Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bobekTLF Creative Commons License 2007.07.02 0 0 260
Fúrás előtt szerintem vedd le a szűrőház jobb oldaláról a csavart és próbáld megpiszkálni a furatot. A fémszitaszűrő csöcse le szokott törni, és felcsúszni a furatba. Nálam is ez volt, kénytelen voltam egy vas csöcsöt esztergáltatni a szitaszűrő tengelyére. Most fasza stabil lett.
Előzmény: FügeGLX (259)
FügeGLX Creative Commons License 2007.07.02 0 0 259
de a jobb oldalon még megvan a rés ahol át kellenen mennie bal oldalon telibe van holnap megismerkedik a furógéppel asszem.
Előzmény: FügeGLX (258)
FügeGLX Creative Commons License 2007.07.02 0 0 258

Szasz!

 

A rajz alapján amit küldtél az én oylajszűrőházam öntvényhibás gyanis minden jukam stimmel csak épp az nem amikor szabadon átáramolhat a a jobb oldali szűrőből a finomszűrőbe, ezért is lökhette ki elég vicces volt mert vagy 3 métert kiköpte fehér gatyában várakozokra:D:D:D:D:D

 

 

De ez az elmélet megmagyarázná hopgy tök üres volt mindkét szűrőköcsög egyiksem sem volt semmi csak a tengely

Előzmény: bobekTLF (257)
bobekTLF Creative Commons License 2007.07.02 0 0 257
Hülyeségeket beszélek már, biztonsági szelep... :)
Előzmény: bobekTLF (256)
bobekTLF Creative Commons License 2007.07.02 0 0 256
Ja a visszacsapószelepet állítsd 6 atm-ra.
Előzmény: bobekTLF (255)
bobekTLF Creative Commons License 2007.07.02 0 0 255

Na a kép alapján tök érthető minden, de az olaj először a fém-szitaszűrőbe áramlik, ugyanebben az ágban  van a nyomáshatároló. Ebből a szűrőből egyszer megy a kenendő helyekre, másszor a finomszűrőbe, onnan pedig vissza az forgattyúsházba.

Na akkor most a serlegeknél folyik az olajad?

Előzmény: FügeGLX (253)
bobekTLF Creative Commons License 2007.07.02 0 0 254
Előzmény: FügeGLX (253)
FügeGLX Creative Commons License 2007.07.02 0 0 253

Sziasztok!

 

Valaki el tudná magyarázni nekem az olajszűrő szűrési elvét, ugyanis beindítottuk, és állandóan kinyomja a tömítést és tegnap nézegettem negyed órát és nem értem hogy a francba kering abba ugy az olja hogy szűrten jusson vissza a motorba, mert a szivótengelyen csak egy csövön és egy jukon megy tovább. Jah és még az is érdekelne hogy a két tömítés közül ami oda kell az egyik nem aluminium, mert nekünk csak a gumi van meg.

 

köszi

Előzmény: bobekTLF (252)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.28 0 0 252
Előzmény: FügeGLX (250)
csepzone Creative Commons License 2007.06.27 0 0 251
rajta vagyok a zetoron,szerintem mindenképp jó alkatrészbázis,várom a képeket róla mihelyt lesz teszem fel és megbeszéljük kinek mi kö!!!
Előzmény: FügeGLX (247)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.27 0 0 250

Ez nagyon olcsón lesz mert ismerős, uh nektek is bagóért lesz előáálítva, ha kell heteken belül érkezik hozzá megfelelő lemez, mi kipróbálunk egy műanyagalaput.

Előzmény: bobekTLF (248)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.27 0 0 249
Az én adattáblámat meg az emblémát holnap scannelem és teszem fel.
Előzmény: FügeGLX (245)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.27 0 0 248
Ez egy full gyári, ezt másold! Az enyém nem teljesen ugyanez.
Ha csináltatsz, akkor én már 2-t rendelnék is. Meg szerintem többünk igényt tartana egy gyárival 100%-ban megegyezővel. Így talán még neked is olcsóbb lenne.
Előzmény: FügeGLX (247)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.27 0 0 247

Szevasz!

