Motortól függetlenül fűtőradiátor, dobfékek, központi zárak, sebesség jeladó, motortartó bakok. Ezek talán a legjellemzőbb hibák, de biztosan kihagytam még egy pár dolgot. Motornál meg talán a legjellemzőbb hiba a hengerfejtömítés, alapjárati léptetőmotor. Egyébként nem egy rossz autó. Nekem a fogyasztásom 6.2-7.5 liter közt van.
Nekem 2003-as 1,4-es 8 szelepes van, K7J700 a motorkód. 94ezer km van benne. Eddig a féklámpa kapcsoló volt, amit hiba miatt cserélni kellett, megadta magát. Az összes többi csak a kötelező cserélni való, olaj, szűrők, vezérlés...
Sziasztok Közeljövőben szeretnék vásárolni egy Thalia-t ebben kérném a segítségeteket! 1.4 es 8 szelepes motorral szeretném vásárolni kb 100 000 km alatt, 2001-2004 es évjárat. esetleges tipushibája van ennek a szériának? ki mit tapasztalt a fogyasztásában? elektromos hibái vannak ?
Nekem is. Ilyen abszurd magyarázatot, hogy ez természetes dolog, hogy nem ugyanannyit lehet mindkét irányban tekerni a kormányt. Nonszensz. Meg folyamatosan mindent megmagyaráznak valami hasonló baromsággal. És az ilyen ember féket, futóművet, mindent szerel, sőt szervízet üzemeltet. Felelőséget meg már az elvégzett munkáért sem vállal, mi van ha esetleg valaki a tróger munkájából adódóan megsérül? Gyűlölöm az ilyen embreket.
Megnéztem, mindkét irányba ugyanannyit lehet tekerni a kormányon, egy kicsi eltérés sincs. Valamint a gyári 5.5 széles felnivel a kerék és a stabilizátor között legalább 5 centi hely marad teljesen alászedett kormánynál. Ott valami nagyon el van rontva, hogy az beleér.
Csak azt nem értem,ha ilyen rohadt okos akkor miért nem tudta eddig megoldani a problémát, és miért csak a gyötrelmes magyarázatokra koncentrál a felelőségvállalás és a javítás helyett.
Műanyag gyűrű nem lett beépítve mert nem volt hozzá,de eredetileg sem volt benne.A szerelő szerint ez nem oldja meg a problémát mert az csak a rúd hosszát növeli.
Szívesen, remélem megoldódik. A hátsó bakot csak egyben tudod cserélni, kb 5000ft. (De ha jók az értesüléseim a gyári is annyiba kerül a szalonban.) Kicserélni nagyon egyszerű. 2 csavar fogja csak, kb 5 perc mindenestől. Onnan látni, hogy rossz, ha nagyot billen a váltókar gázadásra vagy gázelvételre, valamint padlógázra elkezd kicsit rángatni, mert ahogy billeg a motor húzgálja magának a gázt. (a benzines legalább is ezt teszi)
Köszönöm a segítséget most van egy kis remény hogy megoldódik végre a dolog egyébként már megvettem a szilenteket a belsőket is csak a szerelő szerint még nem sürgető a csere.Viszont mondott valamit az a váltó és motortartó kutyacsontról estleg megtudod mondani hogy ahhoz lenet külön szilentet venni vagy egybe kell cserélni?
Az a kis múanyag jár az eszemben lehet hogy az lesz a baj,bár én nem emlékszem rá hogy volt vagy sem majd holnap rá kérdezek a szerelőnél remélem ő emlékszik még valamire.Ha nem volt akkor azt hol tudok beszerezni szerinted csak azt magában árulnak?
TRW a kormánymű.az oszlop pedig olyan amit írtam előttem csínálta a szerelő torxos volt a csavarja és nem lehet csak egyponton feltenni.4000 volt a légzsáklevétel mivel nem tudott mást csinálni vele.pontosan már nem tudom hogy milyen alkatrész lett beépítve de kb 295mm volt hosszúsága és a vastagabb menetü kellett mert elsőre rosszat adtak azt vissza kellet vinnem.rossz menetü volt kisebb ha jól émlékszem
Ha TRW kormánymű van benne, és leszeded a gumiharangot belül akkor láthatóvá válik. 1-1 kötegelő tartja csak a gumiharangot, régebbieknél egy fém bilincs, de azt lehet pótolni egy masszív kötegelővel ahogy az a későbbi autóknál is van. Azt az oldalt lenne érdemes megnézni ahol beleér.
Ha kormány összekötő gömbfejeket cseréltek az nem lehet, hogy az egyik oldalt jobban betekerték mint a másikat és így megváltozott a geometriája a futóműnek amit csak a nem középre állított fogasléccel tudtak korrigálni?