagyon szuper volt.Évröl-évre egyre jobblesz.Párképet én is raktamfel itt az index forum "Csepellel bamakoba" oldalra.Csá mindenkinek.
Sziasztok, ne hari hogy beirok ide minden előzetes nélkül, de meg tudjátok szakérteni mi ez? Egy nagy tekercs van a belselyében, amit egy fogaskerekes csúszóérintkező oszt két hengerre vagy legallábbis kétirányba, jelzés felirat ennyi :38
De már mindegy, egész jól állok vele, a fülkén kivül gyakorlatilag majdnem minden kész van. Ki kell hegeszteni az alját, festés aztán kész meg egy két nap alatt megvan a villamosság, sikerült hozájutnom zsir uj fémházas lámpákhoz, elég jól hasonlít az eredetihez, ja meg két gyári tükörhöz is a kerek alakuhoz amiért ki kell nyulni ha tolat az ember mert berezonál:D:D:D:D:D:D:D:D
Ja uh ezek vannak, teszek fel képet róla ma délután felszórom rá a kerekeket aztán lefényképezem
Üdv. Zetor K25-höz használható állapotú hűtőt keresek, állítólag a régi Skoda Octáviában is ilyesmi van.Előre is köszi, ha foglalkoztok vele. telefonom: 30-9148152
hűűű, hát ez kellemetlen:)))) nekem csak a fülke nélküli kis kéthengeres teccik, de az nagyon!!!
nem tom mennyiért ment el, de van gondja az öregnek, meg kell a pénz rendbe tenni a tanyáját... egy kis zetort akar összerakni, és azzal csinálni mindent:) a többit meg eladja... a holder remélem sose kel el, mert akkor hátha örökölhetném:)))
na majd holnap rákérdezek, van e neki ilyenje..., hátha! ugyis jön a moslékért a konyhára.
Ami fülkés az mind hátulbeszállós:D De élete legnagyobb hibáját követte el ha egy 1000-es Dutrát eladott ha meg olcsón adta el akkor én követtem el életem legnagyobb hibáját hogy nem vettem meg:DDDDDD
Inkább adta volna el azokat a játékszereket amikről tettél fel képet. Na ma vettem papirszűrőbetétet az üzemanyagszűrőbe uh megcsinálom az üzemanyageláátást ma. hétvégén meg ha minden jól megy kilakatoljuk a fülke alját, az egész zártszelvényvázat kicseréljük.
Még mindig keresek UE 28(4X4) 67 előtti Dutrához gépkönyvet alkatrészkatalógust, mert sajnos Gergőt nem érem el már egy hete aki igért nékem iylet.