TRW a kormánymű.az oszlop pedig olyan amit írtam előttem csínálta a szerelő torxos volt a csavarja és nem lehet csak egyponton feltenni.4000 volt a légzsáklevétel mivel nem tudott mást csinálni vele.pontosan már nem tudom hogy milyen alkatrész lett beépítve de kb 295mm volt hosszúsága és a vastagabb menetü kellett mert elsőre rosszat adtak azt vissza kellet vinnem.rossz menetü volt kisebb ha jól émlékszem
Ha TRW kormánymű van benne, és leszeded a gumiharangot belül akkor láthatóvá válik. 1-1 kötegelő tartja csak a gumiharangot, régebbieknél egy fém bilincs, de azt lehet pótolni egy masszív kötegelővel ahogy az a későbbi autóknál is van. Azt az oldalt lenne érdemes megnézni ahol beleér.
Ha kormány összekötő gömbfejeket cseréltek az nem lehet, hogy az egyik oldalt jobban betekerték mint a másikat és így megváltozott a geometriája a futóműnek amit csak a nem középre állított fogasléccel tudtak korrigálni?
Jó lenne tudni milyen kormánymű van benne, úgy könnyen ki lehetne deríteni, hogy a megfelelő alkatrészek kerültek-e bele. Az alján van egy matrica a tűzfal fele ha jól emlékszem, azon rajta van a gyártó, ha még nem esett le róla. (nekem még rajta van, 11 éves az autó)
amire gondolsz az az összekötőrudnál kell vagy kellene lennie belül esetleg?mert ilyet láttam már képeken de nem emlékszem hogy adtak e a lángnál hozzá bár az is lehet hogy adtak.
Én cseréltem kormányt, az teljesen recés. Ha ez ilyen lenne akkor nem sok értelme lenne a recéknek. Egy csappal is elég lenne összeilleszteni. De megvan a régi kormánykerekem lefényképezem holnap neked.
Mert ha azt cserélték, ott kell lennie egy műanyag közbetétnek vagy alátétnek nem tudom hogya hívjam, és ha azt kihagyták, vagy olyat tettek be ami nem belevaló és ez nincs ott, akkor lehet, hogy elmegy a kormányközép, és ha úgy nekiesnek beállítani az lehet, hogy valami hasonló lesz mint amit neked produkál. De ezt át kell még egyszer gondolnom.
A kormány kb 5-10 fokos osztásokban arréb tehető. Recés a kormányoszlop, akár fejjel lefelé is felteheted ha úgy tetszik. A szervizeket nem ismerem, de ezek után nem lennék feléjük túl nagy bizalommal.
Az is egy ötlet volt és meglett probálva de a kormánykerék nem áthalyezhető mivel csak egy állásban lehet feltenni.
Egyébként a chaposzerviz.hu és a marosi gumi szervíz mindkettő szakember.A chaponak mindkét szervízében voltam,teljesen űrkorszaki gépekkel dolgoznak és a győri szervízükben mondták hogy nem kell egyformán forogni
mindkét irányba.Ha esetleg ezt megtudnád bíztosra mondani hogy így van e és hogy mennyit forog szerinted íranyonként azt már tudnám használni velük szemben.
Az, hogy a két irányba nem egyezik meg a kormány fordulatok száma az beállítás, mert a fogasléc a kormányműben nem középen van alaphelyzetben. De ki tudja miért van így.
Szerintem keress egy hozzáértő szakembert. Igaz a kanyarstabilizátor a kormányzásba nem nagyon szól bele, de amíg ilyen szilentek vannak a futóműben bárhol, azt nincs értelme beállítani. Először az összes ilyen hibás elkopott alkatrészt ki kell cserélni. Azután van csak értelme futóművet állítani. Addig nincs is értelme nagyon tovább kínlódni vele. Ami meg a futóműbeállítást illeti, szerintem az is teljesen rossz. Ha az a kerék annyit befele tud fordulni, hogy ehhez hozzáér ott baj van. (írtad is, hogy nem ugyanannyit fordul a két irányba) Ha hárman csak egymásra mutogatnak és nem találják meg a megoldást az szerintem siralmas. A szerelő is kókler mert ilyen szilenttel nem küldök autót futóműállításra, a futóműves meg szintén mert ilyen futóműnek nem állok neki állítgatni, hanem visszazavarom a szerelőhöz mert nincs értelme belekezdeni.
Hát ez igen érdekes. Holnap megnézem mekkora hely marad ott, de emlékeim szerint a kanyarstabilizátor sokkal beljebb van mint a kerék. Egyébként van két hátsó szilentje is a bölcsőn.
Köszönöm a hozzászólást,sokmindenben igazad van és tényleg érthetetlen hogy mi történt de ezzel még nem tudok mit kezdeni.Még mindig nem tudom hogy ki a hibás az egymásra mutogatás eddig is megvolt.Az alkatrészt Én vettem a Lángnál így nekem kell megtalálnom a bűnöst.Mind a három szakember a másikra mutogat Én meg nem tudom ki mond igazat.A javítás után leműszakiztatva kaptam vissza és mire észleltem a hibát már a kiszerelt alkatrészek nem voltak meg így a Lángnál sem ismerték el hogy rossz alkatrészt adtak.ígazábol miliméterek számítanak mert csak teljesen kitekert kormánynál jelentkezik a probléma.