Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A motortérben már találtam egy biztosíték dobozt, de nem nyert. Hátul a csomagtartóban láttam valami hasonlót, de nem tudom az felel-e a komplett belső világításért, illetve az elektromos tükrökért.
A kormány alattit, még nem néztem. Kicsit tű a szénakazalban játék, de egyszer csak meglesz.
Egy Lancia Kappa 2.4-es TD-hez 1998-as hoz kéne segítség. A belső világítása nulla. Se műszerfal, se munkahelyi kereső lámpa semmi. Az elektromos tükrök sem működnek. Valószínűleg egy relé vagy biztosíték adta meg magát, csak nem tudom, hogy hol van.
A motornál néztem, de ott csak a külső világításoknak van ott a biztosítékuk. Van valami biztosíték tábla (ha az a hibája) vagy valami más ötlet? Nagyon sürgés lenne, mert este semmit sem látok a műszerfalból.
Szükségem lenne egy hosszbordás szíjfeszítőre.Az autó,amihez kellene egy 1996 év végi 2.0-ás Kappa.Akinek esetleg van,vagy tud egyet az jelezze,mert eléggé sürgős lenne.Köszönöm a segítségeteket.
Üdv. Úrak! nagyon régen jártam itt, de most kis segítséget kérnék...
2000 évi Kappámhoz keresnék hátsó toronycsapágy alsó részt amire a rugó támaszt fel, az enyémben lévő elégrozsdás a porvédőtartó fémrészt a szentlélek tartja csak ott.
Volt kis hétvégi foglalkozás a kocsival: lassan egy éves elmaradásom, kudarcos próbálkozásom a pótféklámpa visszaragasztása a kalaptartóra. Mivel nem igazán szerettem volna 24 órán keresztül tartani, ezért próbálgattam a kasztni-kalaptartó közé kis állványt készíteni sikertelenül. Végül mindig beszorítottam a kalaptartó résébe, bírta ideig óráig. Most szereztem asztalos szorítókat, terv volt hogy kalaptartó ki, kétkomponensü CX-80 ragasztóval pedig megoldom a dolgot. Természetesen kalaptartót nem sikerült kivenni, a C oszlop borítása alól nem jöttek ki a rögzítő fülek. Cserébe pótolhatom majd a patentokat. Végül az egyik szorítót sikerült rögzítenem a pótféklámpa és a csomagtartó padlója közé így megragasztottam. Felkerültek a nyári gumik, a jobbra oldalazást még mindig érzem, a poén hogy már unokanővérem C Corsáján is. Lehet velem van a baj. Kapott egy nagyobb takarítást belül. Kutyanyál foltot még mindig nem sikerül eltávolítanom (nem roncsolásos módszerrel) az alkantarából, azt hiszem egyszerűbb találni egy nőt, aki azt bevállalja hogy vele követtem el ... Koszradírral is végigmentem a beltéren, nem hozott látványos eredményt, mint anno a Corollán, igaz annak bézs volt a bele. A kavicsfelverődéseket is elkezdtem eltüntetni, itt a tavasz, tervben van a tető újrafényezése, polír (nem tudom megér e 20e Ft-ot elvinni egy profihoz, a csomagtérajtó szélén törve van a festés, motortetőn is van egy folt), waxolás. A napokban megyek egy bontott szervoszivattyúért is, az sem fog zúgni tovább De a pöcc-röff még mindig megvan, A-ból B-be elvisz, visszahoz csendben, kényelemben, Ápr 28.-án lesz meg egy éve.
Az egész ablaktörlő motort, mechanikát néhány csavar után ki lehet venni, cserélni. Nem bonyolult. A lapátok levétele után az alatta levő műanyag elem alatt van minden.
A múltkor ablaktörlő lapátot cseréltem egy 98as Lancia Kappa td-en. Amikor felkerült kipróbáltam hogy jó-e, és menet közben megakadt és elkezdett berezonálni, mintha beakadt volna valami fogaskerék.
Mikor leszedtem a régit semmi nem sérült nem lett eröltetve.
Tehát mikor elindítom az ablaktörlőt menet közben valamiért elakad. Kézzel finoman megsegítettem utána tovább ment, de 10cm után megint akadt.
Valami ötlet vélemény? Kell suervízelni vagy házilag megoldható?
Az első kép a mentett kép, ha valaki 16V szívó sort, v alapjárati motort keres. Ez meg egy konkrét példány.;) Lehetőleg 8/16V TS motorikus alkatrészeket tartanék. Csak közben befigyel néha, Tempra, vagy épp kappa cucc is ;)
Azért azt se feledd, hogy lassan az ország harmada külföldön dolgozik. Többször szembesültem vele már évek óta, hogy főleg az ilyen olcsóbb kategóriás autók úgy kerülnek ide, hogy a kint dolgozó munkás azzal jön haza, aztán itt hagyja eladni.
Ráadásul olyan autókra is szert tehet a falu végén, pajta mélyén, munkatársnál, ismerősnél stb. ami meg sincs odakint hirdetve nagy oldalakon vagy sehol.
Persze fogalmam sincs, hogy ennél az autónál mi a helyzet, de azért alapvetően a fotók alapján szerintem nem tűnik lelakottnak.
Nepper haver mesélte Pénteken: van valami oldal, ahol lehet nézegetni autókat, alaposan körbe vannak fotózva, legapróbb karcolások, szakadások, horpadásokat egy háló árnyékának segítségével fényképezik, tesztút leírás, szervizkönyvek. Lényegében látatlanban veszel kocsit, csak a trélerezést fizeted. Mondjuk az is egy 100as alsó hangon.
Kiút mondjuk Bariba, minimum egy éjszakás nagyon olcsó szállás, hazatrélerezés úgy saccperkábé..... 170,000
Profi pucoltatás, 30,000, valami kis haszon 100,000 ........130,000
Ez úgy annyi, amennyi, mondjuk ........300,000
Ár: 485,000 Ft. Akkor 185,000-ért adták el neki azt a vattában tartott, baromi keveset futott autót, amire az írás szerint 200,000 Ft-ot előtte ráköltöttek?
Vagy az eladó veszteséget termel? Vagy mi? (Vagy nagyon rossz vagyok matekból :-DD)
Azért akad kint extrém alacsony futásteljesítményű autó 15-20 évesen is. Viszont ha úgy nézzük, hogy mennyiért vehette meg a hirdető, ha 1500€ körüli áron szeretné itthon eladni, akkor valami nem jön össze.
Ezt az összeget elkérik egy kisebb kategóriás kevesett futott autóért is kint.