Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

miskapista Creative Commons License 2011.03.09 0 0 62269

Segítséget szeretnék kérni tőletek: 2008.-as Swiftem van, ma kb. fél órát álltam vele behúzott kézifékkel, majd ezután megpróbáltam elindulni, ahogy ráadtam a gyújtást a motortérből éles csipogást lehetett hallani, műszerfalon a visszajelzők mind működtek semilyen hibát nem jeleztek. Többször próbákoztam az inditással, de a vége az lett, hogy az akksi lemerült mert ki hunytak a visszajelző fények is. Az autót hazahuzattam, ahol rátettem az akksi töltött, ami kb. 4-5 percig volt rajta, de mivel azt jelezte a töltő, hogy normális a feszültség az akksiban, azután az töltöt levettem és vissza tettem a testkábelt és ezkövetően az autó egyből elindult és működött rajta minden. De egyszer már kb 6 hónapja eljátszota velem ugyan ezt amikor éjszaka behózott kézifékkel hagytam. Most nem tudom, hogy a kéziféknél levő visszajelzővel van valami, de azt is mondták ott ahol álltam a z autóval, hogy az immobilájzer tilt le, mert valószinű, hogy gyenge a kulcsban levő elem !! Köszönöm ha válaszoltok !

t.lantos Creative Commons License 2011.03.09 0 0 62268

Az elso jelentkezoknek megjottek a gyertyai.

Valakinek van meg ingerenciaja?

Astra001 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 62267

Üdv

 

Keresek 1db bontott, sérülésmentes bal első ZCC (világos ezüst) sárvédőt.

2008 évvégi Swiftre.

 

0630-3263600

 

Üdv

fulopg Creative Commons License 2011.03.08 0 0 62266

Na a  szervízben is azt mondták, hogy ne keverjük. Ha kevés lesz a 2 l, kipótolják ugyanolyan típusúval.

Nem kell kétszer menni.

Köszi a válaszokat.

Előzmény: fulopg (62265)
fulopg Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62265

Csere lesz, az nem kérdés. (sokkal jobb a castrollal, mint a gyárival és ideje is van kb)

Max vissza viszem pár nap múlva csak emiatt.

Az lesz, megkérdezem a szervízeseket, mi a tapasztalat, volt-e olyan, hogy kevés volt a 2 liter.

Ha igen, inkább veszek még egy flakonnal, és visszaviszem később.

Előzmény: *fox* (62264)
*fox* Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62264

Elvileg még nem kell cserélned. Persze ez a dolog nem csak fekete vagy fehér. Függ a használattól is.Elsősorban Neked kell érezni a kocsi viselkedését és Te tudsz dönteni is. Én pl. évi kb.10000 km-ert megyek, de ettől függetlenül cseréltetem az olajat. Lenne még benne bőven tartalék, de nekem így szimpibb a dolog.  :)

Előzmény: 77-316 (62258)
*fox* Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62263

Én biztosan nem keverném az olajat. Szerintem nyugodtan vidd el a szervizbe, cseréljétek le az olajat és pont. Elég lesz bele a 2 liter, eddig mindig mindenkinek elég volt.

Előzmény: fulopg (62262)
fulopg Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62262

Sziasztok!

 

Nem tudom mennyi esélyem van, de gyors segítség kellene még ma este.

Holnap viszem az autót 45 000-es szervízre. Vettem 2 liter castrol taf-x 75w-90 váltóolajat, abban a tudatban, hogy van itthon ugyanilyen, így ha pótolni kell 1-2 decit, akkor abból mehet.

Viszont kiderült, hogy nem taf-x van itthon, hanem smx-s. És ez utóbbi 75w-85 -ös.

Szóval ha pótolni kell a két literre (állítólag nem mindig kell) 1-2 decit akkor szerintetek lehet ez utóbbival?

 

Előre is köszi, remélem olvass még valaki ilyenkor...

77-316 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62261

Köszi a válaszokat!

Esetleg miket kell cserélni 75 000 környékén, ami a szervizkönyvben nincs benne, de érdemes, ha egyébként nincs panasz az autóra, kivéve, hogy téli hidegben az ékszíj olykor nyekken, aztán elmúlik..?

Előzmény: jó hír (62260)
jó hír Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62260

Swift II :   105000 km-es vagy 84 hónapos szervíz:

Megegyezik a 15000 km-es felülvizsgálatban leírtakkal. Hozzájön a szelephézag ellenőrzés a korongos hézagolású M-es motoroknál, az első gyujtógyertya csere a platina-iridium gyertyával szerelt modern Euro4-es motoroknál.

