Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55834
FHP jeladó
Előzmény: Köhike (55833)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55833
Index kapcsoló, övfeszítő csatlakozó, immobiliser.
Előzmény: Köhike (55832)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55832
Motortól függetlenül fűtőradiátor, dobfékek, központi zárak, sebesség jeladó, motortartó bakok. Ezek talán a legjellemzőbb hibák, de biztosan kihagytam még egy pár dolgot. Motornál meg talán a legjellemzőbb hiba a hengerfejtömítés, alapjárati léptetőmotor. Egyébként nem egy rossz autó. Nekem a fogyasztásom 6.2-7.5 liter közt van.
Előzmény: harko1989 (55830)
DGabee85 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55831

Hali!

Nekem 2003-as 1,4-es 8 szelepes van, K7J700 a motorkód. 94ezer km van benne. Eddig a féklámpa kapcsoló volt, amit hiba miatt cserélni kellett, megadta magát. Az összes többi csak a kötelező cserélni való, olaj, szűrők, vezérlés...

Előzmény: harko1989 (55830)
harko1989 Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55830

Sziasztok
Közeljövőben szeretnék vásárolni egy Thalia-t ebben kérném a segítségeteket!
1.4 es 8 szelepes motorral szeretném vásárolni kb 100 000 km alatt, 2001-2004 es évjárat.
esetleges tipushibája van ennek a szériának?
ki mit tapasztalt a fogyasztásában?
elektromos hibái vannak ?

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55829
Nekem is. Ilyen abszurd magyarázatot, hogy ez természetes dolog, hogy nem ugyanannyit lehet mindkét irányban tekerni a kormányt. Nonszensz. Meg folyamatosan mindent megmagyaráznak valami hasonló baromsággal. És az ilyen ember féket, futóművet, mindent szerel, sőt szervízet üzemeltet. Felelőséget meg már az elvégzett munkáért sem vállal, mi van ha esetleg valaki a tróger munkájából adódóan megsérül? Gyűlölöm az ilyen embreket.
Előzmény: ÖregMackó (55828)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55828

Megnéztem én is, nekem mindkét irányba 1 és 3/4-ed fordulatot lehet tekerni a kormányon.

 

 

 

 

Előzmény: Köhike (55824)
tatombak Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55827

Sziasztok !

 

Olvasgattam a fórumot és szerintem RenPaul lenne nekem a megoldás !

Tud róla valaki valamit ?

 

Előre is köszönöm !

Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55826

Nem tudom mit csináltak. Látni kellene. De hogy nem jó az biztos. A szánalmas magyarázkodások meg a legalja kategória a szerelő részéről. Kontár.

Előzmény: Öreg?halász (55825)
Öreg?halász Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55825

ÜDV!

Nem lehet ,hogy felcserélték a kormányösszekötőn a két rúdfejet?

Előzmény: Köhike (55824)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55824
Megnéztem, mindkét irányba ugyanannyit lehet tekerni a kormányon, egy kicsi eltérés sincs. Valamint a gyári 5.5 széles felnivel a kerék és a stabilizátor között legalább 5 centi hely marad teljesen alászedett kormánynál. Ott valami nagyon el van rontva, hogy az beleér.
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55823
Csak azt nem értem,ha ilyen rohadt okos akkor miért nem tudta eddig megoldani a problémát, és miért csak a gyötrelmes magyarázatokra koncentrál a felelőségvállalás és a javítás helyett.
Előzmény: gvataoeke (55820)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55822
Bebaszna, ha egy műanyag alkatrész toldaná meg a kormányösszekötőt.
Előzmény: gvataoeke (55820)
Köhike Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55821
Szerintem keress egy rendes szerelőt. Ez egy barom.
Előzmény: gvataoeke (55820)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.21 0 0 55820

Műanyag gyűrű nem lett beépítve mert nem volt hozzá,de eredetileg sem volt benne.A szerelő szerint ez nem oldja meg a problémát mert az csak a rúd hosszát növeli.

Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55819
Szívesen, remélem megoldódik. A hátsó bakot csak egyben tudod cserélni, kb 5000ft. (De ha jók az értesüléseim a gyári is annyiba kerül a szalonban.) Kicserélni nagyon egyszerű. 2 csavar fogja csak, kb 5 perc mindenestől. Onnan látni, hogy rossz, ha nagyot billen a váltókar gázadásra vagy gázelvételre, valamint padlógázra elkezd kicsit rángatni, mert ahogy billeg a motor húzgálja magának a gázt. (a benzines legalább is ezt teszi)
Előzmény: gvataoeke (55818)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55818

 

 

Köszönöm  a segítséget most van egy kis remény hogy megoldódik végre a dolog egyébként már megvettem a szilenteket a belsőket is csak a szerelő szerint még nem sürgető a csere.Viszont mondott valamit az a váltó és motortartó kutyacsontról estleg megtudod mondani hogy ahhoz lenet külön szilentet venni vagy egybe kell cserélni?

Előzmény: Köhike (55817)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55817
Az az igazság, ez sem az autó hibája. :)
Előzmény: gvataoeke (55814)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55816
Meg cseréld ki a stabilizátor szilentjeit is, mert előbb utóbb kopogni fog. 1000-1500ft darabja.
Előzmény: gvataoeke (55814)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55815
Valamelyik axiálhoz adják, valamelyikhez meg a régit kell visszatenni mert nincs benne a csomagban.
Előzmény: gvataoeke (55812)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55814

2003 as és eddig nem volt vele komolyabb baj

Előzmény: Köhike (55813)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55813
Nézd meg azt a műanyag baszt, nekem nagyon gyanús, hogy azt hagyták ki az egyik oldalon.
Előzmény: gvataoeke (55807)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55812

Az a kis múanyag jár az eszemben lehet hogy az lesz a baj,bár én nem emlékszem rá hogy volt vagy sem majd holnap rá kérdezek a szerelőnél remélem ő emlékszik még valamire.Ha nem volt akkor azt hol tudok beszerezni szerinted csak azt magában árulnak?

Előzmény: Köhike (55809)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55811
Mikori egyébként az autó?
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55810
De ennek akkor csak örülj, ha van benne megvezető, legalább van egy fix pont a futóműben amit nem állítottak el.
Előzmény: gvataoeke (55807)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55809
Igen egy torx csavar van benne, de az enyémben semilyen megvezető nincs csak rece. Azért az a légzsák kiszedés se semmi 4000-ért. Kb 2 perces munka.
Előzmény: gvataoeke (55807)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55808
Nem mert akkor elmegy az összetartás. Itt elvileg az jó.
Előzmény: ÖregMackó (55805)
gvataoeke Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55807

TRW a kormánymű.az oszlop pedig olyan amit írtam előttem csínálta a szerelő torxos volt a csavarja és nem lehet csak egyponton feltenni.4000 volt a légzsáklevétel mivel nem tudott mást csinálni vele.pontosan már nem tudom hogy milyen alkatrész lett beépítve de kb 295mm volt  hosszúsága és a vastagabb menetü kellett mert elsőre rosszat adtak azt vissza kellet vinnem.rossz menetü volt kisebb ha jól émlékszem

Előzmény: Köhike (55802)
Köhike Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55806
Ha TRW kormánymű van benne, és leszeded a gumiharangot belül akkor láthatóvá válik. 1-1 kötegelő tartja csak a gumiharangot, régebbieknél egy fém bilincs, de azt lehet pótolni egy masszív kötegelővel ahogy az a későbbi autóknál is van. Azt az oldalt lenne érdemes megnézni ahol beleér.
Előzmény: gvataoeke (55800)
ÖregMackó Creative Commons License 2014.02.20 0 0 55805

Ha kormány összekötő gömbfejeket cseréltek az nem lehet, hogy az egyik oldalt jobban betekerték mint a másikat és így megváltozott a geometriája a futóműnek amit csak a nem középre állított fogasléccel tudtak korrigálni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!