Van pár ismerős, akik gázzal járnak, de egyik sem Suzuki. Alapvetően mindenki a pénz miatt használ gázt, azt már kiszámoltam, hogy bőven megéri. Napi 60 km-t megyek vele, erre ad a munkáltatóm 9,- Ft/km téritést. Ketten vagyunk, csomagtartónak nincs sok jelentősége, nyaralásnál eddig is mindig lehajtott hátsó ülésekkel mentünk. A furkálás miatt rozsdaveszély a legnagyobb visszatartó erő. Mélygarázsban egyszer jártam, egy szálloda alatt, arra a célra nem kell külön autó.:-) Garancia már nincs rá, öt és fél éves, 76.000 km-rel.
A dilemma az, hogy az eredeti tervek szerint hatévesen csere lenne, új autót nyilván nem alakittatnék át, de mivel az új Swift a motor(nem)választék és az ár/értékarány miatt nem jön be, ezért nyitott kérdés az új autó.
Végső soron elégedett vagyok vele, viszont a fogyasztása sok, az utazásra túl sokat fizetek rá, és még még ki tudja, hogy hol a benzinár plafonja.
Normál tartálynál csomagtartó ugrik, pótkeréktartálynál sürün kell tankolni.Meg a pótkereket is tenni kell valahova.
Az autó már nem lesz gyári állapotú,fúrnak rá sok kicsi és mégtöbb nagyobb lukat,amik kiválóan alkalmasak a későbbi rozsdásodásra..
(Lásd csomagtér Rozsda a 2005-2008 köztieken)
Ma már igencsak korszerű rendszerek,akkoriban még a karburátoros kocsik voltak többségben. Ha palackból tankolsz(ugye ilyet soha senki nem csinál) a merkaptán hamarabb lerakódik(dzsuva) hamarabb lehet gond..
Ha sokat mész megérheti.
Én keveset megyek ,nálam szóba se jöhet,de még ha netán autóvásárláson törném a fejem,se állnék szóba gázos kocsival.
És mélygarázsba nem mehetsz(még az europarkba se) több szerviz "sima autószerelést" is elutasíthat miatta.
Van itt gázos olvtárs? Elgondolkodtam a gázosra alakításon, mert ahogy számolgattam, egy 200.000,- Ft körüli átalakítás nekem nagyon megérné, nem is túl hosszú távon. Ha így alakulnak a benzinárak, és marad ilyen alacsony a térítés, akkor már az E85-ös vegyes-üzem is nagy ráfizetés. Soha nem volt még gázos autóm, érdekelnének a tapasztalatok, főleg a buktatók.
Nem hiszem, hogy vadul tépelődik a magyar piacon, inkább az összeurópain, és ezért is akarnak még új piacokat találni. Ami nem megy, azon kár görcsölni, azt kell megtalálni, hol megy, ha már kialakított egy árképzést.
Asszem Te tudod a legjobban, milyen kevés autót adtak el itthon az Esztergomiak...(tavaly)...Valószínű, hogy a gyár vezetése vadul tépelődik, mi lenne a legeladhatóbb variáció...mert, mint tuggyuk, a profitot hozni kell...ha nem akkor annyi volt... a mérnökök sem engedhetik meg maguknak, hogy ne legyen egy...khm...izé...szóval prémium darab...ahhoz pedig kell a 150 paci..(ebben a kaszniban).
...hiába látjuk, hogy "odaát" milyen nagy, kényelmes suzikat árulnak, viszonylag barátságos áron, mi itt vagyunk, nekünk ez van, ezt kell szeretni... (ennyiért) :-(
Én sem hallottam a teljesítményéről semmit. Mivel már az 1.6 SX4 motorja 120 LE, a Sport 135-tel nevetséges lenne. A 150 már tényleg Sportosabbnak hat. Hiszen a régi 125-ét is sokan kevesellték.
Mint egyszer már említettem, egy "bennfentes" azt mondta pár hónapja a rádióban, hogy 150. (elvégre SPORT van ráragasztva) Többet nem volt hajlandó mondani. Az logikusnak tűnik, hogy 130 LE az nem fejlődés, eladhatatlan lenne...
Ok, ha megint törik akkor szólok, mert akkor mindenképp csere.
Ez előtt a kocsi előtt régi Swiftünk volt. Sima 1-es fekete lökhárítóval. Egyszer egy tolatás alkalmával egy patka kiakasztotta a csuszkából a hátsó lököst és elrepesztette kb 5 cm hosszan. Nem akartam új lököst venni + műanyagos ismerősöm sem volt így fogatam ezt a fajta ragasztót (2 komponensű), és ezzel megragasztottam. Amíg el nem adtuk a kocsit 3 év múlva addig tartott a ragasztás pedig az kapott napot, esőt, havat, hideget, meleget.
A Kizashi szó jelentése: előjel, nyitány. Persze autók neveiből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, egy fecske (Swift) például szárnyalhat magasan, de keresheti táplálékát néhány centivel a föld felett is, ha lóg az eső lába. Vitaindító cikkünk blogposztja. Tovább »
Tegnap megragasztottam, hagytam egy napig "kötni" ma megpróbáltam visszatenni. És sikerült. Legalább 30x húzogattam jobbra-balra, le-fel, és végig jó volt nem lötyögött, nem akadt ki, és nem tört újra el. Így köszönettel, de nem élek a felkínált lehetőséggel.
Az igazi azért szelídebb, ez egy koncepciópéldány. Alapvetően sok elem a szériáról van, de jópár vadítást is ráaggattak. Mivel akár ezt is gyárthatnák szériában, így csalódás lesz a végleges. Persze, valamit a gyári pótalkatrész részlegnek is hagyni kell, hogy legyen mit árulniuk hozzá.