 

http://www.suzuki-alkatreszek.hu/index.php?stilus=lap&hiv=17&nmo=13

77-316 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62259

Mármint ez kérdés volt.. :)

Előzmény: 77-316 (62258)
77-316 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62258

Akkor most még nem kell kicserélnem a gyertyákat, gyárilag is az iridium van benne, ami kibír 100 000 km-t.

Előzmény: *fox* (62257)
*fox* Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62257

Nem csak hogy érdemes, hanem egyenesen az való bele!

 

(Brisk Irridiumom van 2700/db-ért ha esetleg érdekel.)

Előzmény: 77-316 (62255)
joeyfiu Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62256

Szia,

 

Én úgy emlékszem 100 e-nél esedékes. Megvenném az iridiumot.

Előzmény: 77-316 (62255)
77-316 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62255

Sziasztok!

 

2007-es 1.3-as Swiftben a gyertyacsere hány km után esedékes? Nekem most 75000 van benne. És érdemes iridium gyetyára cseélni?

*fox* Creative Commons License 2011.03.07 0 0 62254

Urak!

 

A pikés Suzuki poló jegelve csütörtökig!!

andudi Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62253

Üdv!

 

Eladó 4db 14" -os könnyűfém felni Continental 165/70/14-es gumival együtt.Ár:40 000Ft.Érdeklődni a publikus mail címemen lehet.

 

k

jó hír Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62252

Mielőtt megvettem volna a kilencvenes években a szutyukimat, figyeltem az utcán hogy milyenek szaladgálnak...találkoztam olyan geonak nevezett swiftekkel, amelyekben az ajtókban volt a bizt. öv, a hátsó lámpák több izzóval világítottak, stb...de a motor...azt mondta az egyik tulaja, hogy az ezres  amerikában 80 lovas, az 1.3-as 98 lóerő...furcsállottam, de kénytelen voltam elhinni...a japók arra a piacra már akkor is sokkal jobbat voltak kénytelenek produkálni...

 

külsőre olyanok voltak, mint az itteni első szwift kombi...még manapság is lehet látni nagyon ritkán amerikait...

kkn Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62251

Most már lesz.

Én már azt is csodálnám, ha tényleg meglenne a 150 ló. Én olyan 140 körülre vártam volna, eddigi dolgaikat látva. Tőlük már ez is nagy, eddig sem akartak kitűnni egyik kategóriából sem, bármely paramétert tekintve. Kivéve, hogy az alapmotorok az 1.0 -t leszímítva az utóbbi évtizedben elég erősek voltak a konkurencia-átlaghoz képest. Csak a szűk paletta miatt az erős kezdés gyenge befejezést kapott, nem nagyon volt választék felfelé.

Ez mind a költségekből adódik szerintem, nem szeretnek sokat beleinvesztálni a dolgokba. A Kizashi meg mostanság elég sok anyagi forrásukat lekötötte, és azt sem tudták kifuttatni, az egy motorjával. Amit szintén nem tartanak erősnek a kategóriájában.

Előzmény: .steyr. (62249)
*fox* Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62250

Urak!

Van egy új Suzuki Collection piké-s polóm, M-es méretben. Itt a tavasz, jön a nyár ha valaki hozzá szeretne öltözni a kocsijához itt az alkalom. SuzukiSpare-ban rendelve 12000.-, tőlem 5000.-ért vihető.

 

http://www.suzuki.hu/pages/display/tartozekok/tartalom?catalog=/auto/butik/retro_kollekcio
.steyr. Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62249

Én maximálisan elégedett vagyok a sport menetdinamikájával.(csak a az kurva 6. sebesség az de kéne..)

 

Csak léphetnének nagyobbat is. nem az 1.2 es motorokra értettem(azzal engem békén lehet hagyni mert a legtrógerebb autókereskedésből az első e36/34 6 hengeres mindegyért sirva szaladok el.)

 

 

Meg a turbó külön hiba lehetőség ugye.

Előzmény: kkn (62248)
kkn Creative Commons License 2011.03.06 0 0 62248

Nem vita, vélemény, hehehe...

Az a baj, hogy az 1.2 turbó nem nagyon lenne több az előző sportnál. 1.5-re meg minek, ha ott az 1.6. De, ha tényleg 150 lesz a szívó 1.6, minek rugózzanak a turbóval? A VW-nek megéri, mert rohadt sok autójába berakja a kis turbós motorjait. De a Suzuki a csak kis példányszámú Sporthoz kezdjen turbón fejlesztgetni? ( Otthon a KEI-turbósokból sokat eladnak, ott megéri azzal foglalkozni. ) Kevesebből kijön a szívó 150, amihez szerintem nem nagyon kellett magukat megerőltetni. Így is elég szépet léptek a régihez képest. Meg azt sem akarták csúcserősre, minek akarnák a mostanit annak?