 

Te hallod megnéztem ezt a zetort, engem is érdekelnének alkatrészek, főként karosszérielemek, első hátsó sárvédő, ablakaok homlokfal iylesmi ez nálatok ugy is perfekt:D:D:D:D:D..

 

 

Ha netán kapcsolatba léptetek szólhatnál nekem is, vagy akát tőled is átvenném az alkatrészeket ami oylan hogy nem kell de nekem jól jönne.

 

Köszi

Előzmény: csepzone (246)
csepzone Creative Commons License 2007.06.26 0 0 246
Előzmény: FügeGLX (238)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.26 0 0 245

Szia Gergő!

 

 

Szeretnék kérni tőled egy közeli képet az adattábláról ugyanis egy jó ismerősöm speciális gravirozó segítségével le tudná nekem gyártani, ha a dutra jelről is csinálsz azt is megköszönném.

Előzmény: bobekTLF (243)
hotib Creative Commons License 2007.06.14 0 0 244

Szia FÜGE!

Ha meglesz a könyv másolat engem érdekel.

Előzmény: FügeGLX (241)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.14 0 0 243

A szép dolgokat azért a szobában tartom, gyűjtöm.

Előzmény: bobekTLF (242)
bobekTLF Creative Commons License 2007.06.14 0 0 242

Sziasztok!!!

Jó régen jártam itt. "lekötött a Dutra, Pannonia felújítás meg a sok munka" Lassan de biztosan megy összefele a szerkezet. Már úgy néz ki még menni is fog:)

Majdnem minden alkatrész megvan, hál isten a java gyári új. Még pár gépmunka hátra van. Képeket meg teszek fel majd mindig egy-kettőt...

A horganyzás majdnem mind elkészült. Amit tudtam horganyoztattam, mit feketére, mit ezüstre. KÍváncsi leszek a kipuffon meddig fogja bírni.

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.13 0 0 241

Szia Tibi!

 

Remélem olvastad a köszönetemet! Jövő héten van egy vizsgám még aztán befényképezem azt az univerzális javítókönyvet, az 50-60-70-es évek öszes jeles traktor szervizelése benne van, tehát ugy kell érteni, hogy mindenből a főalkatrészek. Pl: virendzser, hengerfelújítások, adagolók beállításai, villamosság. . .

Valahogy feltesszük egy nyilvános oldalra, de ha vkinek kell majd szivesen meg is irom neki adathordozóra.

 

Még mindig keresek Dutra vagy U28 feliratot:D:D:D:D

Előzmény: hotib (240)
hotib Creative Commons License 2007.06.13 0 0 240

Valaki megtudná mondani a 28 as dutra feszültség ejtö ellenálásának értékét?

Kaptam egy ujjat,de az elégette a izzitógyertát, lehet hogy az csepelé?

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.13 0 0 239

Valakinek esetleg U28 felirat????,

Megkímélném  magam egy alulemez faragástól, a séma már megvan csak ki kéne vágni, gondoltam megkérdezem hátha valaki díszenk használ egyet. Lehet vele szántani egyet a hofherral gyári ekével és még hideg cseh sört is kap mellé:D:D:D:D:D:D:D:D

FügeGLX Creative Commons License 2007.06.13 0 0 238

Ja nem rossz a gép, bár én inkább UE 28 párti vagyok, nem kell nekünk 50 le-s traktor. De mindenképp fel lesz újítva.

 

Csináltam még pár képet, meg itt van a dutra is már kezd egész traktor formája lenni:D:D:D Csoportkábel fűzés van soron :-/

Előzmény: csepzone (236)
Fóti Gyula Creative Commons License 2007.06.13 0 0 237

                                                                             MEGHÍVÓ

                                                   A Blue Scorpions MC-Pannonia MGTSZ

Kurucz György tiszteletére rendezett IV. Galgamácsai veterán motorkerékpár hegyifelfutó versenyre és magyar motorkerékpárok találkozójára.

