Fúrás előtt szerintem vedd le a szűrőház jobb oldaláról a csavart és próbáld megpiszkálni a furatot. A fémszitaszűrő csöcse le szokott törni, és felcsúszni a furatba. Nálam is ez volt, kénytelen voltam egy vas csöcsöt esztergáltatni a szitaszűrő tengelyére. Most fasza stabil lett.
A rajz alapján amit küldtél az én oylajszűrőházam öntvényhibás gyanis minden jukam stimmel csak épp az nem amikor szabadon átáramolhat a a jobb oldali szűrőből a finomszűrőbe, ezért is lökhette ki elég vicces volt mert vagy 3 métert kiköpte fehér gatyában várakozokra:D:D:D:D:D
De ez az elmélet megmagyarázná hopgy tök üres volt mindkét szűrőköcsög egyiksem sem volt semmi csak a tengely
Na a kép alapján tök érthető minden, de az olaj először a fém-szitaszűrőbe áramlik, ugyanebben az ágban van a nyomáshatároló. Ebből a szűrőből egyszer megy a kenendő helyekre, másszor a finomszűrőbe, onnan pedig vissza az forgattyúsházba.
Valaki el tudná magyarázni nekem az olajszűrő szűrési elvét, ugyanis beindítottuk, és állandóan kinyomja a tömítést és tegnap nézegettem negyed órát és nem értem hogy a francba kering abba ugy az olja hogy szűrten jusson vissza a motorba, mert a szivótengelyen csak egy csövön és egy jukon megy tovább. Jah és még az is érdekelne hogy a két tömítés közül ami oda kell az egyik nem aluminium, mert nekünk csak a gumi van meg.
Ez nagyon olcsón lesz mert ismerős, uh nektek is bagóért lesz előáálítva, ha kell heteken belül érkezik hozzá megfelelő lemez, mi kipróbálunk egy műanyagalaput.
Ez egy full gyári, ezt másold! Az enyém nem teljesen ugyanez. Ha csináltatsz, akkor én már 2-t rendelnék is. Meg szerintem többünk igényt tartana egy gyárival 100%-ban megegyezővel. Így talán még neked is olcsóbb lenne.
Te hallod megnéztem ezt a zetort, engem is érdekelnének alkatrészek, főként karosszérielemek, első hátsó sárvédő, ablakaok homlokfal iylesmi ez nálatok ugy is perfekt:D:D:D:D:D..
Ha netán kapcsolatba léptetek szólhatnál nekem is, vagy akát tőled is átvenném az alkatrészeket ami oylan hogy nem kell de nekem jól jönne.
Szeretnék kérni tőled egy közeli képet az adattábláról ugyanis egy jó ismerősöm speciális gravirozó segítségével le tudná nekem gyártani, ha a dutra jelről is csinálsz azt is megköszönném.
Jó régen jártam itt. "lekötött a Dutra, Pannonia felújítás meg a sok munka" Lassan de biztosan megy összefele a szerkezet. Már úgy néz ki még menni is fog:)
Majdnem minden alkatrész megvan, hál isten a java gyári új. Még pár gépmunka hátra van. Képeket meg teszek fel majd mindig egy-kettőt...
A horganyzás majdnem mind elkészült. Amit tudtam horganyoztattam, mit feketére, mit ezüstre. KÍváncsi leszek a kipuffon meddig fogja bírni.
Remélem olvastad a köszönetemet! Jövő héten van egy vizsgám még aztán befényképezem azt az univerzális javítókönyvet, az 50-60-70-es évek öszes jeles traktor szervizelése benne van, tehát ugy kell érteni, hogy mindenből a főalkatrészek. Pl: virendzser, hengerfelújítások, adagolók beállításai, villamosság. . .
Valahogy feltesszük egy nyilvános oldalra, de ha vkinek kell majd szivesen meg is irom neki adathordozóra.
Még mindig keresek Dutra vagy U28 feliratot:D:D:D:D
Megkímélném magam egy alulemez faragástól, a séma már megvan csak ki kéne vágni, gondoltam megkérdezem hátha valaki díszenk használ egyet. Lehet vele szántani egyet a hofherral gyári ekével és még hideg cseh sört is kap mellé:D:D:D:D:D:D:D:D
Kurucz György tiszteletére rendezett IV. Galgamácsai veterán motorkerékpár hegyifelfutó versenyre és magyar motorkerékpárok találkozójára.
Tisztelt Veterános Barátunk!
Engedje meg, hogy tisztelettel meghívjuk Önt és klubját, kedves családját és barátait a 2007 június 24-i rendezvényünkre amit Galgamácsán tartunk.
A Blue Scorpions MC és a Pannonia MGTSZ (Magyar Gépjárművek Túra Szakosztálya) a galgamácsai verseny keretén belül magyar motorkerékpárok szépségversenyét rendezi meg, amin a részvétel ingyenes. Aki a szépségversenyen részt vesz és úgy gondolja, hogy motorja nem csak szép, hanem jó is és a versenyen is indulni szeretne, az az idén a rendezőktől a legnagyobb kedvezményben részesül és nevezési díj nélkül vehet részt egy külön magyar motorkerékpároknak tartott egyenletességi ídőmérő versenyen.
Gépátvétel 7.00-9.00 óráig
A versenyen résztvevők számára kesztyű, sisak, zárt ruházat kötelező!
A verseny után Galgamácsa önkormányzata minden versenyzőt vendégül lát egy tál bográcsos ételre.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk és kérünk mindenkit, hogy ezt a meghívót minél több társunknak juttassa el, aki rendelkezik, vagy csak érdeklődik bármilyen veterán motorkerékpár iránt.
Veterános üdvözlettel: Fóti Gyula,Pannonia MGTSZ
Elérhetőség:06 20 3 421 373 vagy fotigyula@freemail.hu ,
Háát fene tudja, talán ha napi igénybevétel legalább 6-8 óra, nem hinném, hogy ennyit menne, ha a vizhőfok jó akkor ne bántsátok, szellőzik ott eleget. Ja szép álapotu annyit megért télleg. Köszönöm könyvem nekem is van mert a nagyfaterom első traktorja ilyen volt az 1000 dutra meg a 75-ös dt előtt.
annyiért kiválló volt mi a negyedik hatszámjegyüért vettük,de állapotát tekintve szvsz megérte elsö tulajos,kardant soha nem használta,a hidraulika is csak egyszer dolgozott,egy ringlispil-céllövöldét vontatott gyártása ota.....
Jahh lehet félre értettél, ajtó ezen is csak hátul van. Máshol nem is lehetne a bukócső végett, sztem ne csináljatok vele semmit, mert ránézésre nagyon egyben van mindene, sőt még a téli motorháztető is megvan az oldalán, az sajna nekem hiányzik, de igazából csak disz szerepet tölt be.
A traki mint mindig alkalmi vétel volt, a legelső 6 számjegyü szám volt az ára. Uh nem lehetett otthagyni.
aha....értem ezt az ajtó dolgot mert a vater is munkára vette nem igazán dísztraktornak (tehát gépként lesz nálunk üzemeltetve és csak késöbb kerülhet tiptopra) és panaszkodik rá hogy át kell másznia a kaszán,szárzuzón.....
hú hát ennyre nem vizgáltam át a sárvédö dolgot,de ha valamelyik hétvégén megyek megnézem és csinálok közeli képeket!!!akkor többet tudok mondani....