Szerintem a hazai metodikájukból indulnak ki, ők megcsinálják ezeket sima motorral, mert sokkal többen igénylik az ésszerű teljesítményt. Az a kevés, aki meg nagyon brutált akar, az szépen megveszi a turbós, kompresszoros kiteket, és megcsináltatja magának.

Előzmény: .steyr. (62247)
.steyr. Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62247

Nagyon nagyon nagyon swift az egy vicc,csak nem röhögünk..

 

A sportot is turbóval kellene tolni.Majd. De Ők tudják.....

 

De visszatérve én a 2.5-ös benzintemetőmet is ritkán használom,soha meg nem fordulna a fejemben átalakitani / átalakíttatni.

 

Biztos sokan biztatnak majd,én leírtam a hátulütőjét.De ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz:)))

 

(All,még mindig nem vitainditó nem is vitázok senkivel)

Előzmény: FOMA (62245)
FOMA Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62246

Köszi!

Előzmény: .steyr. (62244)
FOMA Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62245

Van pár ismerős, akik gázzal járnak, de egyik sem Suzuki. Alapvetően mindenki a pénz miatt használ gázt, azt már kiszámoltam, hogy bőven megéri. Napi 60 km-t megyek vele, erre ad a munkáltatóm 9,- Ft/km téritést. Ketten vagyunk, csomagtartónak nincs sok jelentősége, nyaralásnál eddig is mindig lehajtott hátsó ülésekkel mentünk. A furkálás miatt rozsdaveszély a legnagyobb visszatartó erő. Mélygarázsban egyszer jártam, egy szálloda alatt, arra a célra nem kell külön autó.:-) Garancia már nincs rá, öt és fél éves, 76.000 km-rel.

 

A dilemma az, hogy az eredeti tervek szerint hatévesen csere lenne, új autót nyilván nem alakittatnék át, de mivel az új Swift a motor(nem)választék és az ár/értékarány miatt nem jön be, ezért nyitott kérdés az új autó.

 

Végső soron elégedett vagyok vele, viszont a fogyasztása sok, az utazásra túl sokat fizetek rá, és még még ki tudja, hogy hol a benzinár plafonja.

Előzmény: .steyr. (62243)
.steyr. Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62244
Előzmény: FOMA (62242)
.steyr. Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62243

Én 11 éve szereltem gázt, az akkori technikával.

 

Normál tartálynál csomagtartó ugrik, pótkeréktartálynál sürün kell tankolni.Meg a pótkereket is tenni kell valahova.

 

Az autó már nem lesz gyári állapotú,fúrnak rá sok kicsi és mégtöbb nagyobb lukat,amik kiválóan alkalmasak a későbbi rozsdásodásra..

 

(Lásd csomagtér Rozsda a 2005-2008 köztieken)

Ma már igencsak korszerű rendszerek,akkoriban még a karburátoros kocsik voltak többségben.   Ha palackból tankolsz(ugye ilyet soha senki nem csinál) a merkaptán hamarabb lerakódik(dzsuva) hamarabb lehet gond..

Ha sokat mész megérheti.

 

Én keveset megyek ,nálam szóba se jöhet,de még ha netán autóvásárláson törném a fejem,se állnék szóba gázos kocsival.

 

És mélygarázsba nem mehetsz(még az europarkba se) több szerviz "sima autószerelést" is elutasíthat miatta.

 

Garanciával viszont nem tudom mi a helyzet.

 

Neked kell dönteni.

 

Nem vitaindító,csak az én véleményem.

Előzmény: FOMA (62242)
FOMA Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62242

Jajjj, de csúnya így szegényke.

 

Van itt gázos olvtárs? Elgondolkodtam a gázosra alakításon, mert ahogy számolgattam, egy 200.000,- Ft körüli átalakítás nekem nagyon megérné, nem is túl hosszú távon. Ha így alakulnak a benzinárak, és marad ilyen alacsony a térítés, akkor már az E85-ös vegyes-üzem is nagy ráfizetés. Soha nem volt még gázos autóm, érdekelnének a tapasztalatok, főleg a buktatók.

Előzmény: chip foose (62237)
jó hír Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62241

Félreérthetően fogalmaztam...a hazai piac nem piac, csak mi gondoljuk annak.  A Japánok nagyban gondolkodnak

 

 

Előzmény: kkn (62238)
Astra001 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 62240

Üdv

 

Ismét kocsim bal eleje esett áldozatúl egy francia csigazabáló diplomataanyuka bénázásának...:(

 

Ezért keresnék egy bal első bontott ZCC hibátlan sárvédőt.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/swift_ii_bal_elso_sarvedot_keresek

 

Ha valaki tud kérem ossza meg!

 

Köszönöm

 

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!