                                                        Tisztelt Veterános Barátunk!

Engedje meg, hogy tisztelettel meghívjuk Önt és klubját, kedves családját és barátait a 2007 június 24-i rendezvényünkre amit Galgamácsán tartunk.

A Blue Scorpions MC és a Pannonia MGTSZ (Magyar Gépjárművek Túra Szakosztálya) a galgamácsai verseny keretén belül magyar motorkerékpárok szépségversenyét rendezi meg, amin a részvétel ingyenes. Aki a szépségversenyen részt vesz és úgy gondolja, hogy motorja nem csak szép, hanem jó is és a versenyen is indulni szeretne, az az idén a rendezőktől a legnagyobb kedvezményben részesül és nevezési díj nélkül vehet részt egy külön magyar motorkerékpároknak tartott egyenletességi ídőmérő versenyen.

Gépátvétel 7.00-9.00 óráig

A versenyen résztvevők számára kesztyű, sisak, zárt ruházat kötelező!

A verseny után Galgamácsa önkormányzata minden versenyzőt vendégül lát egy tál bográcsos ételre.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk és kérünk mindenkit, hogy ezt a meghívót minél több társunknak juttassa el, aki rendelkezik, vagy csak érdeklődik bármilyen veterán motorkerékpár iránt.

Veterános üdvözlettel: Fóti Gyula,Pannonia MGTSZ

Elérhetőség:06 20 3 421 373 vagy fotigyula@freemail.hu ,


csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 236

annyit nem megy....hobby szénatermelést folytat az öreg....:)))

 

 

na ez akkor neked családi erekje is lesz....

Előzmény: FügeGLX (235)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.12 0 0 235
Háát fene tudja, talán ha napi igénybevétel legalább 6-8 óra, nem hinném, hogy ennyit menne, ha a vizhőfok jó akkor ne bántsátok, szellőzik ott eleget. Ja szép álapotu annyit megért télleg. Köszönöm könyvem nekem is van mert a nagyfaterom első traktorja ilyen volt az 1000 dutra meg a 75-ös dt előtt.
Előzmény: csepzone (234)
csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 234
ja van eredeti gépkönyv is hozzá...ha neked nincs tudok fénymásoltatni!!!
Előzmény: FügeGLX (232)
csepzone Creative Commons License 2007.06.12 0 0 233

annyiért kiválló volt mi a negyedik hatszámjegyüért vettük,de állapotát tekintve szvsz megérte elsö tulajos,kardant soha nem használta,a hidraulika is csak egyszer dolgozott,egy ringlispil-céllövöldét vontatott gyártása ota.....

 

 

 

a téli motorfedelet érdemes levenni nyárra??

Előzmény: FügeGLX (232)
FügeGLX Creative Commons License 2007.06.12 0 0 232

Jahh lehet félre értettél, ajtó ezen is csak hátul van. Máshol nem is lehetne a bukócső végett, sztem ne csináljatok vele semmit, mert ránézésre nagyon egyben van mindene, sőt még a téli motorháztető is megvan az oldalán, az sajna nekem hiányzik, de igazából csak disz szerepet tölt be.

 

A traki mint mindig alkalmi vétel volt, a legelső 6 számjegyü szám volt az ára. Uh nem lehetett otthagyni.

 

Előzmény: csepzone (231)
csepzone Creative Commons License 2007.06.11 0 0 231

aha....értem ezt az ajtó dolgot mert a vater is munkára vette nem igazán dísztraktornak (tehát gépként lesz nálunk üzemeltetve és csak késöbb kerülhet tiptopra) és panaszkodik rá hogy át kell másznia a kaszán,szárzuzón.....

 

 

 

hú hát ennyre nem vizgáltam át a sárvédö dolgot,de ha valamelyik hétvégén megyek megnézem és csinálok közeli képeket!!!akkor többet tudok mondani....

 

 

 

drága volt a trakid??

Előzmény: FügeGLX (230)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!